20 juli 2025, 10:54:22

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Helaas komen ze dus nog niet naar je toe :'(
Maar natuurlijk kan je ze wel op de foto bekijken ;)

Nottie aan het bergbeklimmen

Sonny zoekt nog graag de kooi van pa en ma op :)
Wat kom je doen met die camera :o

Een dikke knuffel van je lieverds :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat een mooie foto's van mijn lieve Nottie en Sonny , bedankt hoor ! Wat zijn ze mooi , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een heerlijke foto's heb je weer geplaatst en wat heb je ze weer lekker verwend met de spaghetti salade  :D Wat een heerlijke foto's heb je van Anke gekregen !

Nottie en Sonny zijn echt plaatjes  :-* :-*

Heb er weer van genoten meid !!

Liefs, Karin

Hermien

Trouwens even off topic; Wie gaat er nou zijn GATJE laten vullen bij de tandarts?

;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D    ;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D  

Sorry! Heel flauw, maar ik moest er toch ff om lachuh.

En nu ga ik als de sodemieter naar mijn "Vliegtuig' , want die zijn weer lekker aan het snoerenhoeren (= snoeren langs de plinten zoeken en optrekken....)

;D

Dierenfreackske

Hoi Hermien , jaaaaaaaaaaaaaaa   ik moet er ook zelf om lachen , ik weet het hoor , een gewoon schrijffout he  ;D ;D ;D

Wat zijn we weer grappig he  ;D ;D
hihi ...klinkt wel een beetje raar , je hebt gelijk , hihi

Straks is het hier vuurwerk , om het afsluiten van de dorpskermis hier , de eerste keer dat mijn valkjes vuurwerk gaan meemaken , maar ze kunnen het horen maar niet zien ...een klein beetje wel wat lichtflits door het dak misschien ? Ik hoop dat ze niet schrikken .

Het was echt een rotweertje vandaag , net iets minder dan op een storm na ?  Ik hoop dat ze met het vreselijke weer deze nacht toch een goede nacht hebben , maar ik denk het wel , ze zitten hoog en droog en uit de wind ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

prachtig hoor die foto's. zoooooooooo lief :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik vind Luna , Sonny en Nottie ook zo'n schatjes om te zien , ze zijn hier heel welkom !

Hoi iedereen, normaal zou Nottie ,Sonnie en Luna zaterdag naar me toe komen , maar Nottie heeft nog wat vertraging op het vliegen , daardoor moet hij eerst nog wat kalktekort inhalen en vitaminen krijgen , daarom blijven Nottie ,Sonny en Luna nog even bij Anke ....de valkjes moeten ook helemaal toppie zijn he , ik zou helemaal niet willen dat er door omdat ik niet kan wachten hij ziek zou worden of nof niet sterk genoeg zou zijn . Hij is niet ziek he , het is alleen wat kalk dat hij tekort heeft , dus Anke gaat hem dus nog wat vitamines geven van DR Feld.  Ik kijk er naar uit om samen met Anke lekker te kletsen en te genieten van de valkjes ook hier , maar nu zal ze ook van mijn pup kunnen genieten want ondertussen gaat ze ook bij ons zijn ! Dan zal het nog leuker zijn ! Ik moet ook nog dinsdag naar de chirurg voor de afspraak te maken wanneer de operatie door gaat !
Bang da ik ben maar ook blij .

De valkjes vinden het niet erg dat het regent blijkbaar hier , ze zitten te fluiten en ook de grasjes hangen aan de draad te genieten van het regenwater , hihi !

Tijd voor foto's nu

Malou op het plankje aan het kattengras die al gesloopt was

Happy (grasje)

Yellow

Alix , Malou en Boy

Chika komt er ook bij

Ayko

Kenji

Suske

Wiske

Kimm

hoi ann,

wauwwwwwwww :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wat heb je weer mooie foto's geplaatst.
Ik vind je geelwangetjes echt geweldig mooi.

Ik moet nog wachten ::) ;D

Heb super genoten van je foto's :-*

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...leuk dat je hebt genoten hoor !
Ik vind Vitani heel mooi maar als je valkjes hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's heb je geplaatst :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hey Ann,

Ben ik een dagje niet op het forum heb ik gelijk een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel foto's in te halen.
Niet dat ik dat erg vind hoor. Je hebt weer prachtige plaatjes geschoten hoor.

Jammer dat Nottie en Sonnie zaterdag niet naar je toe komen. Laat ze nog maar ff bij Anke, daar zijn ze in goede handen hoor.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke ...fijn dat je weer hebt genoten , hopelijk worden Nottie en Beau even sterk als de andere valkjes hoor !
Het komt wel goed , alleen een beetje geduld he , straks zijn het nog de twee vliegkampioenen , haha !
Ik vind het ook wel jammer voor zaterdag , maar de gezonbdheid van de valkjes gaat voor hoor , en als je komt , hebben we Hayley ,  leuk he ! Grtjs Ann

Hoi Anja ...leuk dat je ook weer hebt genoten , en ja
het is wel jammer dat Nottie nog niet kan komen en
zo maar beter een weekje langer wachten dan de gezondheid van een valkje op het spel zetten he ! Maar het komt goed , ik heb er een goed gevoel bij , ik kijk er zo naar uit he ! En ook voor Anke , dan kan ze mijn hondje terwijl ook al bewonderen , jaja ...ik en hondjes , niet normaal hoor !
Grtjs Ann

Caroline

Wat een geweldige foto's weer Ann, echt super!!!

Ik ben wel een beetje boel verliefd op Yellow hoor ..... ooit .... als ik genoeg gespaard heb  ;)  ::) wil ik ook een lutino bleekmaskertje.  :D

Jammer dat het nog eventjes duurt voor de valkjes bij ANke bij je komen maar goed dat Anke zo allert en eerlijk is. (had ook niet anders verwacht hoor Anke.  ;) )

Wanneer gaat Hayleey eigenlijk naar je verhuizen??

Jeetje, spannend hoor ... weer zo'n lekker ondeugende, ondernemende pup in huis.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.