De nieuwe voliere van mijn Bende - De voliere is klaar, op wat kleinigheden na.

Gestart door Mara, 29 augustus 2007, 21:10:07

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Wij zijn ook benieud naar het eindresultaat.

Mara

Anja

Mara

Zaterdag 29-09

Zondag 30-09

Het verschil tussen de oude en de nieuwe voliere.

Het dak gezien vanuit het afgesloten gedeelte waar de vogels zitten. Ik heb dus nu het gaas van de oude voliere en van de nieuwe voliere waar je tegenaan kijkt.

En het voorste gedeelte gezien vanuit het afgesloten gedeelte.

Anja

Hoi Mara,

Nou dat ziet er goed uit hoor. Voor je het weet is het klaar.

Groetjes anja

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Nou, vandaag zijn we dus eindelijk begonnen met de sloop van de oude voliere. Dat houdt dus in dat het gaas wat bovenop zat, vandaag is weggehaald. Pap zal denk ik morgen de zijkant proberen weg te halen. Ik heb wat foto's gemaakt...dus ik laat die maar voor zichzelf spreken. Maar ik kan wel zeggen, ze hebben heel veel ruimte....

Ben benieuwd....

Mara

Bello

Wow

Wat een voliere man, gaaf.

Is heel leuk te zien dat ze stukje bij beetje de nieuwe voliere in gebruik gaan nemen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi iedereen

Wat nieuwe foto's van de voliere.

Genomen vanaf de helft van de voliere naar achteren toe. De voerplank is een stukje naar achteren verhuisd en zit nu rechts in plaats van links. Bijna overal zitten nu vensterbanken.

Weer een foto vanaf de helft genomen.

De volgende foto's zijn genomen vanaf de ingang van de voliere.

Ik hoop dat jullie zo een idee hebben van mijn nieuwe voliere.

mara

myarca

Hoi Mara

mooi je voliere zeg,
zie dat jou vogels het best naar hun zin hebben,(de mijne vinden het niet zo leuk)
gaat dat goed grasje bij valkjes??

groetjes Myarca

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw
loeka, Doly,Bliksem en binky de grasparkieten

Mara

Hoi Myarca

Dank je wel voor het complimentje. En ja, het gaat goed, grasjes bij valkjes, rosella's, roodruggen en kwartels.  :) Ze zitten al jaren samen en ik heb nog geen noemenswaardige problemen gehad. En vooral als ze genoeg ruimte hebben om elkaar uit de weg te gaan, dat hebben ze gelukkig.

Mara

caro

Hoi Mara,

Dat ziet er goed uit zeg. Daar zullen de vogels het heerlijk krijgen. Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat. Maar dat zal wel goedkomen, denk ik. ;) ;D.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi iedereen

De beloofde foto's van de voliere zoals ze nu is. Alle foto's zijn ZONDER flits gemaakt, die heb ik niet meer nodig met zoveel licht....

Mara

Anja

Mara

Silke *

WOW, wat is je volière mooi geworden zeg  :o
Prachtig  ;)

Groetjes
Silke