19 juli 2025, 23:15:51

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Dat zal ik doen.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Wat een mooie kerstfoto's zeg ....echt om in de stemming te komen ....wat gezellig voor de valkjes ook en de grasjes !!! Ann

*Petra*

Hoi Sharon,

Nu, Milo is al een echte valk geworden!
Heb ik eventjes niet goed opgelet!
Ik vind het een heel mooi valkje, wat al lekker in de kerstsfeer is  ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Sharon,

Het zijn ook maar moment opnames en wie weet heb je het wel veel beter gedaan dan dat je nu verwacht  ;) Gewoon afwachten meid en een 6 is toch ook al een voldoende, ... de boog kan niet altijd gespannen staan ... je hebt in ieder geval je best gedaan en meer kan je dan ook niet doen !

Nu kan je lekker uit gaan kijken naar de komst van de prachtige Milo, .. hele lieve en leuke foto's en wat zal jij ervan genieten, net zoals ik geniet van de drie kliene dames  :D

Het zou inderdaad heel erg leuk zijn als we zo een beetje rond dezelfde tijd de valkje(s) in onze armen kunnen sluiten en owhhh wat heb ik veel liefde over .... Ik zie het in gedachte al helemaal voor me en ben echt super en super blij !!!

Liefs Karin

Sharon

Hoi Jeanine,
ik heb net in een mail die ik van Bianca heb gehad (met weer nieuwe, schitterende foto's!!!) dat ze denkt dat Berlioz ook een mannetje is. Super toch hè? We hebben echt wel geluk met die lieverds!

Hoi Ann,
die foto's zijn idd goed om lekker in kerststemming te komen ja! Het zal voor de vogeltjes denk ik ook wel heel gezellig zijn ja.

Hoi Petra,
Milo is idd al een hele valk geworden nu ja. Hij ziet er nu echt al uit als een volgroeide valk.
En hij is en blijft idd prachtig.

Hoi Karin,
ja, ik weet wel dat het momentopnames zijn, maar dan nog. Ik wil er gewoon op alles door zijn, op zijn minst! En bij ons in België is de puntentelling op de hogescholen en universiteiten heel anders: daar worden de punten herleid op 20, en als je een 10 hebt, dan ben je voor dat vak geslaagd.

Ik ben nu zeker heel erg uit aan het kijken naar het moment dat ik Milo op mag gaan halen. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt. En ik heb zelfs weer nieuwe foto's gekregen!

Het zou super zijn mochten we ze rond dezelfde tijd hebben. En het is duidelijk te merken in al je berichtjes dat je echt superveel liefde voor al jouw schatten hebt. Geweldig vind ik dat!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Het is echt toppie dat Berlioz ook waarschijnlijk een mannetje is. En wij zijn weer verwent met schitterende foto's Ik ga ze straks plaatsen. En we hebben zeker geluk met onze lieverds.
Baloo is bijna klaar voor te verhuizen ;D Maar dat staat allemaal in mijn dagboekje.

Is Angel over haar kromme zin heen?

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
het is zeker fijn dat het waarschijnlijk mannetjes zijn! Laten we hopen dat het dan ook echt zo is!
En we zijn zeker weer verwent met prachtige foto's! Ik ga ze zelfs nu plaatsen. Ik ben benieuwd naar die van jou.
Hopelijk vind je een oplossing ivm Baloo.

En Angel... ze was de laatste paar dagen echt een stuk chagrijn hoor. Ik ga nu heel veel aandacht aan haar schenken en veel met haar bezig zijn zodat ze weer lieve wordt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Je bent een echte babbelkous, bijna 1000 berichten  :D
Proficiat!

Ben erg benieuwd naar de foto's van je lieve Milo!
Angel heeft soms eens een slechte dag of niet? Ik hoop dat ze weer snel lief voor je is!!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik kijk uit naar jou foto's.
Ik plaats die ik heb gekregen pas later. Moet ze eerst nog aan de 2 oudste laten zien anders zijn ze beledigd ;D
Naschwa vond ze in ieder geval prachtig. Ze is alleen nog steeds er niet van overtuigd dat die leuke baby's toch echt Baloo en Berlioz zijn.
Bianca is ook nog over een oplossing na aan het denken wat betreft Baloo. Ik zal het je wel laten weten als ik het ook weet.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hallo allemaal,
ik heb van Bianca weer een mail gehad met daarbij ook weer prachtige foto's van een solosessie van Milo!
Hij is lief, en houdt ook wel van kroelen, maar niet zo erg als Angel. Maar dat komt vast wel goed.

Geniet ervan zou ik zeggen!

Oh ja... dit bericht is mijn 1000ste bericht!  ;D

Liefs
Sharon

Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Gefeliciteerd met je 1000 ste bericht.
En ik wil wel van de foto's genieten maar ik zie er geen.
En je mooie handtekening is ook niet meer zichtbaar ???

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Sharon,

Wat is Milo toch moooooi  :-*  Echt een scheetje hoor! Het lijkt mij dan ook wel een echte kroelkont  :D ;D
Die op het schilderij is ook erg leuk! Ik hoop dat het kaal plekje snel verdwijnt op zijn kopje hoor!

Groetjes
Silke x

Silke *

Jeanine,

je moet heel even geduld hebben, dan komen ze erop hoor! ;D

Sharon

Hoi Silke,
jij bent een nog veel ergere babbelkous dan mij hoor! Jij zit al ruim aan de 1400! Maar toch bedankt  ;)

De foto's van Milo staan er nu op!

En ja, Angel heeft helaas dagen dat ze echt chagrijnig is. Misschien dat het nog steeds te maken heeft met haar jeugdrui?

Hoi Jeanine,
de foto's staan er nu hoor!
Ik snap het heel goed hoor, dat je eerst de foto's aan je eigen familie wilt laten zien. Wat grappig dat je dochter nog steeds niet kan geloven dat Berlioz en Baloo naar jullie toe gaan verhuizen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Jeanine,
dank je wel hoor! Voor jou zal het ook niet lang meer duren voordat je er zoveel hebt!

De foto's en mijn handtekening moeten normaal gezien gewoon werken hoor. Misschien dat je even moet wachten?

Hoi Silke,
ik vind Milo ook echt prachtig hoor! Met elke fotosessie verbaas ik mij erover dat deze knapperd binnenkort naar mij toe zal verhuizen. En een kroelkont is hij toch niet echt volgens Bianca, maar hij vind het wel ok.
En dat kaal plekje zal snel genoeg weer aangegroeid zijn hoor. En dan zal hij ook vast een prachtige volle kuif krijgen.

Hoi Silke,
dat zei ik net ook al  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje