18 juli 2025, 09:23:14

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Jasper

Vind je het goed als ik a.s maandag gelijk ga bellen naar Feld? Ik wil namelijk heel erg goed voorbereiden met de vragen die ik aan hem wil stellen
Hij schijnt niet de hele zaterdag spreekuur te hebben

Hoi Hermien

Ik heb veel liever gehad een VA net als Feld in Flevoland en het liefst hier in Lelystad dan kan ik op de fiets naar hem toe maar ja Flevoland is nog zeker op dit gebied een pioneershoek van het land

Dan sta ik bij hun de hele tijd op de stoep met Joepie dan ga ik vaak voor iedere sch........... ernaar toe

I_Xyzyx_I

hoi yvette

wel doen dan hé! en dan kun je meteen er na de poep op sturen! want elke dag dat je het later doet kan joepie fataal worden!

groetjes jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Yvette

9 augustus 2008, 19:25:40 #1997 Last Edit: 9 augustus 2008, 19:27:29 by Yvette
Hoi Jasper

Ik zal het zeker gaan doen dan kan ik gelijk beter na handelen wat hij te zeggen heeft omtrent Joepie
En je krijgt zeker ook een verslagje hiervan

Anders was misschien ik ik aantal misschien vergeten om dat te aankaarten als ik in een overhaaste telefoontje pleeg

Yvette

Ik heb dit even vanuit zijn site geplakt

Spoed gevallen
Voor spoedgevallen kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week contact opnemen met de kliniek. Zijn we niet persoonlijk aanwezig om de telefoon op te nemen, dan verwijst de telefoonbeantwoorder u naar het telefoon nummer van de op dat moment dienstdoende dierenarts van onze kliniek.

I_Xyzyx_I

hoi yvette

misschien kun je nu dan nog even bellen over hoe en wat en dan maandag de rest regelen mocht dat nodig zijn.

groetjes jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Yvette

Hoi Jasper

Oke en ik ben bezig om alles  op te schrijven voor hem en ik had dit ook gedaan toen ik woensdag naar de DA ging maar hij had de hele lijst met mijn vragen toen niet eens nodig hij kon in oogopslag aan Joepie zien

Caroline

Citaat van: Yvette op  9 augustus 2008, 19:34:30
Ik heb dit even vanuit zijn site geplakt

Spoed gevallen
Voor spoedgevallen kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week contact opnemen met de kliniek. Zijn we niet persoonlijk aanwezig om de telefoon op te nemen, dan verwijst de telefoonbeantwoorder u naar het telefoon nummer van de op dat moment dienstdoende dierenarts van onze kliniek.

Applaus!!!!

DOe er dan iets mee!!!

EN niks alles op papier schrijven, je gaat gewoon naast Joepie zijn kooi zitten als je gaat bellen en dan zie je genoeg, meer hoef je niet te vertellen.

DIt vertelde we je eergisteren al, we smeekte je toen om te bellen ....  je praat nu al over overmorgen bellen ....  >:(

Het lijkt wel of je geniet van al deze aandacht.  :-\

Het lijkt wel of je een spelletje met ons speelt.

Geeft niks hoor .... maar dat je speelt met het leven van Joepie, dat neem ik je erg kwalijk.  :-\

NIet naar Dr. Feld mogen van mama .... oké.

NIet naar Dr. Feld kunnen  .... ook oké.

Maar GEEN poep opsturen .... wat maar € 0,44 kost een een paar € voor onderzoek .... GEEN telefoontje plegen .... sorry maar ik vind je excuses niet aanvaardbaar.

ALs je niet kunt bellen omdat je denkt niet uit je woorden te komen .... laat dan iemand van hier op het forum bellen, als je hem niet wilt/kunt verzorgen .... je hebt al een aanbod gekregen van iemand die hem voor je wilt verzorgen, laat Joepie dan daar naar toe gaan.
Als je de postzegel en de paar € voor mestonderzoek en telefoontje kunt betalen .... geef dan hier een gil .... er is al van verschillende kanten aangeboden om je te helpen.

ALs je wilt dat hij DOOD gaat .... dan moet je vooral zo doorgaan.

Ik zou hier niet meer reageren maar we worden hier voor de gek gehouden, Yvette .... je houd ons voor de gek, je speelt met de gevoelens van mensen, mensen die geven om jouw valkje, het is niet eerlijk van je.  >:(

Stop ermee en ga nu eindelijk eens iets ondernemen!!!!!!!!!!!!!!

Je bent het die arme Joepie verplicht.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

Hoi Caroline

Ik speel geen spelletje met jullie en ook niet om aandacht te trekken en ik wilde eerst alles goed opschrijven voordat ik ga bellen maar ik dacht wat moet ik nu als ik nu bel en wordt weer geen telefoon opgenomen
Ik heb namelijk de vorige keer ook met hun gebeld maar ik kreeg hem niet te pakken

Yvette

Hoi allemaal

Weet iemand van jullie zijn 06 nummer ik kan hem niet bereiken via zijn gewone nummer en het ging zo ontzettend snel wat hij insprak door de telefoonbeantwoorder en ik kon het niet bijbenen

Hartelijk dank hiervoor

Caroline

JE hebt neem ik aan geen 6 dagen nodig om het één en ander op papier te zetten.

En geloof me .... ik heb inmiddels regelmatig contact gehad met Dr. Feld .... als je belt zal er inderdaad niemand zijn .... voor spoed gevallen laten ze een telefoonnummer achter, meestal van Dr. Feld zelf, dit kun je bellen .... waarna je jouw nummer achter kunt laten, mocht hij even bezig zijn .... hij zal jou dan zo snel mogelijk terug bellen.

ZO staat het op de site, zo werkt het bij hen ook.

Gewoon BELLEN!!!!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Ik heb zelf maar even voor je gebeld!!!!!

0 6 5 2 4 7 4 7 2 4

Laat hier je boodschap en je telefoonnummer achter en je wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Bellen hoor!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

9 augustus 2008, 20:24:48 #2006 Last Edit: 9 augustus 2008, 20:27:09 by Yvette
Hoi Caroline

Ik heb daarvoor maar een kwartier nodig gehad om alles papier te zetten dat ik goed voor de dag en duidelijk overkom en niet zitten te stuntelen zoals ik laatst deed bij huisdierenprogramma via de radio
Zodat ik niets vergeet

Aha heel erg bedankt hiervoor en ik ga het gelijk doen

Straks nog een keer proberen

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

I_Xyzyx_I

soms is een schop onder de kont ( om het maar zo te noemen ) wat nodig is ;).

maar caroline je moet wel rekening houden dat yvette met 4 dingen zit: gezondheid valkje, onze mening, de mening van haar ma en geld. en jij en de meesten van ons zitten alleen met de eerste...

en Yvette wij verwachten zo wel een update van de situatie ;)

groetjes jasper

Caroline

Jasper .... ik heb Yvette zelf live ontmoet, vorig jaar in het NOP, ik heb hier gelezen over haar situatie en geloof me .... ik houd overal rekening mee .... ik geef adviezen, ik bel voor haar naar Dr. Feld .... sterker nog ik help haar hier in dit topic van de week zelfs terwijl ik zelf zware zenuwepijnen heb in mijn gezicht en onder de pijnstilling zit.

Dus ga mij nu a.u.b. niet vertellen dat ik niet voldoende rekening hou met.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.