20 juli 2025, 09:24:00

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Geweldig dat Angel nu ook gaat fluiten. Zazou kan alleen maar roepen ;D
Hoe gaat het verder met Angel? en met jou natuurlijk ook?
En Yvette heeft echt mooie handtekeningen voor je gemaakt :o

Anja

Hoi sharon,

Alles goed hier?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Volgens mij is Sharon lekker vakantie aan het houden samen met Angel.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Sharon, ....

Een hele fijne update om te lezen en fijn dat je weer lekker in je vel zit  :D Wat leuk dat Angel deuntjes en fluitjes van Milo heeft overgenomen !!

Ik denk dat je lekker druk bent op school of heb je weer fijn vakantie !? Yvette heeft mooi handtekeningen gemaakt zeg, geweldig !!

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Natacha

er zit gewoon niets anders op dan geduldig wachten  ;D Maar dat lukt me heus wel hoor. Ik heb nu lekker Angel nog, en nu is het vakantie, en heb ik ook echt wel genoeg te doen.

Hoi Lynette

het is zeker leuk om erachter te komen dat Angel ook mooi geluid voort kan brengen  ;D
Leuk dat jouw Angel er ook wat van kan.

Hoi Jeanine

eerst kon Angel ook alleen maar roepen hoor. Maar de komst van Milo heeft daar toen verandering in gebracht.
Hier gaat alles goed hoor! Ben gewoon lekker met vanalles bezig geweest.

Hoi Anja

Jeej... ik kom 1 dagje niet op het forum, en er wordt al meteen gevraagd of alles goed is  :P Zijn jullie echt zo bezorgd? Wel heel lief hoor!

Ik ben gisteren bezig geweest om mijn snowboard  in orde te maken voor vandaag, want ik ben vandaag in Duitsland gaan snowboarden met mijn ouders en broertje. Was echt super leuk.
En gisterenavond ben ik ook nog eens carnaval gaan vieren. Ben dus lekker bezig geweest  ;D

Hoi Yvon

hahaha, echt wel!

Hoi Karin

dank je wel hoor!
Ik heb nu fijn vakantie en vermaak me met vanalles en nog wat.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Sorry maar we zijn nu eenmaal bezorgd om je :-[ :-[

Je hebt een leuke dag gehad dat lees ik wel.

Met Angel ook alles goed?

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja

dat vind ik echt ontzettend lief van jullie hoor! En daar hoeven jullie je ook NOOIT voor te schamen! Ik vind het super!

Ik heb tot nu toe een zeer geslaagde vakantie ja  ;D

Met Angel is ook alles in orde hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Hoi Sharon,

Fijn dat alles weer lekker gaat bij jou.
En één ding vond ik heel speciaal om te lezen...
Je schreef dat Angel het bouwvakkersfluitje kent en dat ze voordat Milo bij jullie kwam alleen maar kon roepen, maar dat ze nu ook andere dingen kan... toch wel een fijn idee dat Milo voor die verandering heeft gezorgd hé...
Tja.. kweet niet, viel me zo op ???

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Manon

het is zeker fijn dat het goed gaat.

Er is even een misverstand: Angel kan het bouwvakkersfluitje niet fluiten. Danielle had het idee om te proberen dat aan te leren aan onze popjes. Maar ze kunnen het niet.

Ze fluit ook geen deuntjes of zo zoals mannetjes, het zijn echt korte, losse fluitgeluidjes.

Tja... zo heeft Milo toch iets heel moois achtergelaten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Oke, ikke snap 'm ;) ;)
Maar goed, inderdaad heeft Milo iets heel moois achter gelaten ;D

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat fijn dat je lekker vakantie hebt en geniet van alles en nog wat !! En het belangrijkste, ..... dat het goed met Angel gaat ! Geniet maar lekker van elkaar en ik hoop lekker snel te lezen of je op "kort" termijn een nieuw valkje kan reserveren  :D

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Manon

fijn dat het nu duidelijk is  :D

Hoi Karin

het is zeker fijn om vakantie te hebben, en ik geniet er echt wel van hoor! En natuurlijk geniet ik ook heel erg van Angel, dat doe ik altijd al. Ik hoop ook dat ik niet zo heel erg lang meer hoef te wachten totdat ik een nieuw babyvalkje kan reserveren.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon

wat fijn  dat het daar allemaal lekker gaat. dat vind ik erg fijn voor je hoor. wat duurt dat dan lang he om op de reserveringslijst te komen. ik ben benieuwd  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

het is zeker fijn dat het allemaal goed gaat hier.

Het kan zeker een tijdje duren om op een reserveringslijst te komen, maar dat geduld wordt des te meer beloond door de prachtige valkparkiet die ik dan zal kunnen reserveren.
Ik zal gewoon echt nog geduld moeten hebben totdat ik weer iets hoor van Bianca.  En ik heb geen idee hoe lang dat precies zal zijn  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Fijn om te lezen dat je zo van je vakantie aan het genieten bent zo samen met Angel !! Je hebt ook helemaal gelijk hoor ... geduld wordt echt beloond, misschien duurt het nog even maar dan ben je al het wachten gelijk weer vergeten  ;)

Groetjes Karin