19 juli 2025, 13:29:35

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim ,  thx hoor !

DEEL 3
He ...wat is hier nu ?

Lekker spagetti

Kijk eens wat ik hier weer heb

Yellow

Nala

Boy

Mysterie

Dit is voor mij (Fleur)

Yellow

Hihi , ik ben wel Kenji

Bekkie mooi maken

Takjes zoeken

Op de uitkijk (Boy)

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's ;D

Ik heb een verrassing voor je :)

Vanmorgen ging ik weer oefenen met Evy en Luna en toen gebeurde er dit..... ;D

Samen eten is ook gezellig :)

Zijn wij niet knap,lief en leuk :-*

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke .........whaaaaaauuuuuuwie , zo mooi en lief , en wat doet Luna het ook goed net als haar zus he !
Jeetje wat een dappere valkjes en mooi dat ze zijn hoor !
Ik kijk al uit naar zaterdag als ik ze mag verwelkomen hier !
Leuk he ! Geef Luna , en Evy ook maar een knuffie en Nottie en Sonny ook he , krijgen Nottie en Sonny al een paar nieuwe pennetjes ? Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Sonny zit al weer dik in de veren hoor, je herkent hem niet meer terug ;D
Ook Nottie heeft zijn veren weer terug, de kuif komt alweer door.
Ik zal vanmiddag weer foto's maken.
Eerst straks naar de tandarts :-\
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...oeps ...da's minder naar de tandarts , gewoon nakijken of gatje vullen ?   ;D

Leuk dat je nog foto's gaat maken , kan ik zien hoe ze er ongeveer uitzien nu , leuk ! Ik kijk er al naar uit en nog eens thx voor het filmpje en de foto's van Luna ( en Evy )

Grtjs Ann

Hoi iedereen

De valkjes zijn in hun nopjes , en hun hormonen zijn nog steeds in tact ! Wiske probeert te wipwappen maar het lukt nog niet , oefening baarkunst he ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Ann

wat gaat het hier hard zeg!!!!!!!!!!!!!!
Superfoto's hoor heb je geplaatst! Leuk he hoe valkjes met die krulwilgtakjes spelen. Ik vind dat telkens heel lief om te zien.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy , ja he , daar zijn ze gek op hoor en kunnen er uren hun tijd mee verdrijven , en het is telkens zo leuk om die gekke bekjes te zien he ! Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi ann,

wat een leuk filmpje heeft anke geplaatst.
en de foto's zijn ook super lief!

leuk hoor :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

12 augustus 2008, 12:42:26 #3038 Last Edit: 12 augustus 2008, 13:34:15 by Dierenfreackske
Hoi hoi ,  hier de 4 de en laatste deel van de smulpartyfoto's

DEEL 4

Boy steeds op de uitkijk

Mysterie nog steeds op de grond aan 't rondscharrelen

Pearl

Djonah , heeft zich volgeten , haha

Even de vleugels strekken

Ziezo , nu een plekje om te rusten

Yellow is ook voldaan hoor

Nala ook

Nog iemand honger , nee he , ok !

Anke

Hoi Ann,
Het is zoals gewoonlijk weer genieten bij jou ;D
Leuk,leuk,leuk :)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Kim , inderdaad , een heel leuk en mooi filpje he ! Zie je , Luna is ook niet zo bang meer he ! Goed gedaan hoor Anke .
Het is hier enorm gaan waaien , een beetje stormachtig zelfs !
Ik heb dan ook de twee zeilen voor de valkjes neer gehaald , ik moet ook nog een derde hebben voor de noorderkant , omdat er nog een stuk tocht in kan . Maar daar heb ik nog een beetje tijd voor hoor !
De valkjes zijn nu lekker aan 't rusten , dus ga ik even ze lekker laten rusten , straks zo rond 17 u zijn ze dan wel weer volop actief en kan ik foto's maken , eigenlijk maak ik het liefst 's avonds foto's hoor , dan zijn ze zo ontspannen aan 't spelen met vanalles hoor .
Vanavond is het hier in 't dorp vuurwerk , maar ik denk niet dat mijn valkjes daar last zullen van hebben , ik ben benieuwd . Matthias is nog even naar het wielrennen gaan kijken en Eddy is gaan werken dus ben ik lekker heel de dag bij de valkjes hoor . Morgen weer trosgierst halen , want die is weer op bijna ! En ook kattengras voor ze zodat ze tot zaterdag verder kunnen .Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hihi gaan je valkjes dan zeilen vandaag ;D  ;D :P

leuk hoor alle foto's.

ik ga vanavond de stad in, want het is hier gouden pijl. dat is een wielrenners evenement en sávonds dus feest hier.
alleen het weer is bacher, bah. maar dat laat de pret niet drukken!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ha , Kim , leuk he om de stad in te gaan , hier is vanavond vuurwerk dus ga ik hier ook mee als het niet te veel regent en stormt , hihi !
Grtjs

Hey Anke

thx , gelukkig was alles goed he bij de tandarts ,
leuk dat je genoten hebt ! Daar doe ik het voor!
;D ;D grtjs Ann

Hermien

Dat is nou letterlijk een slaBEDJE. Lekker er doorheen banjeren, doen ze met mijn avondeten ook......als ze de kans krijgen dan toch..... ;D

Dierenfreackske

Hoi Hermien , jaja ...dat deden Suske en Wiske hier ook eerst toen ze in huis zaten ...maar ze vinden het zooooo gezellig daar tussen de andere en ze blijven toch nog lekker bij me komen hoor ! Grtjs Ann