22 juli 2025, 00:11:33

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anja en Kim , dank je hoor! Grtjs Ann,

Hoi hoi , het regent maar ik heb de valkjes hun ene kant los gemaakt aan de voiliere zodat ze wat uitzicht hebben op de bomen enzo ! Ze waren al vroeg op hoor , Er zat al een valkje te fluiten van 6.30 u . Toen moest Eddy zijn auto uit de garage halen en waarschijnlijk was er al eentje wakker van het licht van de auto en garage he ! Maar daarna zijn ze nog wat gaan slapen voor een uurtje of 2 denk ik , niks gehoord toch ! Vandaag ga ik weer wat foto's maken hoor, ik zet ze deze namiddag wel op het forum he ! Nu even het drinken en eten gaan verversen en wat poepjes op gaan ruimen he ! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie aktiefoto's !!  ;D
Hier is het weer erg somber,maar de valkjes vermaken zich wel.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

3 november 2008, 16:27:26 #3858 Last Edit: 4 november 2008, 13:48:44 by Dierenfreackske
Hoi even de foto's neerzetten  , vandaag is het duidelijk een stuk kouder, daarnet even Suske geholpen, er hing nog een stukje touw aan ergens en hij was een beetje klem geraakt , gelukkig was ik er , ze heeft het niet eens gemerkt , terwijl ik met Ayko,Alix, Nala en Djonah op mijn arm was heb ik het touwtje er ook afgedaan !
Daarnet in de voiliere geweest bij de valkjes terwijl Hayley effe sliep , en Crystal en Pearl hebben ook bij me geweest , ook Alix , Ayko , Suske ,Djonah en Nala,    Kenji zijn koppie ziet er beter uit al. Ayko zat daarnet op de deur te kroelen met Alix , zo lief he . En dan Alix bij Ayko ook , en ook Boy en Malou zitten te kroelen, ook Crystal met Pearl , de twee lieve zusjes waren elkaar aan 't kroelen , ze zijn echt onafscheidelijk die twee!

Hoi Yvon , ja , hier net hetzelfde he !

Eigenlijk zijn de valkjes niet meer bang van me als ik in de voiliere ga , ze gaan rustig opzij als ze in de weg zitten , en komen dan terug als de eur weer dicht is ! Shadow is ook veel minder bang ! Grtjs Ann

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Debby , thx hoor , jammer dat Malou wat geplukt is door haar ventje he ! Grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Ik had nog geen welkom terug gezegd. Dus bij deze:
Welkom terug! Ik heb je gemist.

Hoe gaat het nu met je? Ik schrok wel hoor toen ik het berichtje hier in je dagboekje las. Gelukkig ben je weer lekker thuis.

Wanneer komen de valkjes van Anke bij je?

En weer super mooie foto's, daar kun je naar blijven kijken. Dat komt dan ook wel goed uit, want er staan altijd genoeg foto's hier in je boekje

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle , we hebben besloten dat Anke de valkjes houd tot na de winter zodat ze direct in de voiliere kunnen ! Omdat ik nu ook niet zo veel kracht heb om nog eens valkjes in de kooi ook nog mee bezig te zijn , en als ze allemaal in de voiliere zitten , dan heb ik maar alleen werk en kan ik bij alle valkjes tegelijk zijn !

Hoi hoi , daarstraks even poepjes opgeraapt , vers eten en drinken gegeven nog ! De trosgierst is allemaal op al , ik had ze eergisteren 4 stokjes gegeven maar iedereen heeft er wel van gegeten , woensdag krijgen ze er weer 6 voor 4 valkjes per stokje zodat ieder valkje hem mag vol smullen !
Ik geef ook nog steeds vitamines in drinkwater uit de fles he !
Tot nu toe nog geen flagellaten, gezien , gelukkig , en hoop dat het zo blijft , de valkjes zijn helemaal top !
Jammer dat Malou wat geplukt is , redelijk wat aan haar nekkie he ! Mazar ik heb vandaag ook gekeken en hij heeft niet zitten plukken bij Malou , ik kijk wel of hij niet te ver gaat , anders moeten ze appart een tijdje he ! De valkjes zijn wel heel lief tegen elkaar hoor hier tot nu toe toch he !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een prachtige foto's!!!
Ben je nog naar het popje wezen kijken? ;) ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...neeeeeeee , ik ben er niet geraakt vandaag  ;) ;)
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi , hier nog wat foto's van gisteren die ik nog wou plaatsen , van Crystal , lekker even de vleugels uitslaan en onderste boven hangen , heerlijk vind ze dat ! Grtjs Ann

Crystal hier in een gekke bui

Het is genoeg geweest , lekker mijn vleugels even gespreid , voila !

Kimm

hele mooie foto's ann!
vooral die laatste foto's zijn erg mooi!
asha deed dag gisteren ook  ondersteboven hangen in de kooi. hihi

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , thx meiss , alles goed met jou en de valkjes ? Grtjs Ann ; ;)

Anja

Wat is het altijd genieten hier zeg. Je hebt prachtige valkjes Ann.

Weet je al wanneer Nottie gaat komen?

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja .......nee, na de winter pas , want doordat ik ziek geworden ben is het moeilijk voor me om nog eens binnen en voor Hayley en de valkjes in huis te zorgen , dus , na de winter komen ze inneens hier in de voiliere wonen , ik heb nog geen datum , maar ik denk als het niet meer vriest enzo he !
Dan kunnen we inneens koffie drinken in de voiliere en een toetje met z'n allen , en ook de valkjes he , ik vind het super van Anke dat ze het voorstelde , want eigenlijk wou ik het ook nog wat uitstellen , maar ik wil ze heel graag he , want ze zijn zo mooi en lief he ! En ik hoop toch stiekem dat Sonny en Nottie die toch twee mannen zijn op een van mijn lieve witmasker popjes valt hoor ! Als ze dan nog geen andere partner hebben natuurlijk , want hierin zijn ze vrij hoor hier !
Kom jij dat ook maar gelijk he als je wilt , dan is het 1 grote bende he ! Samen met Yvon ,Anke , Dorothe en jullie he !
Dat zou wel leuk zijn ! Als het eens mooi weer is he ! Plaats genoeg hoor in de voiliere , hihi , tussen de valkjes ! ;D ;D ;D
Grtjs Ann ( richt in het kleine gedeelte in voor ons ! Grtjs Ann