19 juli 2025, 08:58:44

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Kaatje

Citaat van: Jeannine op 21 december 2007, 12:44:06
Hoi Sharon,

Enkel en alleen de waarheid ;D :-* :-* :-*

Groetjes,
Jeanine.

En hier sluit ik me dan ook weer bij aan  :D

Groetjes Karin

Sharon

Whahahaha,
zeg dames, zo kunnen we wel bezig blijven hè  ;D ;D

Maar echt ontzettend lief van jullie!
Jullie zijn alletwee ook echt toppertjes!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Sharon,

Volgens mij is mijn Snowy net zo mooi als jouw Angel!!
Echt kaneelkleur, en net of er pas een klein sneeuwbuitje overheen gekomen is.. Heel duidelijk split, en een heel mooi kuifje  ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Petra,
ik zei toch al dat Snowy en Angel precies dezelfde mutaties hebben, en dan ook nog eens dezelfde splitten  :D Leuk is dat hè. Het is gewoon echt een prachtige mutatie.
Mijn Angel is idd ook kaneelkleur van cinnamon, en heeft ook een prachtige kuif. Het split bont valt bij mijn Angel toch niet op.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Weet je nog iets meer van Bianca? Nieuws over Milo ofzo?
En alles nog goed met je mooie Angel?

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke,
ik heb na die ene mail dat ze drie keer per dag pap krijgen toegedient, geen nieuwe dingen meer gehoord over hoe het met ze gaat. Volgens mij gaat het gewoon goed met ze.

Met Angel is alles in orde hoor. Ik zal haar vandaag nog eens een update laten typen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,
hier ben ik nog eens! Het is echt belachelijk lang geleden dat ik van mijn baasje nog eens een update mocht typen, dus heb ik vandaag net zo lang gezeurd tot ik achter de laptop mocht om weer vanalles te vertellen.
Ik vond het eerlijk gezegd ook helemaal niet leuk dat er eigenlijk alleen nog maar over Milo werd gepraat. (Ja, een beetje jaloers...)
Zijn jullie er klaar voor? Want hier komt het dan hoor:

Allereerst hebben jullie van mijn baasje een tijd terug gehoord dat ik erg chagrijnig was, en zelfs gemeen! Ik blies, hapte en beet echt naar Sharon. Maar dat kwam omdat ik in de jeugdrui was toen (nu nog steeds) en er gewoon erg veel last van had en daarom zo'n pesthumeur kreeg. Ik bedoel: hoe zou je zelf zijn als je constant van die vervelende, loszittende pluisjes en donsveertjes hebt? Dat vindt toch helemaal niemand fijn?
Gelukkig heb ik nu mijn bokkepruik niet meer op en ben ik weer mijn lieve, kroelerige zelf. Elke dag komt Sharon wel verschillende keren kroelen met mij, en daar kan ik echt heel erg van genieten. Ik vind het echt heerlijk als ze over mijn kopje kroelt, in mijn nek, hals en onder mijn kin. Ik draai dan ook echt mijn kopje zodat ze goed weet waar ze moet kroelen. Ik maak er dan ook altijd van die ontzettend lieve geluidjes bij waar Sharon echt helemaal van wegsmelt. Ik zie Sharon ook echt heel erg genieten als ze mij zo lekker aan het kroelen is. Ik ben nog wel steeds in de rui, dus soms dan moet ik even Sharons vingers wegjagen omdat ik zo'n jeuk heb en moet poetsen. Sharon weet dan al gelukkig dat ik moet poetsen en stopt dan ook met kroelen. We leren elkaar steeds beter kennen. Ze zegt nu ook weer tegen me dat ik een heerlijke kroelkont ben en heel erg lief, en dat ze daar heel erg blij mee is.

Ik ben trouwens wel heel eenkennig geworden. Ik laat me echt alleen maar door Sharon kroelen, en Sharon is echt de enige die ik vertrouw. Als iemand anders met zijn/ haar hand in de kooi komt, probeer ik zo snel mogelijk weg te komen. Sharon vindt dit wel heel jammer.
Ook is het zo dat wanneer er echt veel mensen in de huiskamer zijn (zoals bijvoorbeeld bij een feestje of een party of zo), ik echt heel erg onrustig word en echt begin te schreeuwen. Ik voel me dan helemaal niet meer op mijn gemak. Sharon weet dit, en zet me dan in een kleine kooi die ze dan voor een paar uurtjes op haar slaapkamer zet. Dan word ik namelijk weer rustig.

