20 juli 2025, 00:43:36

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

13 oktober 2007, 11:50:12 #210 Last Edit: 1 juli 2008, 06:20:13 by Yvette
Weer nieuwe foto's

Anke

Hoi Yvette,
Leuke foto's hoor!!
Wat fijn dat Joepie steeds tammer wordt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Wat een mooie foto's zeg. Joepie wordt wel elke keer knapper vind ik.

Groetjes anja

Yvette

13 oktober 2007, 22:05:47 #213 Last Edit: 1 juli 2008, 06:22:28 by Yvette
Hoi Anja en Anke

Dank je wel voor jullie compliment

Nog meer foto's

Anja

Hoi Yvette,

Mooie foto's...................schrok Joepie van de flits omdat zijn vleugeltjes open gingen?

Groetjes Anja

Yvette

13 oktober 2007, 22:13:12 #215 Last Edit: 1 juli 2008, 06:23:00 by Yvette
Hoi Anja

Hij was de hele tijd bezig met je wat noemt " klieren" en hij ging ook iedere bovenop mijn hoofd vliegen

Anja

Hoi Yvette,

Een klein boeffie dus. ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Yvette

13 oktober 2007, 22:27:02 #217 Last Edit: 1 juli 2008, 06:23:20 by Yvette
Hoi Anja

Hij is inderdaad een klein boefje maar toch wel ontzettend lief

Hij heeft vandaag niet zo heel erg veel dingen gedaan maar behalve bij thuiskomst flink op krijsen/fluiten zetten
Van zo kom je nou eindelijk een keer en ik wil zo ontzettend graag mijn zaadjes weer hebben

Al was dat jammer dat hij thuis moest blijven maar we gingen naar de Intratuin op de fiets en ik heb zelf voor hem een speeltje meegenomen

En nu is hij druk bezig om bovenop mij te gaan zitten en ook kopjes te geven

Yvette

14 oktober 2007, 20:19:26 #218 Last Edit: 1 juli 2008, 06:23:40 by Yvette
Joepie heeft vandaag een tijdje op mijn vinger gezeten en ook in zijn beide kooien gezeten en vanmiddag zijn we naar het bos geweest en daar heeft de hele tijd ook op mijn vinger gezeten en hij heeft zelfs een lieveheersbeestje die op mijn arm zat bijna opgegeten maar hij heeft gelijk weer uitgespuugd

Mara

Hoi Yvette

Ik reageer hier niet zo heel veel, maar ik lees wel. Maar ik wil nu even zeggen dat je leuke foto's plaatst van Joepie. Het is een mooie lutino.

mara

Yvette

14 oktober 2007, 20:42:10 #220 Last Edit: 1 juli 2008, 06:24:00 by Yvette
Hoi Mara

Dank je wel voor je compliment

Ik was even met Demi naar buiten gegaan en toen ik de tuinhek open deed stond Joepie op de overloop te roepen en hij kwam naar me toe gelopen

Yvette

Dierenfreackske

Hey....hele leuke foto weer !!
Wat een schat is Joepie toch !!
Grtjs Ann

Anja

Wat een mooie foto's. Wat is het toch een knapperd zeg.

Groetjes Anja

Yvette

15 oktober 2007, 19:29:29 #224 Last Edit: 1 juli 2008, 06:24:39 by Yvette
Hoi Ann en Anja

Dank je wel voor jullie compliment

Vanochtend na het eten hebben we even ook met hem gewandeld en zag ik dat zijn staart beetje vies en dit heb ik even in badje schoongemaakt maar toen ik later het aanrecht zag ik ineens wat daar niet hoorde ..............
En ik zag wat toen mis met Joepie een wondje bij 1 van zijn vleugels en hebben we gelijk even de dierenarts gebeld of toevallig de dierenarts die ook in vogels doet en dit ook heel erg leuk vindt dienst had en gelukkig was het ook zo en we konden daar vanmiddag terecht en heeft de wond bekeken en beetje gespoten met ontsmettingsmiddel maar toen moest Joepie ook een kraagje om gekregen

Oh ja en de dierenarts vond hem iets te mager en vooral op de borstbeen

En vrijdag krijg ik mijn Harrisons die we voor Joepie gelijk besteld hebben binnen

En daarna zijn we met 2 hondjes waarvan 1 pup en Joepie in zijn mandje naar het bos gegaan en iedereen vond de pup wel heel erg schattig