22 juli 2025, 16:31:26

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Yvon , nee hoor , ik houm e recht hoor , hihi !  ;D ;D
Fijn dat je weer hebt genoten , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hoe gaat het met je? voel jij je ietsje beter en heb je goed geslapen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Eten
Silver

Hoi Kim , ja hoor , het is al beter ! Ik heb goed geslapen , jij ook ? Grtjs Ann

Crystal en Silver

Pearl

Djonah

Crystal , Djonah en Kenji

Kenji , Crystal

Crystal , Kenji en Djonah

Nala , Crystal en Djonah

Silver

Xenia

Pearl en Crystal

Pearl

Sky en Boy

Crystal , Malou achteraan

Malou , Xenia , Boy , Sky en Belle

Crystal

Sky

Malou en Boy

Kimm

hey ann,

lekkere smulfoto's!!!

zijn al jouw grasjes nu weg? en heb je nu alleen de valkjes nog in de voliere?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja hoor , de grasjes zijn weg hoor ! Deze foto's zijn nog van eergisteren avond , de dag er voor gemaakt , als je goed kijkt zie je het witte grasje nog ergens zitten . Ik ga deze morgen al eens gaan kijken hoe het met ze is hoor , ik moet toch passeren he ! Grtjs Ann

Kimm

ja ik zie hem zitten  ;D  ;D

Dierenfreackske

He Kim , dat grasje , Snowy , was toe ook weer gebeten van een ander grasje , als je kijkt zie je het verdroogde bloed op haar vleugeltjes zitten , Pfffff. Ik hoop dat hij gauw ook een popje heeft daar waar hij nu is , het was de enigste die geen popje had nog , hij was ook gek op Shadow he , een valkje van hier .Shadow zal dus iemand van zijn eigen soort moeten zoeken , hihi ! Als er nog iemand overblijft he  ;) ;D :D :o :P

Kimm

en anders moet je er nog een valkje bijnemen ann ;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Hey hey , ik heb binnenkort de drie valkjes van bij Anke nog he ! Maar Sonny en Nottie zijn 2 mannen he , en die gaan misschien wel binnen blijven ?? Lekker tam maken lijkt me weer iets leuks om te doen in de winter , en Luna komt zeker in de late lente in de voiliere wonen , misschien dat ik toch Sonny en Nottie binnen laat wonen in de kooi , 2 mannen is ook leuk als het goede maatjes zijn , maarja , dat is dus nog niet zeker , ik moet eens goed nadenken wat ik ga doen he na de winter , zeker niet weg doen hoor , dat staat vast , maar ofwel nog 2 popjes van eventueel jonkies die ik misschien zal hebben volgend seizoen , of gewoon met zijn tweetjes binnen laten  en gewoon doen zoals bij Suske en Wiske toen ze binnen waren he , lekker vanalles klaarzetten om op te spelen dan he !Klimboompjes halen , want de andere staan al in de voiliere he ! Maarja , ze krijgen zowieso toch nieuw speelgoed altijd he . Nieuwe valkjes is nieuw speelgoed vind ik , hihi !  Grtjs Ann

Kimm

oja die komen nog! weet je al wanneer?

en binnenvalkjes zijn erg leuk hoor. zo gezellig  :D
en dan heb je deze winter een hele leuke bezigheid, ja het is net speelgoed ann  ;D  :D

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaa, Kim , de valkjes komen op 25 oktober , dat is dus volgende week zaterdag , dan heb je Asha ook net een weekje he , leuk ! Ja , het is inderdaad een leuke bezigheid he ! Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

spannend hoor ann en super leuk!!!  :D

Dierenfreackske

Hoi Kim , jaaaaaaaa , ook voor jou , nog iets spannender , want het is morgen al ,  GAAF !!
Grtjs Ann

HGoi iedereen , vandaag ga ik iets bekokstoven hoor !
Omdat bijna al mijn valkjes hun vriendjes , ventje of popje hebben , ga ik de vrijgezelletjes die ik hier nog heb , behalve dan Shadow en Suske , in het grasjesgedeelte doen een tijdje zodat ik iemand mooi heb voor Chika !
Ik ga dus straks , Spirit,Silver (twee opaline broertjes die ook split geelwang en bronze fallow zijn ) in het kleinere gedeelte doen , samen met Chika , een gepareld geelwangpopje die nog steeds vrij is ! Dus hopelijk word 1 van de 2 toch verliefd op haar !
Luna gaat er ook komen ,aar da's voor later. Nu gaat ook nogh het koppeltje Boy en Malou er bij omdat het 2 goede vriendjes zijn van Chika , zodat ze zich ook veilig voelt !
Malou en Boy zijn al een hecht koppeltje , dat waren ze al voor ze hierheem kwamen , en omdat het grasjesgedeelte ook hun lievelingsplekje zijn zal dat geen probleem zijn ! Ik zal wel zien , waarschijnlijk gaan ze er toch altijd als eerste in dus dat zal ook geen probleem zijn he ! Ik ben benieuwd hoor ! Naar het schijnt gaan van Luna en Chika met de twee opalinekes , mooie jonkies van komen , maar dat is nog niet voor volgend jaar hoor ! Wel misschien binnen 2 jaar !
Malou en Boy dan weer wel volgend jaar  , want die zijn dan oud genoeg voor een nestje he ! ( 2 jaar dan )
Voila , nu weten jullie dit ook weer , ik had al even aan een paar mensen gevraagd dus die vonden het een goed idee !
De andere valkjes , behalve Shadow en Suske dan , hebben al een vriendje of vriendinnetje waar ze graag bij vertoeven , en ook de vriendjes ervan blijven samen , Ook de broertjes en zusjes van elkaar blijven lekker samen , want die hebben ook al zo'n speciale band he ! Ze hebben ook al hun partner he , alleen dus Shadow (pop of man ?? ) en Suus (pop of man ??)  moeten hun partner vinden nog , maar die blijven bij hun vriendjes zoals Suus bij Wiske ,Ayko enzo in de buurt om te spelen en Shadow bij zijn broertjes regelmatig om te spelen ook !  Daar heb ik allemaal rekening mee gehouden , dus van stress nu ook geen sprake ! De valkjes stellen het heel goed op dit moment , en ze krijgen nu dus vitaminen toegediend bij hun drinkwater ook! Ik hoop dat het zo blijft hoor ! Als Chika een partnertje heeft mag ze ook met hem weer bij de andere valkjes samen met Malou , en Boy
En volgende week komt Luna , Nottie en Sonny dus die gaan voorlopig binnen blijven he ! Geen stressie voor mijn valkjes !!
Grtjs Ann

Gisterenavond Malou en Boy

Malou

Alix, Ayko , Wiske en Suske

Alix

Pearl

Pearl en Crystal

Crystal

Belle

Sky

Sky en Belle

Belle

Sky en Belle

Belle

Sky

Even verder
Wiske

En Ayko

Felix

Wiske

Chika

Spirit

*Manon*

Leuke plannen heb je Ann  ;D ;D
En ja wat valkjes binnen voor in de winter is ook een leuk idee, je zult ze ook wel missen nu alle valkjes buiten zitten niet dan?

Dierenfreackske

Hoi Manon , ja hoor , ik mis ze hier wel , maar aan de andere kant zijn ze ook gelukkig en veel vriendjes gemaakt waar ze samen mee spelen he ! Het is een gezellige bende hoor ! Geen echte ruzie's nog , ik hoop dat het zo blijft ook ! Grtjs Ann