22 juli 2025, 15:52:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

marjow

Vandaag een ander valkje..
Ben benieuwd..
26 heb je... dan zijn we straks bijna een maand verder :P
wel leuk dat je ze allemaal even voorstelt :D

Onze Rocky

Dierenfreackske

Hoi Caroline ,  ik ook hoor , grtjs Ann   ;D ;D

Hoi iedereen ,

Hier is alles ok in de voiliere , iedereen zat gisteren in het kleinste gedeelte om te dutten !
Waarschijnlijk deze nacht ook

Het derde valkje ie ik had was op 6 mei , die heeft Matthias gekregen voor zijn feest op 6 mei 2008 en kwam van intratuin , het was pas binnen gekomen toen samen met nog 2 mooie wildkleurtjes.

AYKO is een wildkleur man van naar schatting iets rond de 3 jaar ! Het is dus mijn oudste valkje. Hij was niet bang maar ook niet tam , maar kwam wel na een 14 oefenen al op de trosgierst samen met Suske en Wiske zitten als ik die in mijn hand had ! Het was wel het eerste valkje in de nieuwe voiliere ! (nu afgedekt voor de winter , zie foto) onderaan.

Hij is ook superlief hoor ! Suske en, Wiske kwamen hem in de voiliere vergezellen he , want die zaten eerst binnen in huis ,
maar ze waren direct goede maatjes ! Ik denk dat Ayko een popje heeft gevonden .

AYKO

De voiliere

Sally

Mooi!!!
Haha 26 valkjes. Dus een maand verder en we hebben ze allemaal gehad. ;D
En dan moeten er nog een paar bij komen zeker? :P
Tot hoeveel ga je? Heb je een limiet?
Je volière is ook mooi ze!

groetjes Sally

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaa leuk een voorstelronde van al je valkjes ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Zo, ik lees net dat je wel heel veel geduld moet hebben voordat de valkjes die je van mij gekocht hebt bij je komen wonen he?

Gelukkig hebben ze een superfijn adres bij Anke dus wat dat betreft zit het wel snor  :)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , dat was er maar 1 hoor :D , de andere twee valkje zijn er van Anke he  ;) :), hihi , een jonkie van Beauty en Macy van bij Anja , maar dan naar een liefdevolle nieuwe huisje bij Anke zijn gegaan en daar een nestje hebben gesticht he en het andere valkje is van een jonkie van Chico en James ook van Anke , Luna is het gepareld geelwang popje dat van bij jou komt he ! Ik heb wel geduld hoor ! Ze komen na de winter , dat is zeker , hihi ! Ik verheug me er al op , dan wordt het warmer en kunnen ze meteen in de voiliere bij hun soortgenootjes he !  :D :D

Ayko

Ayko , je bent erg hoor !

Lekker gezellie samen

Suske

Ayko

Even ergens anders zitten hoor ( Ayko )

Ik ga eten

Hey Wiske ...eindelijk  , je bent er

Genoeg gegeten ...ik ben weg , doei !

Hoi hoi ,  het valkje dat ik straks ga fotograferen is er eentje die heel hecht is aan me , al van in het begin dat het hier was ! Sommigen gaan al weten over wie ik het heb hoor !

Nu eerst wat andere foto's van Suske , Wiske en Ayko die ik gisteren nog maakte !

Lekker in het kleine gedeelte schuilen voor de winter
die komt er nu wel echt aan ......brrrrrrr

Anja

Hoi Ann,

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat een prachtige foto's.
Heel leuk je voorstelronde.

Het valkje wat je straks gaat fotograferen zal denk ik Suske of Wiske zijn.

Liefs Anja

Marian

Goedemorgen Ann,

Ik geniet van je nieuwe voorstelronde :D
En wat een mooie grote volière heb je toch 8)...groot binnenhok :D....bedankt voor de foto :-*
Ja...het gaat nu echt kouder worden ::)....BBRRR.....gisteren avond ons dekbed lekker verdubbeld ;D
Kruip jij in de winter ook nog in je vogelhuis? :)...of vindt je het daar te koud voor :P

Fijne dag, Marian

marjow

Wat weer een prachtige foto's :d
En ik ben benieuwd naar het volgende valkje dat je gaat voorstellen :d
Liefs Marjow

Onze Rocky

Sally

Dierenfreackske

Hoi , hier is Chika , het is een gepareld geelwang popje ,split bronze fallow) en ze is nog geen jaar oud ,rond de 10 maand oud nu ! En is er bij de kippen bij als het op eten op aan komt !

Hier is ze dan ..natuurlijk aan het eten he !

CHIKA

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een super vraag van Sally en echt waanzinnig dat je alle valkjes aan ons gaat voorstellen met aparte foto's van het valkje zelf erbij  :-*

De voorstel ronde van tot nu toe, Wiske, Suske, Ayko en Chika zijn geweldig leuk en het zijn stuk voor stuk plaatjes om te zien !

Wat leuk is het toch om zoveel verschillende mutaties te hebben in een pracht van een volière  :D

Jammer dat het valkje wat los vloog niet meer gesignaleerd is, hopelijk heeft hij elders een goed tehuisje gevonden want nu met dit winterse weer is het toch erg koud  :-\

Ik stuur je ook snel een im meid, weet wat je bedoelt hoor, soms ben je al blij dat je de boekjes gewoon kan volgen, maar daarom denk ik wel veel aan je hoor, je bent een toppertje  :-*

Fijn weekend meis  ;)

Liefs, Karin

Anja

Hoi Ann,

Wat een lekkerbek die Chika. Mooie foto's weer meid.

Ook voor jou

Liefs Anja

Dierenfreackske

Karin , ja he , je weet precies wat ik bedoel hoor !
Fijn dat je hebt genoten hoor ! Ik vind je ook toppie hoor ! Ik denk ook veel aan je en pijn die je ook hebt !Gelukkig geniet je ook van de leuke dingen die je doet !
Geniet maar van het weekend en de valkjes ook ! Grtjs ,liefs Ann

Sally

Ik weet het.. Ik heb alleen maar goeie ideeën en vragen. :P
Haha!
Nee nee.. Even serieus ;).

Chika is mooi!! Echt een beauty, zo'n mooie gele wangentjes en zo'n mooie pareltjes!
Echt WAAW!