27 april 2024, 16:36:40

Within Temptation

Gestart door Valerie, 27 augustus 2007, 11:30:56

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi!

Op donderdag 7 februari 2008 heeft Within Temptation een superoptreden samen met een groot orkest in de Ahoy in Rotterdam. Het zal waarschijnlijk een heel mooi concert worden. Het concert in Eindhoven in november is helaas uitverkocht.
Zijn er mensen die WT ook goed vinden en hier ook naartoe willen gaan? Dan zouden we lekker samen kunnen gaan.
Kaartjes zijn 39 € (excl servicekosten). Goedkopere kaartjes zijn 30 € (wss ergens achteraan, ben nog nooit eerder in Ahoy geweest.)

Groetjes,

Valerie



Rianne

Hoi Valerie,

die van 30 zullen dan wel zitplaatsen zijn (of zijn er alleen maar zitplaatsen?). Dan zit je op de bovenste ring ergens achteraan. En da's geen pretje, heb er al 2 keer gezeten :-\

Valerie

Citaat van: Rianne op 27 augustus 2007, 11:49:02
Hoi Valerie,

die van 30 zullen dan wel zitplaatsen zijn (of zijn er alleen maar zitplaatsen?). Dan zit je op de bovenste ring ergens achteraan. En da's geen pretje, heb er al 2 keer gezeten :-\

IDD Rianne. Dat denk ik ook. Ik heb dat in Arnhem meegemaakt bij Metallica. Dan zie je geen steek en betaalt er 50 € voor. Dan kan je beter een DVD kijken thuis.
Is rang 1 dan staanplaatsen, die je zelf uitzoekt.



Rianne

Rang 1 zijn volgens mij altijd veldkaarten. Je hebt ook rang 1 zitplaatsen maar dan staat dat er bij.

Mara

Hoi Valerie

Lijkt me wel leuk, moet even overleggen met een vriend van me die in Spijkenisse woont. Het is vlak na mijn verjaardag.....Verjaardagscadeau?  ;) Hihi....

Moet alleen even kijken of ik zo lang kan staan. Ben benieuwd hoe het bij Sonata Arctica gaat...

Mara

Valerie

Als we vooraan willen staan, mogen we niet te lang denken. Kans dat die kaartjes uitverkocht zijn, is groot.  :-X  ;)



Valerie

Mara,

Weet je al of je zou kunnen?  :P
Ik wil er graag heen, maar blijkbaar heeft niemand interesse.  :-[



Mara

Hoi Valerie

Ik wil wel heel graag, maar ik twijfel er nog over. Je kunt als je dat wilt, me een IM of mail sturen...

Mara

Valerie

Hoi Mara,

Ik heb je daarnet op msn toegevoegd. Mss dat ik je dan vandaag nog spreek.  ;)
Er zijn nog kaarten (vrije plaatskeuze) beschikbaar.
Een kaartje kost (incl service "afzet" kosten)  43.85 €.
Maar met het Metropole orkest, lijkt me wel heel erg gaaf.



Mara

Citaat van: Valerie op 11 oktober 2007, 10:57:56
Hoi Mara,

Ik heb je daarnet op msn toegevoegd. Mss dat ik je dan vandaag nog spreek.  ;)
Er zijn nog kaarten (vrije plaatskeuze) beschikbaar.
Een kaartje kost (incl service "afzet" kosten)  43.85 €.
Maar met het Metropole orkest, lijkt me wel heel erg gaaf.


Hoi Valerie

Het kan zijn dat je het verkeerde adres hebt toegevoegd...ik stuur je even een IM.

mara

Valerie

Heb je gisteren nog een IM verstuurd, Mara? Ik zie geen nieuwe berichten. ;)
Han heeft beslist toch ook mee te willen gaan. Dus... hoe meer zielen...  ;D