20 juli 2025, 12:35:23

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara

nou, ik ga gewoon helemaal blozen van je lieve woorden. Dank je wel meid!  :-* Jij bent ook echt een superbaasje!

Ik hoop ook dat ik snel een vriendje voor Angel kan reserveren. (Het zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren...  ;))

Hoi Petra

ik ben ook heel blij dat ik me weer goed in mijn vel voel.
Ik ga dan nu ook echt uitkijken naar een nieuw valkje! Ik hoop ook dat ik iets kan vinden wat me aantstaat... Maar dat komt helemaal goed! En hopelijk heb ik deze keer inderdaad meer geluk.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Sharon,
Kom ook nogwat lezen in je boekje, want ben er een hele tijd niet geweest. Sorry!
Ik ben super blij dat het met jou wat beter gaat, je zult Milo natuurlijk nooit vergeten, maar hij heeft en zal altijd een speciaal plaatsje in dat goede hart van jou hebben.
Je verdient echt een nieuw valkje, en Angel een nieuw vriendje. Dat zal jullie bijde goed doen!
Ben ook blij dat je toch een antwoord van Bianca hebt gehad, en dat er gewoon iets met de mail scheelde.
Dus je gaat misschien een jonkie van deze ronde kunnen reserveren? Wat leuk zeg.
Dat word weer allemaal spannend he, en dan die leuke foto's om het jonkie op te volgen.
Echt super!. Ik ben super blij voor jou en natuurlijk ook voor Angel.

En ik hoop dat het deze keer helemaal goed mag gaan, want dit verdriet dat je gehad hebt, verdien je gewoon totaal niet!
Je bent een super meid. en super valkjes mama!

Groetjes en een dikke knuffel!
Sally

Sharon

Hoi Sally

welkom terug meid! Het geeft toch helemaal niets dat je een tijdje afwezig bent geweest. Ik begrijp dat heel erg goed hoor!

Ik ben ook echt heel erg blij dat het weer goed met me gaat. Ik geniet echt met volle teugen van mijn prachtige, lieve Angel en kijk nu al heel erg uit naar het moment dat ik kan uit gaan kijken naar een nieuw valkje.

Dank je wel voor je lieve woorden! Ik ga er gewoon helemaal van blozen...
Maar jij bent ook een ontzettend goed baasje hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal!

Jaja... het is weer zover! Het is tijd voor een update!
Geniet ervan zou ik zeggen.

Na het een tijd weer moeilijk te hebben gehad, en een tijd van me niet lekker in mijn vel voelen, voel ik me nu weer goed. Ik ben weer gelukkig, kan weer genieten van alles en ben weer lekker vrolijk. Ik heb weer een hele stap voorwaarts gemaakt in het verwerkingsproces van Milo. Natuurlijk denk ik nog wel heel veel aan hem, en zal hij nooit uit mijn gedachten en hart verdwijnen. Toch hoef ik nu niet meer te huilen als ik aan hem denk. Natuurlijk zullen er nog wel momenten komen waarop ik het weer even moeilijk heb, maar die zullen langzaamaan steeds minder en minder worden.

Met Angel zelf gaat het ook goed. Ze is nog steeds haar drukke, gezellige zelf. Ze heeft echt bijna geen rust in haar kont, hahaha. Ik kan er echt van genieten om haar bezig te zien. Ze is echt af en toe een gekkie  ;D
Het lijkt er ook op dat ze haar bokkenpruik weer af heeft gezet. Ik kan nu weer heerlijk met haar kroelen. Natuurlijk genieten we allebei met volle teugen van deze momenten. Ik vind het heerlijk om haar te kroelen en te zien dat ze ervan geniet. Dan smelt mijn hartje echt helemaal weg.
Ik ben echt ontzettend gek op d'r, en zou haar dan ook echt NOOIT meer kwijtwillen.

Angel is nog steeds in de rui, maar niet heel heftig of zo. Ze heeft een paar dagen dat ze behoorlijk wat veertjes verliest, dan een paar dagen niet, en daarna weer wel. En zo gaat dit nu al een tijdje door. Het lijkt er trouwens wel op dat het heftigste nu voorbij is.
En wat betreft haar staart: dat is de naam staart nog nauwelijks waard. Ze heeft nog maar 3  :o hele staartveren over! De rest van haar staart is afgebroken. Het ziet er echt niet uit, en ik hoop snel dat ze weer een mooie staart krijgt.

