20 juli 2025, 15:58:24

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Yvette

Je hebt een supermooie handtekening!! Zelf gemaakt?

mara

Yvette

7 november 2007, 22:28:36 #391 Last Edit: 5 juli 2008, 00:35:23 by Yvette
Hoi Mara en Anja

Dank je wel voor jullie compliment over mijn handtekening en ik heb hem helemaal zelf bedacht en gemaakt net als mijn vorige

Ondanks het kapje kan hij inderdaad zichzelf poetsen en ook onder zijn vleugels komen en met dat gaat al beetje de goeie kant op

Vandaag heeft Joepie eerst door mijn kamer gelopen vanuit de keuken en waar ik ook ben dan is Joepie ook daar te vinden het lijkt soms net een hondje

Overdag niet zoveel met hem gedaan maar vanavond heeft zijn schaal in moeten halen om eens flink te roepen dat hij uit zijn kooi wilde en lekker met mij te gaan kroelen

lynette

hoi hoi

ik kom weer even buurten hoe het met jou schatje gaat.
wat heb je toch een stel prachtige foto's gemaakt
en wat pijnlijk van zijn vleugeltje en moet eerlijk bekennen dat dat kapje er wel grappig uit ziet.
en zo te zien heeft hij er weinig last van

en wat heb je toch een mooie fotoslide gemaakt en dat filmpje van jou  Angel van mij begon gelijk terug te gillen

Bullit is pasgeleden mee geweest naar me vriends zijn opa en oma hihi ze vonden het geweldig en Bullit ook hij gaf een persoonlijk fluitconcert voor ze weg hihi.

en van de zomer word Bullit een van de bekendste valkjes in gorinchem denk ik als hij mee naar buiten gaat hij is afgelopen tijd al een paar keer op de foto gezet  ;D

ik moet in de stad ruim een uur extra uittrekken hihhi mensen komen naar me toe om te vragen hoe ik dat doe. ;D ;D ;D

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Yvette

8 november 2007, 19:34:08 #393 Last Edit: 5 juli 2008, 00:35:43 by Yvette
Hoi Lynette

Wat ontzettend gezellig dat je in mijn dagboekje komt buurten en zeer leuke verhaaltje schrijft
Hij heeft inderdaad weinig last van het kapje in het begin was natuurlijk even wennen

Ik vind het ook erg leuk als mensen belangstellend naar je vogel kijkt dan dat gestaar of je met iets geks loopt

Vanochtend heeft Joepie weer door de kamer gelopen tot de salontafel
En vanmiddag zijn we naar de Jumper geweest om even een veertje te knippen die iets te lang werd en vervolgens zijn we naar de andere winkels geweest o.a Expert en AH en bij de Expert moest een van de verkopers mijn Joepie even zien en een tijdje meegekletst

En vanavond heeft hij ook even op mijn vinger gezeten en na een poosje weer terug in zijn kooitje

Yvette

9 november 2007, 16:39:02 #394 Last Edit: 5 juli 2008, 00:36:01 by Yvette
Vandaag is Joepie vanochtend heel even uit zijn kooi geweest en vanmiddag ook heel even maar ik had vandaag even de aandacht naar mijn kat Wampie gegeven die op het stond om te overlijden en aan het eind van de ochtend ook gebeurd is en ik zou eigenlijk morgenochtend mee naar de DA gaan om hem in te slapen

En nu zit Joepie enorm te fluiten omdat hij in zijn kooitje zit

Anja

Hoi Yvette,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve kat Wampie.

Groetjes Anja

Yvette

9 november 2007, 20:51:00 #396 Last Edit: 5 juli 2008, 00:36:20 by Yvette
[Hoi Anja

Heel erg bedankt voor je steun

]En ik heb best wel heel veel last van en ik heb hem ook best wel beetje hem begeleid op zijn reis naar de kattenhemel - hij had enorm moeite mee gehad
En ik heb hem vanavond samen met mijn moeder hem begraven in mijn tuin met een kleine ceremonie

Na de begrafenisje heb ik Joepie weer uit zijn kooitje gehaald om met hem even samen te gaan knuffelen en met Demi naast mij op de bank en dit was best wel ontzettend knus

Mara

Hoi Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van Wimpie. Ik hoop dat Demi en Joepie je een beetje troost geven.

Mara

Silke *

Hey Yvette,

Van mij ook héél veel sterkte toegewenst!

Hoe is het met Joepie?

Groetjes
Silke x

Yvette

10 november 2007, 21:22:48 #399 Last Edit: 5 juli 2008, 00:36:42 by Yvette
Hoi Mara en Silke

Dank je wel voor jullie steun

En met Joepie gaat het heel erg goed - hij fluit als ik weg uit de kamer ga of even met de Demi weg en als ik weer terug kom en wilde vandaag iedere keer uit zijn kooi en loopt me ook als een hondje achter me aan als ik naar de zithoek ga gaat hij ook naar de zithoek en als ik naar de keuken ga gaat hij ook naar de keuken toe

En ik heb nog 3 katten - zijn moeder plus een broer en een zusje

Gerda

Hoi Yvette,

Nog sterkte met het verlies van Wampie. Ook al is het soms het beste wat een dier kan overkomen, te overlijden, toch blijft het altijd heel verdrietig!

Maar gelukkig heb je nog genoeg afleiding, onder andere van Joepie!

Liefs, Gerda

Yvette

10 november 2007, 22:18:14 #401 Last Edit: 5 juli 2008, 00:37:20 by Yvette
Hoi Gerda

Heel erg bedankt voor je steun
En is inderdaad waar als je bedenkt hoe Wampie de laatste dagen van zijn leven was - niet meer op zijn achterpoten kunnen staan door verlamming en ook niet meer willen eten en drinken

Yvette

11 november 2007, 20:12:27 #402 Last Edit: 5 juli 2008, 00:37:36 by Yvette
Joepie heeft vanochtend weer door de kamer gelopen en is vandaag ook mee naar buiten geweest
En ik mag tegenwoordig niet zonder hem de deur uit gaan

Mara

Hoi Yvette

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik altijd nog een beetje de kriebels krijg als je zegt dat Joepie mee naar buiten is geweest. Maar ik weet dat je voorzichtig bent.  :)

Hoe is het met je verdriet om het verlies van Wampie? Hoop dat Demi en Joepie je veel troost schenken.

mara

Yvette

11 november 2007, 20:24:56 #404 Last Edit: 5 juli 2008, 00:37:52 by Yvette
Hoi Mara

Ik mis Wampie heel erg en ik had hem ruim 13 jaar van hem mogen genieten en ik had hem vanaf zijn geboorte
En Joepie en Demi geven me heel veel troost door een knuffeltje aan mij gegeven