21 juli 2025, 23:02:25

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

6 maart 2008, 22:31:10 #1380 Last Edit: 7 juli 2008, 20:39:25 by Yvette
Hoi Jeanine en Ann

Joepie is nu aantal dagen weer erg rustig gebleven en het kan inderdaad misschien dat de hormonen een rol speelt maar een een 2e valkje heb ik helaas geen ruimte voor als het niet klikt en je wilt toch voor beide valkjes evenveel de ruimte geven

En gisteren heb ik hem even naar buiten genomen maar het begon ineens beetje wind opkomen zetten en gauw weer bij zijn vliegapparaat beet gepakt en naar binnen genomen en weer in zijn kooi gezet

Dierenfreackske

Hoi Yvette ....ja ...het is natuurlijk niet zo evitend als je niet zoveel ruimte hebt voor twee valkjes he ! En met eentje kan je ook wel eens mee naar buiten als je alleen bent maar als je twee valkjes meeneemt naar buiten .......moet je toch al een ruimere kooi hebben he ! Ja ...en je hebt ok je hon en die neemt natuurlijk ook wel veel ruimte in beslag he !
Joepie is ook wel een gelukkig valkje en hij heeft jou ook he ! Grtjs Ann

Yvette

8 maart 2008, 19:10:11 #1382 Last Edit: 7 juli 2008, 20:39:52 by Yvette
Hoi allemaal

Met mijn computer is gelukkig weer terug en ik kan weer volop bezig houden met mijn creaties
Met Joepie gaat na een vreselijke vroegere ochtend weer heel erg goed en hij had weer last van een paniekaanval

natacha

Hallo Yvette,

Wel spijtig van zijn paniekaanvallen. Hoewel hier in de kooi beginnen ze soms ook wild te fladderen maar meestal duurt dat meer haal even.
ik hoop ook voor jou (en voor mij natuurlijk) dat het snel wat warmer wordt buiten.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...bij Joepie zijn het paniekaanvallen en met Wiske
is het veel erger ! Grtjs Ann

Yvette

8 maart 2008, 23:02:50 #1385 Last Edit: 7 juli 2008, 20:40:10 by Yvette
Hoi Natacha en Ann

Ik hoop dat het weer heel erg snel wat warmer en dat het windstil wordt anders kan Joepie nog steeds niet los naar buiten
En met de paniekaanvallen snel tot het verleden gaat behoren en ik vind het maar niets zo - je denkt toch als het maar goed blijft gaan en niet een retourtje DA wordt

En Ann vertel het eens met jouw Wiske

Dierenfreackske

Hoi ...Yvette ...het staat nu in mijn dagboekje , kijk maar eens ! Wiske is een beetje verliefd denk ik !Ja   dat regenweer ook altijd hier , ik haat dat he ! Ik wordt depri zeg ! Als het mooi weer is kan je nog eens buiten he met Joepie !
Grtjs Ann

lynette

Hoi Hoi

wat erg voor joepie dat hij iedere keer in paniek is maar hier zijn ze ook veeel drukker als normaal.
denk de lente in de bol, en zeker hopen dat het snel mooi weer word voor de beestjes en natuurlijk voor ons.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja

Hoi yvette,

Hoop dta de paniekaanvaalen snel tot het verleden behoren. Hier hebben ze er ook met tijden lasten van. Erg vervelend.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Hopelijk is Joepie snel van zijn paniekaanvallen af.
Kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt.

Hoe gaat het vandaag met jou en Joepie?

danielle

Hoi Yvette,
Wat vervelend dat Joepie paniekaanvallen heeft gehad. Hoop dat het voor korte duur is en dat hij nu weer wat rustiger is geworden.
Izzie is momenteel ook veel drukker dan normaal, zelf dacht ik dat het kwam omdat ze aan het puberen is, maar mischien komt het ook wel door het weer. Hoe oud is Joepie nou?
Ja hopelijk is het snel echt lente weer, hoewel het gister echt lekker weer was.

Groetjes Danielle

Yvette

9 maart 2008, 22:41:46 #1391 Last Edit: 7 juli 2008, 20:40:31 by Yvette
Hoi Lynette

Ik hoop het ook dat het heel erg snel lente wordt en misschien heeft hij ook heel erg last van de blaadjes die er weer komen

Hoi Jeanine

Met ons gaat het heel erg goed

Hoi Anja

Soms krijg je dan bij die paniekaanvallen rare hersenspinsels van als dat maar goed afloopt en geen ongelukjes

Hoi Danielle

Joepie is nu 9 maanden oud en ik heb zelf geen idee van wanneer een valkje echt gaat puberen en geslachtsrijp is

Hoi Ann

Ik had het in jouw dagboekje gelezen

Dierenfreackske

Hey Yvette ...hoe is het met Joepie ? Vandaag is het hier heel slecht weer , geen buitenweertje hoor ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Ik dacht dat valkjes tussen de 10 en 12 maanden geslachtsrijp zijn. Weet het natuurlijk niet zeker  :-\

En hier hopen we ook allemaal op de lente  :D

Yvette

10 maart 2008, 18:08:05 #1394 Last Edit: 7 juli 2008, 20:40:54 by Yvette
Hoi Ann

Met Joepie gaat het heel erg goed
Het is vandaag echt niet een wandelweertje voor onze valkjes

Hoi Jeanine

Aha bedankt voor je uitleg dan kan ik wanneer het zover rekening meehouden

En ik hoop dat het heel erg gauw lente wordt qua weer dan