Ik heb twee weken geleden trouwens de hele kooi een uitgebreide schoonmaakbeurt gegeven, en heel de indeling veranderd. Het is totaal verschillend van hoe het eerst was. In het begin moest ze er wel een beetje aan wennen, maar dat is nu ook weer helemaal in orde!

Ik heb nu bijna vakantie, en ga deze gelegenheid aangrijpen om nieuwe foto's en misschien zelfs filmpjes van Angel te maken. Dus jullie hebben iets leuks om naar uit te kijken!

Liefs
Sharon

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

natacha

Hallo Sharon,

Super dat je je beter voelt en dat alles zo goed gaat met Angel,
ik ben echt blij om dat allemaal te horen.

Groetjes
Natacha,
Luna, Arti en Krya

Sally

Hallo Sharon,

Ben ik blij dat je weer terug lekker vrolijk bent, en toch weer meer van alles kan genieten. Het is heel normaal dat je nog veel aan Milo denkt, hij zal altijd een plekje in je hartje blijven houden. Net zoals Levi. Ze zitten samen lekker te spelen op de valkjesregenboog. En kijken allebij naar je op :-).

Goed dat alles goed gaat met Angel, en dat ze weer lekker wilt gekroelt worden. Wat zullen jullie daarvan genieten he!.

Leuk dat je de indeling van de kooi hebt verandert.
Ik kijk alvast uit naar de foto's en filmpjes die je van Angel gaat maken.
Laat het maar snel vakantie worden. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sharon ...wat gaaf dat je je weer goed voelt in je vel en had ik al gezegt dat je een supermooie handtekening hebt ?
Echt heel mooi en een mooie foto is het ook van Angel !
Geniet volgende week maar eens goed van de vakantie hoor !
Grtjs Ann

Sharon

Hoi Natacha

dank je wel hoor!  :-*

Hoi Sally

ik ben daar ook echt heel erg blij om hoor! (Maarre... Levi is niet dood hoor...)

En Angel en ik genieten zeker van het feit dat er weer heerlijk gekroeld wordt! Wees daar maar zeker van.

Ik vind het ook leuk dat ik de hele indeling van de kooi veranderd heb.

Hoi Ann

dank je wel voor je compliment!

Ik zal zeker genieten van de vakantie hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Fijn dat je weer lekker in je vel zit meid. Ik vind het tof dat je voor Angel toch een vriendje er bij gaat halen.

Je bent gewoon een Superbazinnetje.

Ik kijk nu al uit naar al dat moois wat komen gaat.

Groetjes Anja

Bello

Nou Sharon,

Kom maar op met de foto's en de filmpjes!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaat goed zie ik met jullie beidjes ;)

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Anja

ik ben ook heel erg blij dat ik weer lekker in mijn vel zit hoor. Echt waar...

Ik vind het ook ontzettend leuk om Angel weer een vriendje te geven.

Dank je wel voor je compliment... Jullie laten mij altijd zo ontzettend blozen, van jullie complimentjes  :-X

Ik zal proberen om er iets moois van te maken  ;) Maar met zo'n mooi fotomodel als Angel moet dat wel goedkomen  ;)

Hoi Dorothé

hahahaha... nou, dat is duidelijke taal  :P :P
Ik zal er zo snel mogelijk voor proberen te zorgen hoor! Ik wil jullie weer lekker mee laten genieten van mijn prachtige en lieve Angel.

Het gaat inderdaad goed met ons.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon...

Ik bedoelde Gucci... Sorry...
Nu schaam ik me diep...

Silke *

Ik ga vanaf hier weer je boekje proberen bij te houden, Sharon.
Ik ben blij dat alles nu weer wat beter is met je! Ook fijn te lezen dat Angel het goed stelt.
Hopelijk vind je snel een vriendje voor lieve Angel!

Groetjes
Silke  :-*

Sharon

Hoi Sally

maar meid toch! Doe niet zo mal! Je hoeft je echt nergens voor te schamen hoor!

Hoi Silke

tja, dat komt ervan hè, als je er een tijd tussenuit bent geweest  :P Als er vragen zijn: stel ze maar hoor!

Ik ben ook heel erg blij dat het nu weer gewoon goed gaat.
Ik hoop ook echt snel een vriendje voor Angel te kunnen reserveren!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Ik denk dat alles zijn gangetje is gegaan?  :)
Ik duim voor je en voor Angel natuurlijk  ;)

Groetjes
Silke