22 juli 2025, 00:52:36

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Caroline

Chika is errrrug mooi!!!!  :D

Een hele fijne zondag meis,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's van de mooie Chika :-*
Ik ben benieuwd welk valkje je vandaag gaat voorstellen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , ik ga jullie BOY voorstellen vandaag , hij is een bronze fallow , split voor geelwang , en ik heb hem vorige zomer aangeschaft samen met zijn popje Malou !
Hij is denk ik nu zo'n 1,5 jaar oud , deze zomer 2 jaar .....

Hij is wel heel lief maar is nogal schuchter , alhoewel , ik vind hem al beter hoor , hij kwam naar de snoepstok met fruit , deze middag die ik vast had , dus hij is niet meer zo bang he !

Hij speelt en sloopt heel graag met plukt zijn popje wel een beetje , hij is ook goede maatjes met Suske, en Chika !

Grtjs Ann

Hier Boy

Anke

Hoi Ann
Soooo heee wat een knapperd is Boy ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hahaha  ;D ;D ;D  vind ik ook hoor ! Hij is niet alleen knap maar ook heel schattig !  ;D ;D Grtjs Ann

Anja

Wat een knapperd Ann. Daar moet toch elk valkenvrouwtje voor vallen.

Liefs Anja

danielle

Hoi Ann
Echt leuk die voorstelronde. Zo kom ik er een beetje achter welke valkjes je allemaal hebt en hoe ze eruit zien.

Suske, wiske, boy, chika en Aiko - zijn echt super mooie, leuke, lieve valkjes.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Deze kennen jullie al !

Even nog wat foto's van vandaag !

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk en mooi dat je een voorstelronde doet !!  :D
Ik blijf het proberen om te onthouden bij wie nou welke naam hoort.  ;)
Bij sommige lukt het me al een beetje.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Ann,

Even kijken of ik ze nu uit mijn hoofd ken  ;)

Wiske ( Wies )
Suske
Ayko
Boy
Chika

Echt heel gaaf om nu al een paar namen te weten. Ayko herken ik altijd gelijk, maar tussen Suske en Wiske twijfelde ik altijd, nu weet ik dat Wiske wit is  ;)

Ik denk aan je  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi , haha ..ja dat is gaaf , kunnen jullie nu eindelijk eens de namen weten welk valje welke kleur is he ! Ik heb 2 gele met oranje wangen en 2 met gele wangen , zo kan je ook onthouden dat Boy en Suske oranje wangen hebben en dan Malou en Yellow gele wangen hebben !Maar die komen nog !

Even denken wie ik nu ga doen , om het makkelijk te houden .

O ja .....Hier is het enige valkje wat echt helemaal donker grijs is , en dominant pastel witmasker is !
Een popje ook het vriendinnetje is geworden van Ayko , het wildkleurtje !  Ze is heel lief en ondernemend ook en is er als de kippen bij als het op spelen op aan komt ! Ook snorpstokjes lust ze heel graag en ze is ook een beetje tam , niet zo , maar ze komt soms op mijn trosgierst stokje zitten die ik in mijn hand heb of op mijn hoofd gesprongen ! Een heel aangenaam valkje om te hebben ook !

HIER IS ALIX  OP HAAR FAVORIETE PLEKJE

Dierenfreackske

Hoi hoi , net terug van de voiliere , het is er ook koud , maar de valkjes hebben het er naar hun zin , heb vers eten en drinkezn gegeven en een beetje poepjes opgekuist !
Daarnet kwam Nala lekker bij me  , even warm gemaakt met mijn trui , hihi , lekker dicht tegen me aan kwam ze ! Ik dacht ze gaat er gewoon in kruipen , maar toch niet , hihi !

Ik heb ook het voederbakje wat meer naar de andere kant gezet en ook eten op gedaan he !
Ze gingen toen lekker smullen !
Voor de rest heb ik ook foto's gemaakt van ze terwijl ze op het voederhuisje aan het eten waren !
Ik hoop dat de winter snel voorbij is , want zo warm is het daarniet hoor ! Geen wind maar voor de rest wel nogal koud !
Het water was gelukkig niet bevroren he ! Maar heb toch vers gegeven hoor ! Het binnenhok is ook mooi met de tentjes erin en daarin eten en drinken , zodat ze nog meer warmte hebben ! Ik ga deze namiddag een deken ook in leggen  en vast maken aan het ronde staand plantenhoudertje ! Ze kunnen er dan lekker in , maar durven nog niet op dat deken , het is een kerstdeken , maar lekker warm ! Wit , lichtblauw met geel en rood ! hihihi ! Ik hoop dat ze er eindelijk op durven het is lekker warm hoor ! Grtjs Ann

Caroline

:D :D Je verwend ze toch maar weer .... nu zelf een lekker warme deken.  :D

Spannend hoor, je voorstelronde .... ik ben elke keer weer benieuwd wie je vandaag voor gaat stellen.  ;)

Fijne dag, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hahaha , Caroline , ja , vandaag was het dus Alix , hihi !
Ik vind het wel jammer dat ik niet alle mutaties weet van mijn valkjes ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , met de valkjes gaat het uitstekend , ik heb ze net vers drinkwater gezet ! Ik hoop dat het vanacht niet te koud is.

Hier foto's van Ayko en Alix , mijn liefste koppeltje vind ik zelf !!! Van deze weet ik dat ze zelf voor elkaar hebben mogen kiezen !! Die hebben hier zelf voor elkaar gekozen , en zijn dus ook superlief , het liefste van allemaal zou ik zeggen !

Mister Ayko

In love with Alix