20 juli 2025, 13:46:33

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi lieve Ann,

Wat een mooie foto's weer.

En dat gevoel gaat slijten meis. Je zal Spirit nooit vergeten maar het slijt. Geloof me. Hier is het bijna een jaar geleden en ik ben er nog ooit verdrietig om en vooral als ik weer foto's zie.

dikke knuf,

Anja

Kimm

heb ik ook met beauty,
die was zo bijzonder voor mij en hij was mijn eerste valkje. ik mis hem nog iedere dag en het is nu 1,5 jaar geleden. maar er komt wel een plekje in je hart voor hem ;)  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Gerdy en Anja , thx , ik zal hem blijven koesteren he ! Grtjs Ann

Hoi iedereen,  het gaat heel goed met de andere valkjes , Nala zong de sterren van de hemel en Suske was weer net een man en zat samen met Wiske en Mysterie zaten ook lekker samen , Ayko was aan het eten , Felix Fleur , Pearl Crystel Silver en Chika waren in het kleine gedeelte aan het spelen, en Kenji zat samen met Shadow,Boy,Malou, Djonah en Yellow op de deur van het kleine gedeelte te poetsen.
Zo , ze hebben weer vers eten en drinken gehad , hopelijk heb ik toch het ontwormingsmedicijn vanavond , ik moest om 18 eens bellen , maar het gi,g normaal wel zeker erbij zijn !

Het is vreselijk slecht weer , regen , sneeuw deze morgen , wind , ach niet zo leuk voor me he , maar het gaat hoor ! We ammuseren ons wel zo ik en Hayley, straks is Matthias en Eddy thuis en gaan we aardappeltjes eten met Prei en Cordon Bleu , hmm , ik heb er al zin in !

Mijn camera ligt nog bij mijn pa thuis , morgenavond gaat hij hem meebrengen hoop ik ! Hij was met de fiets , en het was aan 't regenen , daarom heeft hij hem nu niet mee gebracht he !Jammer wel !Ik had wel zin in mijn valkjes te fotograferen terwijl ze lekker aan het spelen waren.

Grtjs Ann

christa

hoi ann
2 x per jaar averoto of zo iets het is roze van kleur.hij druppelt dit bewust in de snavel zo is hij er zeker van dat een ieder wat krijgt en gaan alle wormen dood en dit is als je dat in het water doet zeer zeker niet het geval.dan is er een bepaalde worm wat blijft leven hij zei:je kunt het nu direkt in het water doen.maar doe dit ook rechtstreeks in de snavel.(ik had hem even voor je gebeld)
veel succes
dikke kus christa

Dierenfreackske

Hoi Christa , thx , meid , ik ga dit zeker in huis halen.
:-\ :-\   Het is me echt nog niet goed doorgedrongen geloof ik van Spirit! Zo raar he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's heb je geplaatst van Xenia.
Ik hoop dat je het verlies van Spirit snel een goed plekje kan geven.
Succes met het ontwormen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ik zag dat je het al bekend gemaakt had van het albinootje.  :D
Ik vind het dan ook superleuk dat zij lekker naar jouw voliere mag verhuizen in het voorjaar.  ;D

Matthias......alsnog gefeliciteeeeeeerd !!  ;D

Is het ontwormingsspul toch nog binnen gekomen ??
Zoals Marlies het vertelde is wel een hele goede manier.
Een halve dag zonder water kan echt geen kwaad en des te sneller krijgen ze het dan ook binnen.
Je kan dan ook door het water wat druivensuiker doen,zodat ze het water ook lekker vinden.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Ann,

Kwam alleen maar even kijken hoe het gaat.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi , ik ben net terug van de voiliere , en ik vind dat Silver er ook maar stilletjes bij zit , alle valkjes zijn deze morgen nog ontwormd , ik moet drie weken later nog eens herhalen .

Silver zat net alleen in het kleine gedeelte op een stok , ik vond hem een beetje stil , ik zal het me wel inbeelden zeker ?
Straks toch nog even kijken of hij al bij de andere valkjes weer zit, ik denk dat hij zijn broertje Spirit mist , ach arme Silver !
Morgen haal ik het water weg en geef ik weer vers water zonder medicijn erin ! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhhhh....... hou Silver maar goed in de gaten.
Ik hoop maar dat je het inbeeld en dat hij gewoon lekker aan het suffen was.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , jaaaaaaa , ik hoop het ook natuurlijk ! Matthias is net thuis en is ook eens naar de voiliere gaan kijken hoe het met de valkjes gaat ! Grtjs Ann

Sally

Dag lieve Ann,

Heb weer van je foto's genoten hoor meid! Xenia is echt super mooi! Wat een schatje.

En het is heel normaal dat je het verlies van Spirit nog niet verwerkt hebt, en dat je het misschien nog niet helemaal door hebt dat ie weg is. Geef het maar wat tijd, in verloop van tijd gaat het wel beteren. Al blijf ja Spirit natuurlijk voor altijd in je hart meedragen!

Ik hoop ook dat je het maar inbeeld van Silver, en dat ie niet ziek is!
Hou het maar goed in de gaten, maar met jou liefde en goede verzorging zal het wel allemaal goed komen!

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Ann..

hoe is het vandaag met jou en je valkjes..

liefs gerdy

Kimm

hoi ann, hoe gaat het bij jou?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Hoe gaat het hier met jou en de valkjes?
Is Silver alweer vrolijk aan het spelen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes