27 april 2024, 19:29:41

kooi menemen

Gestart door harut, 31 augustus 2007, 13:47:59

« vorige - volgende »

harut

weet iemand of het helpt om de parkiet in zijn kooi mee te nemen naar me kamer als ik op de computer zit en hij gwoon naast mij
kan die dan sneller tam worde?

Inge88

Normaal gesproken zou het valkje dus in de woonkamer ofzo staan? Het valkje is dus nog niet gewend aan handen? Hoe oud is het valkje?
Het beste zou je het stappenplan kunnen gebruiken denk ik. Die staat hier links onder tam maken.
Maar als je dat al doet en dit vraagt naast het stappenplan... ik denk dat het wel goed is voor het beestje om hem aan jou te laten wennen. Maar ik denk niet dat hij er tammer van wordt.

Anja


ik zou je valkje eerst helemaal tam maken en dan pas meenemen naar de pc dan zonder kooi. Het is voor dat beessie niet leuk lijkt me als de kooi elke keer wordt verplaatst. Ze worden niet sneller tam als je de kooi overal neer gaat zetten waar jij dan ook zit.

Groetjes Anja

Sanna

Hallo Harut,

Meestal worden valkjes vrij onzeker als je steeds hun huisje gaat verplaatsen, zeker als het valkje nog niet zo lang bij je is. Zoals de anderen al zeiden, eerst je valkje tam maken en dan kun je hem gerust door het hele huis met je meenemen. Je zou ook bijvoorbeeld de tijd die je nu achter de computer zit kunnen gebruiken om je valkje tam te maken..... ::) :P ;D

Groetjes, Sanna

Catiera

mijn vraag is hierdoor ook meteen beantwoord :)