Oh ja... vergat ik toch bijna te vertellen van mijn wekelijkse badsessie! Iedere zaterdag maakt mijn baasje mijn kooi helemaal schoon. Ik mag dan lekker los in de woonkamer rondlopen, want vliegen doe ik praktisch niet. Als ze de kooi helemaal heeft verschoont moet ik weer even terug in de kooi omdat Sharon dan even de huiskamer rond moet gaan om mijn poepjes op te ruimen en te stofzuigen rond de kooi en waar ze andere viezigheid (van mij) ziet. Daarna gaat ze naar boven om de handdoeken voor mijn badsessie klaar te leggen. Als ze dan weer beneden komt haalt ze mij weer uit de kooi en gaan we naar de badkamer. Mijn baasjes hebben een bad waar ook een doucheslang aanhangt, en als de doucheslang aan de 'bevestigingshaak' van die doucheslang hangt, kan die gewoon worden aangezet en komt al het water netjes in het bad, dat is dus echt ideaal. De douchekop kan gewoon blijven hangen. Als het water op de goede temperatuur is zet ze mij op haar vinger en ga ik onder de stralen. Vaak spring ik snel weer van haar vinger af en ga ik ergens in het bad zitten. Sharon doet dan water in haar handen en maakt me zo nat. Als ze vindt dat het genoeg is geweest, moet ik in een handdoek (wat ik helemaal niet zo fijn vindt) om het ergste nat te drogen. Eerst zette Sharon daarna heerlijk de föhn aan om mij te drogen, en dat vond ik wel altijd heel erg fijn! Ik genoot echt van die warme lucht die op me werd geblazen. De laatste paar weken heeft ze dat helaas niet meer gedaan. Dit omdat ze denkt omdat ik nu in de rui ben, ik meer pluisjes zal verliezen als ik mezelf poets als ik nat ben. Dus dat was het weer voor de douchesessies.

Een allerlaatste iets waarover ik jullie wil vertellen zijn mijn gebroken staartveren. Van bijna al mijn staartveren is een deel afgeknakt! Ik dus heel veel halve staartveren. Dit ziet er echt heel erg vreemd uit. Helemaal als ik in de touwring aan het spelen hang, op de kop ga hangen en mijn vleugels en staart helemaal spreid. Waarschijnlijk komt dit ook door de rui. Mijn baasje en ik hopen dat dat ik snel weer een hele mooie staart zal hebben.

Nou... ik denk dat het voorlopig wel weer even genoeg is geweest.

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Angel,

Wat stel jij het toch zo goed met je lief baasje Sharon?!
Fijn dat je Sharon volledig vertrouwt! Je zult gewoon nog moeten wennen aan andere mensen en dan zal jij ook een erg lief valkje zijn voor hen! Je mag ook elke zaterdag in bad?  :D Geweldig is dat hè?  ;D
Doe zo verder lieve Angel!  :-*

Sharon, dat was weer een mega update zeg  :D
Echt leuk te lezen dat Angel het zo goed stelt bij je! Geef ze een lekker kroeltje van me en haar mooie staart komt wel snel terug hoor! Kijk maar naar Fluffy...  ;)

Groetjes
Silke

Kaatje

Hoi Angel,

Wat leuk dat je van Sharon even een up-date mocht plaatsen ! Het is ook inderdaad helemaal niet leuk hoor om in de rui te zijn, ... misschien kan Sharon je wel helpen, dat doet Karin eigenlijk ook altijd bij mij op plekken waar ik er zelf moeilijk bij kan, .... bijvoorbeeld in mijn nek en kuif !

