21 mei 2024, 23:30:18

Diefstal uit voliere!!!

Gestart door arina, 6 september 2007, 14:08:52

« vorige - volgende »

arina

6 september 2007, 14:08:52 Last Edit: 7 september 2007, 15:52:08 by Peter
Dit mailtje heb ik vandaag ontvangen:

from: c.vleest


To: <verwijderd> Email adres verwijderd door Admin


Sent: Wednesday, September 05, 2007 10:51 AM


Subject: gestolen vogels Ad Dam





Goedemiddag meneer Schout,

Afgelopen nacht zijn bij ons de "toverbal" en ongeveer 24 catharinaparkieten meegenomen van ons pa. Het betreffen de allerbeste kweekkoppels en vogels die hij had. Voor ons is dit erg emotioneel omdat hij nog maar 10 weken geleden overleed. Het kweeknummer van ons pa was CW31.

In de nacht van zondag op maandag is er op de schutting aan de buitenkant met lichtgroene verf een grote verfplek gemaakt. De vogels zijn uit de kooi gehaald in de nacht van dinsdag 4 september op woensdag 5 september.

Door de politie is gevraagd hiervan een melding te verspreiden onder zo veel mogelijk vogelliefhebbers. Ik heb echter het adres niet van Peter Seymour waar wij altijd de mailtjes van krijgen. Zou U alstublieft kunnen zorgen dat alle leden van jullie club dit bericht krijgen te horen.

Wij willen U alvast hartelijk bedanken.

groetjes Ad en Corrie van Leest-Dam.

________________________________________________

Schandalig is het!!!
arme beestjes...

arina

Robbe

heb ik ook gelezen
moet vreselijk zijn
groetjes Robbe

*Yvon

6 september 2007, 21:52:39 #2 Last Edit: 6 september 2007, 22:25:28 by Yvonne
Hoi hoi

Dat is zo'n echt gebeurtenis van in een nachtmerries kan .  :'(
Hopelijk vinden jullie nog wat van zijn cathi's terug.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi

Wat vreselijk...ik heb van de week gedroomd dat ze mijn voliere leeghaalden...Ik hoop dat ze de cathi's nog terug zullen vinden.

Mara

valkjuh

zijn ze inmiddels alweer terecht?
dit vindt ik zeer erg voor de gene bij  wie het gebeurt is, en ik vindt het ook erg dat er mensen zijn die zoiets doen >:(