28 april 2024, 13:00:19

Waarom haten ze kopjekrauwelen?

Gestart door ziralioness, 1 oktober 2003, 22:27:06

« vorige - volgende »

ziralioness

Hey allemaal!!!

Ik lees toch regelmatig in boeken dat veel valkparkieten het heel prettig vinden als ze in het nekje gekrauwd worden. De mijne vinden dat echter NIETS aan!!!!
Ze willen er zelfs niks van weten... hoe zou dat komen? ???

Ze lijken ook niet te begrijpen hoe ze elkaar moet krauwelen, :P ze leggen allebei het kopje omlaag maar geen van beide begint met krauwelen... dat lijkt altijd heel maf...  ;D De sukkeltjes...!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

1 oktober 2003, 23:01:20 #1 Last Edit: 1 oktober 2003, 23:21:09 by Speedy
 :D :D :D
Ik weet precies wat je bedoeld, alleen heb ik er gelukkig wel 4 die het lekker vinden als ik het doe..maar bij elkaar, ho maar.
Ja sinds een paar dagen doen Punky en Kobus het bij elkaar, maar nog niet helemaal van harte hoor, soms hoor ik weer een kreet, hahahaa zal wel te hard gaan dan of zo.
En waarom de anderen het niet willen bij elkaar, geen idee.
Soms zit Speedy helemaal in katzwijm, omdat hij dan bij zijn eigen een poot door zijn kuif haalt.
hihi gekkerds zijn het.

Groetjes,
     Trudie

ziralioness

Hahaah, de poten door eigen kuif doen ze hier ook!!!  ;D Dolkomisch is dat!!!!

Ik vind het zo jammer, het lijkt me zo leuk je valkje lekker in de nek te mogen krauwelen!

Wooooopss.... Nina ff tegenhouden, ze probeert weer eens een snoer te slopen...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Diana,

Ik heb hier 3 erg grote kroelkonten. Soms wordt ik er wel een beetje gek van :D, ik kom handen en voeten tekort.
Maar het is wel gezellig met die 3 hahaha.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Hoi Mariska,
Misschien heb je wel heel gevoelige vingers van het chatten en kun je daarom zo goed kriebelen bij je schatjes! ;D
Bij mij vindt Ruby het wel zalig als ik het doe met mijn vingers, maar bij Solo mag het af en toe alleen met mijn neus of wang. En bij elkaar: soms lukt het, soms is het gelijk oorlog! En dan kroelt Ruby bij Solo, zéker niet andersom!

Maar het bij zichzelf doen, dát heb ik bij die van mij nog nooit gezien. Lijkt me zeker een grappig gezicht! :D

ziralioness

Ricky, de nieuwe die hier komt, schijnt dol op kroelen te zijn... let's see!!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

smeagol

18 oktober 2003, 23:59:15 #6 Last Edit: 19 oktober 2003, 00:00:45 by smeagol
hallo,

Mijn Smeagol is echt heel erg dol op een kroelie, als ik aan het schrijven ben dan komt ie zelfs onder de pen zitten duwen dat ik die beweeg.
In eerste instantie vond ie het echt helemaal niks maar ik heb hem op een dag gewoon gedwongen (wel zachtjes hoor) en vanaf die dag wil hij niet meer zonder.
Ik hoop voor je dat al de valkjes het zullen afkijken van je nieuwe valkje.

Groetjes Greetje en Smeagol

mastolk

HOi,
ik heb hier 4 valkjes twee handdtam (andere twee mee bezig) Pino vind het krauwen nog niet echt fijn, maar Elmo wel. Wel vind Pino het lekker om geaaid te worden over z'n rug.
Wel zie ik dat Elmo en Pino (zitten bij elkaar in een kooi) elkaar eens krauwelen. Ik denk zelfs Pino meer bij Elmo maar weet het niet zeker. Ook maken ze elkaar schoon heerlijk gezicht!

En is je nieuwe valkje krauweliger? En kijken je valkjes het af?

Groetjes MArgrietha