18 juli 2025, 13:20:41

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

En Joepie zit nu flink van zijn eten met zeer hoorbare geluiden te eten
Echt niet normaal meer  ;D

lynette

Hoi Hoi

ik heb hier nog wat in te halen zeg  ;D
Wat goed dat Joepie eindelijk goed eet. en dat hij toch zwaarder is dan die digitale weegschaal aangaf. was zeker wel even verbaast of niet? zoveel verschil met digitaal en analoog.
hih en een vraatzuchtje  :o gekke kip
Hier duiken ze ook in de voerton als ik de bakken aan het verversen ben. Het ziet er erg grappig uit zeker omdat deze ton doorzichtig is  ;D

Ik kom snel weer gluren in je boekje

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Yvette

Hoi Lynette

Ik vind het nog steeds heel erg raar met het digitale weegschaaltje dat ik in eerste instantie dat gewicht geloofde en me daar voor niets zo ontzettend druk over gemaakt heb maar nu geloof ik hem helemaal niet meer dat ik nu de analoge weegschaaltje geloof

En je hebt volkomen gelijk dat een beetje rare kipje is om je baas zo ontzettend flink te bespelen met zijn gedrag

Yvette

Joepie heeft bijna de hele dag zitten te slapen en klein beetje gegeten
Maar wel tussen de middag even op mijn arm gezeten en omdat hij teveel heeft gegeten heeft hij alleen aantal keren geplast ipv gepoept maar ik ga overmorgen met hem naar de DA toe

Yvette

En Joepie is nu weer het heertje geworden en helemaal opgeleefd van zijn middagslaapje
En het lijkt wel of hij een avondvalkje is

En de DA heeft gebeld en ik kan morgen langskomen ipv donderdag

Yvette

Ik zag vanochtend dat er bij zeer dunne ontlasting ook aantal "zaadjes" (van die kleine balletjes)  erbij lagen en het blijft maar water komen ipv normale ontlasting
En hij maakt ook niet zo kwieke indruk maar hij als hij even op de salontafel zit gaat hij wel naar mij toe vliegen

danielle

hoi Yvette,
Dan is het idd verstandig van je dat je een afspraak met da hebt gemaakt! Hopelijk valt het mee.
Heel veel succes bij Da en we horen het wel he!

Groetjes Danielle

Yvette

Hoi Danielle

Dank je wel
En je hoort inderdaad van me van hoe en wat

Yvette

Ik kom net bij de DA vandaan en Joepie was gelijk weer tierig en met de waterige ontlasting was alleen urine wat hij afscheidt waarschijnlijk omdat hij misschien teveel water heeft gedronken als anders
En ik heb gelijk van hem een reageerbuisje gekregen om iedere keer zijn ontlasting te opvangen om te kijken of hij toch niet last van wormeitjes heeft
En hij heeft ook gelijk in de kaart neergezet dat ik bij de assistente op kan halen zonder dat Joepie nog eerst mee moet

Hij vindt dat Joepie en Demi die ook mee moest voor de jaarlijkse inenting goed uitzag
En hij heeft ook gelijk lesje in kortwieken afgelegd
Wij waren best wel heel erg lang daar gebleven in de spreekkamer

Yvette

Oh ja en de DA heeft ook zijn vleugels nagekeken op mogelijke wondjes
En Joepie ging zo vanuit zijn hand naar mij toe vliegen en vervolgens boven op mijn hoofd te landen

I_Xyzyx_I

Hopen dat alles weer goed komt met Joepie :) altijd naar als er iets is terwijl je nog niet weet wat het is, hopen dat het afloopt met een sisser :)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Yvette

Hoi Jasper

Ik wil jou alleerst van harte welkom heten in mijn dagboek
En ik denk dat dit ook met sisser zou aflopen
Ook dat ik gegaan ben en zelfs zeer leerzame bezoekje geweest die je voor thuis mee kan nemen

En ik hoorde net van mijn moeder dat hij niet eens in rekening gebracht heeft

I_Xyzyx_I

Hoi Yvette

Hier heb ik inderdaad ook een paar keer gehad dat de valkjes wat dunne poep hadden, meestal was dat als ze teveel van fruit of groente gesnoept hadden waardoor de ontlasting wat dunner werd.

Geef hem maar wat extra trostgierst dan kan hij weer aansterken ;) niet teveel anders word hij straks nog te dik :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Yvette

Hoi Jasper

Dat is een hele goeie tip van je met de trosgierst en ik heb trosgierst die al in kleine sliertjes in een zakje zitten

Yvette

Het mestonderzoek gaat mijn DA helemaal zelf doen
En hij vindt zelf heel erg leuk om te doen ook met vogels te werken