19 juli 2025, 13:29:05

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Sharon,
Wat liefffffffffffffff :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo sharon!

Wat is Levi toch een lieverdje!
Een heel mooi filmpje is dit! Zo schattig dat ie uit je hand eet!

groetjes

Anja

Hoi Sharon,

Wat lief en nu moeten we zeker tot morgen wachten voor het 2de filmpje

Groetjes Anja

Sharon

7 september 2007, 22:48:15 #153 Last Edit: 7 september 2007, 22:54:49 by Sharon
Hoi Mara,
fijn dat je het filmpje leuk vindt  :)

Hoi Anke,
ik vind het ook echt heel erg lief. Ik geniet er echt van  :)

Hoi Sally,
Levi is idd echt een lieverdje. Af en toe nog een beetje een bangeschijterd, maar dat komt allemaal wel goed. Tenslotte heb ik Levi pas 2 weekjes  :) Maar hij/ zij is wel mijn ridder schijtebroek  ;D :P
Ik vind het filmpje ook heel leuk. En het is echt super schattig als hij heel voorzichtig op mijn hand komt staan om trosgierst te eten. Je ziet gewoon aan dat koppie dat ie geniet  ;D en daar geniet ik dan ook weer van natuurlijk.

Hey Anja,
ik heb net eens gecontroleerd, en het tweede filmpje werkt ook, dus ik zal snel even die link geven  :)

Kroeltjes
* Levi *

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hallo allemaal,
ik weet dat het al laat hier, maar hier toch nog even de tweede link

http://www.youtube.com/watch?v=-qDAKaMyZTM

Helaas is het filmpje wel wat donker, dus ik hoop dat jullie genoeg kunnen zien.
Ik vrees echter dat het niet echt zo duidelijk is...

Geniet ervan!

En bij deze wil ik ook iedereen een fijne nacht toewensen.

Kroeltjes¨
* Levi *
Hun dagboekje

Anja

Ondanks dat het filmpje donker is heb ik het toch goed kunnen zien.
Wat een genot om naar te kijken.

Groetjs Anja

Anke

Hoi Hoi,
Wat zit Levi lekker te smikkelen bij je ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hey Anja,
ik ben blij dat je er van genoten hebt  :)
Ik geniet ook altijd van jouw valkjes.
Ik geniet er ook echt met volle teugen van.
Levi brings joy in to my life  :)

Hey Anke,
Levi zit inderdaad lekker te smikkelen bij me ja. Het geeft me elke keer een heel warm gevoel van binnen  :)
Toenet heeft ze ook weer lekker liggen smullen van trosgierst uit mijn hand. Levi is een echte snoepkont, net als ik  ;D

Groetjes
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,
mijn baasje heeft net een new topic geopend bij mutaties. Ik heb namelijk 2 redelijk grote, witte vlekjes in mijn nek, en ze vroeg zich af wat dit kon betekenen.
Misschien dat jullie het weten?
De vlekjes zijn echt spierwit.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,25953.0.html

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Het zou kunnen betekenen dat Levi ergens split voor is meen ik. Je moet dan wel de mutaties en eventueel splitten van de ouders weten.
Ik weet het niet zeker maar er zal vast wel iemand reageren die het wel zeker weet.

Groetjes Anja

Sharon

Hey Anja,
bedankt voor je reactie. Ik heb  het topic split gelezen en ik denk ook dat Levi ergens split voor is. Vlekjes in de nek kunnen daarop duiden las ik.
We zullen wel zien  :)
Wordt Levi's koppie niet wit, dan is het een split  :P ;D

Groetjes
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Goede avond iedereen,
ik heb vandaag de hele dag mijn baasje moeten missen :(
Ze is namelijk samen met haar 2 beste vriendinnen en dagje weg geweest. Ze is grotten gaan bezichtigen, en ze is naar een dierenpark geweest. Ze heeft het echt super naar haar zin gehad vandaag, maar ze heeft me wel gemist.
Toen ze thuis kwam zat ik al lekker met mijn kopje in de veren. Sharon had gisteren iets nieuws in mijn kooi bevestigd, en daar sliep ik nu op. Ze zal er morgen als het licht is een foto van maken.
In dat dierenpark hadden ze ook een binnenvolière, of eigenlijk meerdere volières. In 1 daarvan zaten soortgenootjes van me en dwerparkieten. Sharon was echt helemaal weg van een valkje met een witmasker. Ze had dat valkje zo mee naar huis willen nemen  ;D
Morgen gaat ze de filmpjes en foto's op de laptop zetten, en dan zal ze een aantal foto's van mijn soortgenootjes plaatsen.

Alles goed met iedereen verder?

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

Hallo sharon

Van mutatie's of splits ken ik niet veel. Dus daar onder ga ik me niet mengen. :D

Ik wou gewoon even zeggen dat ondanks het 2de filmpje best donker is je toch heel goed ziet hoe Levi ervan geniet om bij je wat te snoepen.
Echt mooi!
Kuifje en Kenji zijn ook nogal snoepkonten. Terstraks waren ze allebij aan mijn broodje bezig :D.
hoe is het voor de rest daar nog? Wanneer ga je hem eens loslaten.?

groetjes

Sharon

Hey Sally, Kuifje en Kenji,
in Paleis Sharon is alles heel goed  ;D
Ik vermaak me echt prima hier. Ik begin mijn baasje ook steeds meer te vertrouwen.
Het los laten rondvliegen zit er voorlopig nog niet in. Daarvoor ben ik nog veel te wild. Mijn baasje laat me pas uit de kooi op het moment dat ik echt heel goed op haar vinger stap, ook zonder trosgierst of ander eten.
Ze moet eerst zeker weten dat ze mij op een normale, goede manier terug in de kooi kan krijgen.
Misschien dat dat over 2 weken zover is, maar dat kan ook net zo goed een maand duren. Dat wordt afwachten, en ligt eraan hoe goed ik het doe.
Maar het komt vast goed, daar ben ik van overtuigd  ;D

Geef je schatjes een kroeltje van me!

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon en Levi,
Goed dat het daar alles goed gaat, dat horen we graag.
Leuk dat je je zo vermaakt en dat je je baasje steeds meer begint te vertrouwen.
het komt helemaal goed met je!. als je losgelaten wordt moet je wel goed terug op baasje's vinger of arm stappen eh. Want ze zou niet willen dat ze als een gek achter je moet rennen om je terug te vangen. Dan kan ze helemaal terug opnieuw beginnen met je tam te maken. En dit is niet de bedoeling eh.
Je bent nu zo goed bezig! en je baasje ook trouwens!
Het valt af te wachten wanneer deze moment gekomen is eh doe alles maar op je gemak en zodra je het vertrouwen hebt in je baasje dat ze wil. dan mag je lekker vliegen en bij haar gaan zitten. en geloof ons dit is echt leuk. Ik (kenji) heb terstraks ook bij baasje mogen gaan zitten samen met Kuifje. En we hebben lekker van haar broodje mogen eten! Ik stap ook niet op de vinger als ze die voor mij houd dan ga ik lopen zelfs! maar ik stap wel vaneige op haar arm als ze die op tafel leunt. Ben ik gene flinke jongen?
Mijn baasje glunderde nogal za ;D.

En met jou komt het zeker helemaal goed! daar zijn wij van overtuigt! en mijn baasje ook! doe maar lekker rustig aan.

kroeltjes terug van ons!