help me aub meer mensen boos op mij help!

Gestart door valkparkietvirus, 25 augustus 2007, 22:24:12

« vorige - volgende »

valkparkietvirus

25 augustus 2007, 22:24:12 Last Edit: 26 augustus 2007, 13:55:12 by Ivy
*Tekst van IM weggehaald*

Dat is al de 2de die klacht ...en ik heb niks gedaan  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( bij Mara was ook zo ...ik kan niks aan doen ! ik heb mijn Profiel toegevoegt als je op huisje klikt zie je mijn profiel ! ja ik wel en Mara zei ook al iets fout is maar nu is iedereen boos op me en ik kan niet op me eigen verkoop pagina in komen mijn wacht woord gebruik ok overal !

iederen A tot Z Sorry ik kan niks aan doen ik snap nie wa ik fout heb gedaan ofzo of nog fout is is niet mijn schuld en ik kan niet op me verkoop pagina bewerken of verwijden kan ik ook niet  :'( :'( :'( :'( Sorry snik snik snik



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

carco

Ik snapte je verhaal niet echt tot ik op het huisje klikte en daar staat mijn profiel nu dus??

Snap niet hoe het er komt inderdaad, zou dit niet met de vele spam te maken hebben of zo?
Misschien degene die de advertentie bekijkt en op het huisje klikt zijn of haar profiel ziet staan??
Ik zeg maar iets, maar het is wel vreemd in ieder geval ???

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Caroline,
Ik denk dat je daar een punt heb. Toen ik op het huisje klikte zag ik mijn profiel staan ???

Stacey, ik denk dat je even een IM naar Peter en Lique moet sturen en zeggen wat er aan de hand is. Het zou heel gemakkelijk een programmeerfout kunnen zijn en dat het dus niet aan jou te wijten valt.

Probeer je er niet al te druk om te maken. Stuur hen dus maar een IM. Zij zullen je dan kunnen zeggen hoe je het moet veranderen.

Groetjes,
Monky

Ivy

25 augustus 2007, 23:10:14 #3 Last Edit: 25 augustus 2007, 23:25:42 by Ivy
Hoi Stacey.
Ik heb jouw link in de advertentie aangepast. Er miste een stukje die naar jouw eigen profiel verwijst, vandaar dat iedereen zijn eigen profiel zag.
Dit is niet jouw schuld, als iemand op zijn eigen profiel klikt, ziet hij het profiel nummer niet (heb ik op mezelf getest).

Zo een foutje is snel gedaan, maak je je daar niet te druk om.
Fijne avond nog!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Stacey

Ik heb je al gezegd dat ik niet boos op je ben, maar dat jij ook even een im naar Peter en Lique moet sturen, want dit is niet alleen voor ons, maar ook voor jou vervelend, want de mensen komen niet bij jouw profiel uit, maar bij een ander profiel. En dat is niet de bedoeling lijkt me.

Ik heb ook in mijn IM naar jou te gezegd dat ik NIET boos op je ben maar wel dat ik een IM naar Peter en Lique gestuurd hebt met het voorval zodat zij naar een oplossing kunnen kijken.

Mara

Rianne


Ivy

Hoi.
De link is al aangepast, dus hopelijk komen jullie nu niet meer bij eigen profiel terecht.

Stacey, IM van jouw eerste berichtje heb ik weggehaald. Het is eigenlijk niet zo netjes om een persoonlijk berichtje openbaar te maken.

Gezien het probleem opgelost is wordt dit topic gesloten om verdere discussie te voorkomen.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie