20 juli 2025, 01:54:05

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Silke *

Citaat van: Jeannine op 31 oktober 2007, 22:17:13
Hoi Sharon,

Wauw een prachtige handtekening. Silke kan er wat van. Heel mooi. Mijn complimenten.

Groetjes,
Jeanine.

Hoihoi,

Dankjewel hoor  ;D  :P

Sharon,

Ik had nog één pagina verder gekeken, maar geen 2  ;D

Silke x

Sharon

Hallo allemaal,
jullie hebben al een paar keer gevraagd of Angel al uit haar kooitje is geweest, en het antwoord daarop is ja.
Ze is deze avond voor de tweede keer uit haar kooitje geweest, en ze heeft het heel erg goed gedaan.
Ik zal er nu even een verslag over typen.

Ze is ruim drie kwartier losgeweest bij ons in de woonkamer. Ik heb haar eruit gehaald terwijl ze op mijn vinger zat en ik haar aan het kroelen was. Eens uit de kooi bleef ze even zitten om nog te genieten van het kroelen, waarna ze lekker weer op verkenning uitging. Ze heeft eigenlijk de hele tijd rondgelopen. Gevlogen heeft ze niet, ze is wel een paar keer omhooggefladderd om daarna weer op de grond te landen. Het was echt een leuk gezicht om haar zo rond te zien lopen, heel nieuwsgierig om haar heen kijkend.
Na ruim een half uur ben ik naar haar toegegaan. Na een tijdje was ik dicht genoeg bij haar om haar op te laten stappen. Dit heeft ze keurig gedaan. Ze bleef even zitten, en fladderde daarna weer weg. Dit is een paar keer gebeurd. Op een gegeven moment was ze op de lectuurbak terechtgekomen waar ze heel rustig bleef zitten. Ik ben toen weer naar haar toegegaan en probeerde of ik haar ook buiten de kooi kon kroelen. Ik zei van tevoren 'Angel kroel', wat ik altijd zeg voordat ik haar ga kroelen. En ja hoor, ze liet het heel gewillig toe dat ik haar lekker in haar nekje kroelde. Ze genoot er weer lekker van, net als ik. Daarna liet ik haar zonder problemen weer opstappen. Nu bleef ze heel keurig en rustig zitten. Ik had in mijn andere hand wat snoepgoed voor valkjes gedaan, en bood haar dat aan, maar dat wou ze niet hebben. Ze vond het veel interessanter om mij in de gaten te houden.
Na even zo te hebben gezeten ben ik me beginnen te verzetten. Ik bleef rustig tegen haar praten en Angel bleef netjes zitten. Op een gegeven moment ben ik omhooggekomen tot mijn knieën, en ben ik zo naar de kooi kunnen schuifelen (dat moet nogal een gezicht zijn geweest zeg  :P :P) Ik kon haar zo zonder problemen terug in de kooi zetten. Zelfs toen ze terug in de kooi was bleef ze nog heel rustig zitten. Toen ik haar eenmaal weer af had laten stappen, heb ik haar een uitgebreide kroelsessie gegeven waar ze erg van genoot. Ze had het dan ook dubbel en dwars verdient.
Ik ben echt heel erg trots op haar. Ze vertrouwt me nu goed genoeg om ook buiten de kooi op mijn vinger te stappen en haar te laten kroelen.

Liefs
Sharon

En dan nu nog even ander spannend nieuws...
De eitjes van dat mooie bonte koppel kunnen elk moment uit komen!! Spannend dus!!!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi Jeanine,
ja, hij is mooi hè! Silke heeft dat echt super gedaan.
Bedankt voor je compliment.

Hoi Anja,
heel erg bedankt!!

Hoi Silke,
zie je wel, had ik toch gelijk, gewoon lui  :P :P :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Wat gaat het toch goed met Angel.

Mijn complimenten hoor. Dat vliegen gaat nog wel komen neem ik aan. Dat is ook geweldig. Yubel vliegt eerst altijd een paar rondjes en dan wil hij uitgebreid gekroeld worden.

Groetjes anja

Silke *

Hoi Sharon,

Zo'n prachtig gedicht heb ik nog NOOIT gelezen!

Echt waar, hij is zo verschrikkelijk mooi, dat je zeker meer gedichtjes moet schrijven en ze hier eens plaatsen!

Groetjes
Silke  :-*
ps: Doe zo verder !  ;)

Silke *

Hoi Sharon,

Kan ik er niet aan doen dat ik lui ben  ;D ;D

Leuk hoor dat Angel zo goed haar best doet en jij ook!

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Anja,
ja, het gaat heel goed hoor met ons twee. Dat gaat helemaal in orde komen!
Ik denk ook wel dat ze nog gaat vliegen. Ik denk dat ze eerst even al lopend de boel gaat verkennen, en daarna pas gaat vliegen.

Hoi Silke,
overdrijven is ook een vak hè  :P ;) Maar toch heel erg bedankt voor je mooie compliment.
Ik heb al meerdere gedichten geschreven hoor. Als je er wilt hebben, moet je dat maar op msn vragen, want anders ga ik te veel off-topic.
Mijn oma had aan mij gevraagd of ik op haar begravenis een eigen geschreven gedicht wou voorlezen. Ik had namelijk toen opa en oma zoveel jaar getrouwd waren ook een gedicht geschreven, en dat had hun diep ontroerd. Daarom had ze dat gevraagd. Ik heb dat dan ook voor haar gedaan, en heb daar ook veel complimenten over gehoord.

Angel en ik zullen zeker zo verder doen!!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

De waarheid mag geweten worden hoor!

Wat leuk dat je een ontroerend gedicht hebt geschreven voor de trouw!

Laat die dan maar eens zien via msn hoor  ;D

Groetjes
Silke x

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een ontroerend verhaal, heel erg leuk hoor, .... ik heb er van genoten !! En mijn complimenten voor de nieuwe handtekening, uiteraard zijn deze voor Silke maar je staat er echt super op hoor !!

Leuk  :D

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Silke,
nou, heel erg bedankt dan!
Dat gedicht heb ik helaas niet meer. Die stond op mijn oude vaste computer, en die heeft iemand anders nu. Al mijn zelfgeschreven gedichten heb ik dus niet meer  :( :(

Hoi Karin,
bedoel je het verhaal van mijn oma? Ik denk het wel. Ik heb het met alle liefde en plezier gedaan voor haar. Wij hadden een hele speciale band. En daarbovenop was ik ook nog eens haar enigste kleindochter, en het eerstgeboren kleinkind.
Bedankt dat je mijn handtekening mooi vindt. Silke heeft goed haar best gedaan.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,

Ten eerste wil ik je zeggen dat je een super mooie handtekening hebt. Dat heeft Silke goed gedaan. Mijn complimenten!

Ik vind ook dat Angel het zeer goed doet zowel in als uit de kooi. Wat moet dat echt leuk geweest zijn dat angel zo gewillig op je vinger stapte buiten de kooi en dat ze haar rustig door je liet kroelen.
Ga zo door zou ik zo zeggen. Jullie doen het super!

Groetjes
Sally

Silke *

HoiHoi Sally en Karin,

Bedankt voor jullie complimentje hoor  ;) ;D

Hoi Sharon,

Jammer dat je deze niet meer hebt hè ?!  :(

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik sluit me dus volledig bij Sally aan.
Angel en jij doen het super!!

Kroeltje van Zazou voor Angel.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Sally,
dank je wel voor je compliment! Ik vind hem zelf ook echt heel mooi.
Angel doet het idd heel goed ja. Ik was echt wel blij dat het gisterenavond zo goed ging met het loslaten. De keer daarvoor was namelijk niet zo'n succes. Maar ze heeft nu getoond dat ze het wel kan, dus nu vertrouw ik het ook meer om haar eruit te laten.
We zullen zeker zo door blijven doen!

Hoi Silke,
ja, dat vind ik echt ontzettend jammer. Ik moet nog eens naar die mensen toegaan, dan kan ik het overzetten op mijn laptop, net als mijn foto's en muziek. Maar mijn eigen geschreven werk vind ik toch het belangrijkste.

Hoi Jeanine,
dank je wel hoor! Ook namens Angel.
Ik zal het kroeltje doorgeven.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoii Sharon,

Dat moet je zeker eens doen, teruggaan naar die mensen.
Nu ik mijn nieuwe laptop had, heb ik er gelukkig aangedacht om mijn dingen op een usb-stick te zetten  ;D

Want, foto's van mijn dieren die nu zijn gestorven en mijn andere dieren die nog leven, daar ben ik ERG aan gehecht hoor!

Vele groetjes,
Silke xx