Dan gaat ze daar gewoon kroelen en plukt en draait dan voorzichtig aan mijn doorkomende hulsjes, dit vind ik echt heel erg lekker en ook bij mijn kuif, anders moet ik telkens zo krabben met mijn pootje maar daar komen de hulsjes eigenlijk nooit echt goed van los !!

Ik vind onder de douche gaan ook altijd een feest, ... eigenlijk ga ik elke week wel een keer met mijn mensenbroer Patrick en met Rick onder de douche, ik vind dat hun maar een vreemde cloaca hebben  ::) Maar dat schijnt bij mensen zo te horen !

Ik vind het leuk dat je zo'n kroelkont bent, dat zal Milo straks wel heel erg fijn vinden  ;D Oja, en je staartveren komen echt wel heel erg mooi terug hoor, ... bij mij waren ze ook allemaal geknakt en leek ik op een bepaald moment wel een kwartel, maar ik heb nu een prachtige en hele sterke staart terug gekregen, dat hoort bij de rui hoor, wees maar niet bang  ;)

Dikke knuffel Paco

Sharon

Hoi Silke,
Angel stelt het zeker heel goed bij mij hoor. Ze heeft niets te klagen volgens mij  ;)
Misschien dat Angel straks idd nog leert om ook andere mensen te vertrouwen, maar volgens Bianca kan de eenkennigheid ook een karaktertrekje zijn.
Het badderen is zeker heel erg fijn hoor!

Ik ben ook blij dat het zo goed gaat met Angel. En haar mooie staart zal idd wel weer terugkomen.

Hoi Paco,
leuk dat je van je vrouwtje ook even een berichtje naar mij mocht schrijven.
En de rui is helemaal niet fijn nee! Ik hoop echt dat het snel voorbij is hoor. Sharon kroelt ook al heerlijk bij mijn kuifje en ik mijn nek, maar er zijn nog niet echt nieuwe veertjes door aan het komen. Het is echt nog jeugdrui.

Ja, douchen is heel erg fijn hè! Mijn baasje gaat dan gewoon op haar knieën voor het bad zitten en dan moet ik onder de douchekop. Sharon doucht dus zelf niet mee. En ik kan me heel goed voorstellen dat je vindt dat hun een rare cloaca hebben, hahaha.

Ik vind het echt heerlijk om gekroeld te worden hoor! En ik denk ook wel dat ik straks weer een hele mooie staart zal hebben.

Liefs
Sharon

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Angel ....wat een kroelkont ben je he en wat lief dat je Sharon je lekker laat kroelen hoor !!!En natuurlijk is het niet leuk als je in je jeugdrui komt he !!Gelukkig gaat dat weer over !!!
Ik denk dat je het goed getroffen hebt met je bazinneke en
want als ze je op feestjes speciaal een rustig plekje geeft moet ze wel enorm geven om je !!!!

Ik ben er ook mee weg want moet nog een paar dagboekjes doen en dingen regelen voor morgenavond !! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann,
ja, Angel is een echte kroelkont hoor! Echt zalig is dat. Ik geniet er echt met volle teugen van.
Gelukkig dat de rui idd weer over gaat uiteindelijk. Ik vraag me toch af hoe lang dat nog gaat duren  :-\

Ik denk ook wel dat Angel bij mij een goed huisje heeft hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat leuk om de update van Angel te lezen.
En ik ben er ook van overtuigd dat ze het heel goed bij je heeft :D

Kroeltjesvan Zazou en Baloo.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Dat kan toch heel lang duren hoor !!! Wiske is er hier ook nog niet volledig vanaf hoor !! Ik vind nog steeds kleine veertjes in de kooi !!! Geduld ....ooit zijn ze uit de rui he !!! Grtjs en een fijne kerstavond morgenavond he !!!Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine,
ja, het is een leuke update hè? Dat vond ik nou ook. Wel heel lang, maar wel een goede  :D
Lief van je dat je zegt dat je ervan overtuigd bent dat Angel het goed bij me heeft  :-*

Geef Baloo en Zazou maar kroeltjes terug van mij en Angel.

Hoi Ann,
een rui kan denk ik ook heel lang duren ja. We zullen wel zien wanneer ze er volledig vanaf is hè.
Jij ook een fijne Kerst!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje