20 juli 2025, 00:30:08

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

En hoe is het met silver?
Alles goed hoop ik.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi , even deze morgen gechequed , alles zag er goed uir hoor en Silver voelde zich toch al iets vrolijker , waarschijnlijk mist ie zijn broer , maar deze morgen was ie de vrolijke fluiter
en was ie Chika aan 't verleiden, ach mijn ventje he !

Ik ben er nog steeds niet goed van dat Spirit weg is maar ja , het is nu zo , en het leven gaat gewoon verder in de voiliere !

Ik heb sinds Spirit dood is weer eens foto's kunnen maken , nu ik ook mijn camera heb , nog steeds niet gereinigd , maar 16 dec. pas ! Hier de foto's van deze morgen , wat vinden julliez van Silver ? Ziet hij er al een beetje beter uit ?? Grtjs Ann

Stel jullie voor SILVER

Silver is een opaline -split geelwang,split bronze fallow, net als Spirit was , ook een man , en is nu 7 maand oud , momenteel het kleinste valkje uit de voiliere , en heel speels is ie , hier de foto's van deze morgen , lekker poetsen en op de schommel.

Silver

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's weer hoor!!
Arme Silver, treuren om zijn broertje :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , tja , dat is het denk ik , hij treurt wel hoor , arm ventje , ik ik mis ook Spirit , maar voor Silver moet dit heel erg zijn , ze sliepen samen , speelden samen , sloopten samen ,  zielig he ! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi hoi Ann,

Heb even vluchtig de laatste 10 bladzijdes doorgekeken van je boekje, maar vanaf nu ga ik je weer volgen.
Ben weer van de partij  ;D

Ik wil je sterkte wensen met het overlijden van spirit  :(

Liefs Manon

Caroline

SIlver lijkt inderdaad niet superfit oop de foto's maar hij is ook flink in de rui.

Komt vast goed met hem nu hij medicatie heeft gehad.

Fijne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Manon , whauw , wat fijn dat je er weer bent meis . Doe maar rustig aan hoor , thx voor het sterkte wensen hoor ! Ann

Hoi Caroline , thx , ik hoop het , en ja , hij is ook in de rui he ! Ook een fijna zondag meiss ! Grtjs Ann

Hoi hoi ,,,,Silver voelt zich duidelijk bet r , hij heeft al de sterren van de hemel gefloten en heeft al goed gegeten en gesnoept , en zit achter malou aan , maar daar is Boy niet mee gediend natuurlijk ! Straks foto's , moet eerst eten , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

fijn dat het goed gaat met silver! gelukkig maar!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Het volgende valkje die ik voorstel is een van mijn 5 witmaskertjes , hier is Kenji en mooiste vind ik zelf al vind ik Crystal en Nala iets liever , en tammer , maar Kenji is ook lief hoor ! Hij is heel close met Fleur en Nala en trekt ook soms op met Crystal en Pearl en Shadow. Ook Alix heeft ie heel graag als vriendinnetje.

KENJI

Kenji is een bonte witmasker man , en is geboren in Maart 2008 hij is het broertje van Nala en Shadow , die ik nog moet voorstellen.

Foto's Kenji

Dierenfreackske

Hoi hoi , deze morgen toen ik thuis kwam van de hondenschool ben ik een uurtje in de voiliere geweest , snoepstokjes 2 maar .gehangen , en ze kwamen m et z'n allen naar de stokjes gevlogen toen ik ze in mijn hand had , ben toen rustig ergens gaan staan zodat er veel valkjes bij konden , en er zaten bijna 10 valkjes lekker op me, Djanah zat zelfs op mijn camera en Nala op mijn hoofd , kon ik even geen foto's maken , hihi ! Ze vonden het gezellig en ik ook natuurlijk , ik heb heerlijk genoten van mijn valkjes en de hormonen beginnen hier ook stillaan op gang te komen hoor !
Wel zijn ze nog allemaal superlief tegen elkaar , alhoewel , soms wat gekibbel he ! 

Kijk eens wie op de schommel zit ??

EEN VOORSMAAKJE

Caroline

Gave 's hoort .... ik kijk alweer uit naar de rest.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

10 Valkjes op je ...  :o  ;D ;D
Ja,dan is het eventjes stoppen met foto's maken.  ;D
Je hebt toch nog hele mooie kunnen maken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

hahaha , dat was er na Yvon , hihi!

Hoi Caroline... ik hoop dat je deze ook leuk vind ,  ;D ;D ;D.

Dierenfreackske

Spelen , Silver , Malou , Boy en Ayko

Silver en Malou

Silver , Boy en Malou

Silver

Ayko kijkt lief naar Silver

Silver voelt zich nog wat onwennig zonder Spirit maar gaat al beter

Even uitrekken

Moet ik nou verder zonder jou Spirit ?

Gaat het ? Kop op he Silver , ik ben er voor je hoor vriendje.
( Ayko )

Weet ik , maar ik mis mijn broer he

Ach , hij komt niet meer he

Even kijken wat er nog te beleven valt

Ow ...Yellow boos op Chika

Dit is mijn plekje , whaahaa

Ik wil rusten

Hey , ga eens opzij , ik wil daar....
Silver

Ach , ik heb genoeg gespeeld

Of , nog niet ...eerst een beetje eten zoeken

Is hier nog iets te eten ?