18 juli 2025, 18:41:15

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een lieve foto's van Angel en het filmpje is ook echt ontzettend lief, .... echt een dametje hoor !!

Als Milo er straks helemaal klaar voor is dat komt hij lekker naar je toe, ... wat een lieve foto's en wat een lief pap snoetje  :D

Geniet maar lekker van de foto's meid, ik hoop dat je Milo echt heel snel in blakende gezondheid mag verwelkomen  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Sharon,

Wat een mooie foto's. ik heb er van genoten.

Je krijgt er een prachtvalkje bij hoor. Voor je het weet is hij bij je.

Groetjes Anja

*Petra*

Nou Sharon,

Ik vind dat je NIETS overdrijft, hij is echt prachtig!!
Schrok alleen wel van het gewicht, 66 gram....
Hoop voor je dat hij snel aan zal komen.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Karin,
bedankt voor je compliment! Angel is idd een echte dame hoor.

Milo heeft zeker een heerlijk papsnoetje. En de foto's zijn echt heel erg mooi en schattig.
Ik zal waarschijnlijk niet heel erg lang meer op hem hoeven te wachten.

Hoi Anja,
bedankt voor je compliment. Fijn dat je ervan genoten hebt.
Ik krijg er echt wel een prachtvalkje bij ja. En idd, hij is bij mij voor ik er goed en wel erg in zal hebben.

Hoi Petra,
hahaha, dank je wel hoor! Ik vind hem ook echt prachtig.
Ja, zijn gewicht vind ik ook erg laag hoor. Daar schrok ik toch ook wel een beetje van. Hopelijk komt hij snel weer wat aan.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat een leuke update en natuurlijk ook weer prachtige foto's.
In het echt is Milo nog mooier als op de foto hoor!

En net als jezelf al zegt hij is er voor je het weet. En als het net zo gaat als bij Baloo. Het lijkt alsof hij er altijd is geweest ;D
Begin Januari zullen we onze schatjes wel mogen ophalen.

Wat het gewicht betreft van Milo. Misschien hoort hij gewoon bij de wat slankere valkjes.

Groetjes,
Jeanine.

Sally

Hallo Sharon,
Je hebt een leuke update van Milo geplaatst.
En Bianca heeft weer hele mooie foto van hem gemaakt.
Echt genieten! Voor je het weet is Milo gezond en wel bij jou. :)

Groetes Sally

P.s. Nog 5 pagina's te gaan en dan heb je er al 100 :D.
Nog wat foto's van Angel plaatsen en je bent er zo. ;)

Dierenfreackske

Hey Sharon ....Ze zijn gewoon allebei prachtige valkjes hoor !!!
Leuk dat je in januari je valkje mag ophalen he !!!
Het komt wel in orde he !! Grtjs Ann

Anke

Hoi Sharon,
Mooie foto's hoor van je prachtige nieuwe aanwinst :)
Het is al bijna het nieuwe jaar, dus nog maar kort wachten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Jeanine,
het is zeker een leuke update! En de foto's zijn zeker weer prachtig! Ik geloof graag dat Milo in het echt nog veel knapper is dan op de foto.

Ik hoop echt dat ik nu niet meer al te lang op Milo hoef te gaan wachten, maar na Bianca's laatste bericht, vrees ik dat ik de laatste zal zijn die een valkje van de familie bont op mag komen halen  :( :( :( Ik ben er haast zeker van dat Milo gewoon bij de slankere valkjes hoort.

Hoi Sally,
de update is idd een goede update en de foto's zijn echt wel weer mooi! Het is zeker heel erg genieten hoor.
Ik ben idd bijna bij de 100 pagina's!  ;D ;D

Hoi Ann,
het zijn zeker prachtige valkjes!
Het zou echt heel leuk zijn als ik Milo in januari op mocht gaan halen. Ik ben toch wel benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten  :-\

Hoi Anke,
dank je wel voor je compliment! Maar de eer gaat naar Bianca.
Ik hoop echt dat ik niet heel erg lang meer hoef te wachten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,
hier nog een keer een Milo-update. Helaas is deze iets minder goed dan de vorige, maar toch zeker niet slecht.

De familie bont heeft eindelijk in de gaten dat zelf eten veel leuker en lekkerder is, en hebben sinds eergisterenavond geen pap meer gehad.
De gewichten zijn als volgt:
Milo: 66 gram
Kika: 72 gram
Berlioz: 79 gram.

Deze avond worden ze nogmaals gewogen en beslist Bianca definitief of ze zonder pap kunnen.

Als Kika en Berlioz op gewicht blijven, mogen ze van Bianca al gaan verhuizen. Dus heel erg goed nieuws voor Jeanine! Maar ze mogen wel pas na oud op nieuw verhuizen vanwege het vuurwerk en de knallen en dat veel stress oplevert.

Milo echter zou nog wat langer moeten blijven omdat Bianca hoopt hem toch boven de 70 gram te krijgen. Toch heeft ze een zwaar vermoeden dat dit gewicht gewoon bij hem hoort.

Dus al met al toch redelijk goed nieuws!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Het komt allemaal goed! Ook dunne valkjes moeten er zijn!
Nog even en dan heb je twee valkjes om te knuffelen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Sharon,

Het is net als bij mensen, je hebt dunne en dikkere mensen.
Echter vind ik 66 gram wel erg weinig voor een valkje.

Yingo weegt 79 gram en dat vind ik zelfs weinig. Dit weegt hij in de avond dus in de ochtend is het nog minder.
Hij blijft stabiel en hij is veel kleiner als de andere valkjes dus heb ik er vrede mee.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anke,
ik denk ook wel dat het allemaal goed komt hoor.
Milo is gewoon een erg dun valkje.

Hoi Anja,
ja, dat denk ik ook. Milo is waarschijnlijk gewoon een heel erg dun valkje.
Ik vind 66 gram ook echt heel erg weinig hoor. Hopelijk komt hij toch nog wat bij.

Dat gewicht van Yingo is toch best een mooi gewicht vind ik hoor. En je zegt zelf dat hij zowieso een klein valkje is.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

b

27 december 2007, 19:56:15 #1423 Last Edit: 27 december 2007, 20:01:03 by Bianca1000
Hoi Sharon en Anja en natuurlijk de rest.

Ook ik was best geschrokken van Milo's gewicht toen ik hem zowat 2 weken geleden bij Tarzan en Jane weghaalde en besloot om hem verder met de hand bij te voeren.
Toch zag je niet aan hem af dat hij toen maar 66 gram woog.
Na 2 weken intensief 3x daags gepapt te hebben, blijft zijn gewicht echter op 66 gram en lijkt het echt bij hem te horen.
Toch is Milo geen klein valkje, hij doet niet onder voor de rest.
Hij vliegt vaak los met mijn eigen 2 valkjes Mylo (103 gram) en Guchy (85 gram) en het is niet zo dat het opvalt.

Ik heb ook altijd gedacht dat een valk van 70 gram toch wel het minimale was, maar begin daar nu toch sterk aan te twijfelen.
Ik twijfel zelfs zo sterk dat ik Tarzan en Jane ook graag even zou willen wegen.
Ik ga dus even bekijken hoe we dit gaan aanpakken.
Want ook zij ogen op het eerste oog normaal, maar als ik echt goed kijk, zie ik toch de bouw van Milo.
Inmiddels gewogen en Tarzan weegt toch 100 en Jane 88 gram.

En Anja 79 gram is echt een goed gewicht hoor, niets om je zorgen over te maken.

Sharon:
Ik stuur je vanavond nog even een mailtje met het laatste nieuws.

Groetjes Bianca

Anja

Hoi Bianca,

Ik maak me nu geen zorgen meer over Yingo hoor. Hij blijft stabiel en dan is het goed.

Ik hoop voor jou en voor Sharon dat er nog wat grammetjes voor Milo aan gaan komen.

Pa en ma hebben een uitstekend gewicht hoor.

Kan het mss zijn dat hij wormpjes heeft en daarom mss niet aan komt? Ik roep maar wat om te helpen natuurlijk.

Het komt vast goed jou kennende ;) ;) ;)

Groetjes Anja