7 mei 2025, 14:33:47

Tis weer zover...

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 29 september 2003, 21:36:40

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen!!

Ja hoor..het is weer zo ver..ik heb mijn vierde valkje erbij..Ik ging namelijk naar Chris in Breda..en natuurlijk ff kijken.. ;) bij het vogelopvangcentrum waar ik Charlie ook vandaan heb..Had ik niet moeten doen..want daar zat het allemooiste geparelde engeltje wat ik ooit had gezien..zo ondeugend als die keek..ff met mijn hand in de kooi natuurlijk..hoop gefladder en gekwetter..maar ik was verkocht..voor weinig ging Aylon mee naar huis..eerst bang..had niks anders verwacht..maar hij vloog weg..zover hij kon vliegen..en ik pakte hem op..ik heb een tijdje met hem gezeten..en hij was tam... ??? niet zomaar tam..super tam!  :) Ik heb de hele avond met mijn schatje lopen kroelen..dus ik raad iedereen aan die in de buurt van Breda zit..ga ff naar het vogelopvangcentrum..want er zitten veel valkjes die op een baasje zitten te wachten! Veel jonge beestjes..maar ook prachtige voliere vogels..de mooiste die je ooit heb gezien..en als je ver weg van Breda woont..zeg ik alleen..het is het echt waard!!!  :P

Dikke kus Jaimy, Viggo, Nica, Charlie en Aylon!

Jaimy_en_Viggo

hier nog twee..en dat is genoeg van Aylon ;)

Irene

:o wat een schatje!!!!!
Veel geluk met je nieuwe schatje!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Jaimy_en_Viggo

Bedankt Irene,

Zal zeker wel lukken  ;) Alleen Nica is nogal jaloers  ::)

Dikke  :-* Van Jaimy en haar vier musketiers  ;)

Stijn dc

hello

weeral een nieuw valkje erbij! proficiat!
het is echt een schoonheid!
hoe oud is hij of zij?
nu vier musketiers op naar de vijf...

SDC:D

angela troost

hoi,wat een poepie zeg!!!!!!
hoe oud is hij eigenlijk?
kan iedereen er een valkje vandaan halen?,het zijn zeker ook wel wat ouderen of niet?
misschien dat je het adres kan opschrijven???
groetjes,angela
ps,heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier met aylon!!!!!

Speedy

Gefeliciteerd...wat een moppie....gelukkie dat ik niet in de buurt van Breda ben...want...jeetje heb er al 6 nu.

Veel geluk met je nieuwe schatje.
Ongelooflijk eigenlijk, dat ze die zomaar daar hebben zitten he, mensen willen van alles, maar dan opeens moet het toch maar weer weg.
Zielig.

Groetjes,
    Trudie

Tara

Hoi Jaimy,

wat een lieve valk :), ik ben ook jaloers! Ze ziet er nog jong uit, erg lief hoor! Heb er veel plezier aan!

Groetjes, Tara

Chewy

Veel plezier met je mooie valkje lieverd,

Prachtige foto's! (en dan heb ik het niet alleen over Aylon ;))

Dikke kus, Chrisje

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen,

Dank jullie wel voor de leuke reacties  :P

Hij heeft er niet alleen oudere valkjes zitten die mensen niet mee wilde..hij haalt ze ook heel veel van de kweker vandaan..nu zitten er zo'n 10 jonge beestjes..waaronder Aylon..die is 9 weken en een manneke..kan ik nu al zien..want zijn parels op zijn staart zijn minder..dus Trudie..mischien en zevende  ;D

en angela..dat adres zal ik even aan Chris vragen..het is zeker de moete waard om te gaan kijken :)

haha ja inderdaad op naar de vijfde..maar dan ben ik bang dat ik het huis niet meer in kom ;)

dikke knuffel!

Sanna

Wouw Jaimy :o, wat een ontzettend mooi schatje heb je daar! En zo supertam. Ongelooflijk dat die dan gewoon in zo'n vogelopvang zit. Errug leuke foto's van jullie trouwens. Tja, en nu je aandacht gelijk over alle 4 verdelen hè? ;D

Groetjes van Sanna!
Knuffels van Pepper & Kaily

Jaimy_en_Viggo

haha dank je wel lieverd  :-[ hihi

Jaimy_en_Viggo

dank je wel sanne en tara!

Ja over alle vier..gaat zeker wel lukken, want mijn moeder en broertje zijn er ook gek van ;)

Natanella

Hoi Jaimy,
Van harte he, met je nieuwe aanwinst Aylon! Leuke naam trouwens.
Zij of hij lijkt ontzettend veel op mijn jongste aanwinst Ruby, maar dat is zeker een popje.
Wat schattig trouwens dat Aylon zo snel vertrouwen in je had! Dat is toch wel heel apart hoor!

Geniet maar lekker van je viertal!
groetjes, Anita

Stijn dc

hello

goed dat je familie er ook van houd!
dan is het een stuk aangenamer om dieren te houden als je de steun van iemand krijgt!

SDC:D