20 juli 2025, 07:44:05

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey ....Anita ,  ja , Fleur doet het goed hoor !

Hey Anke ...O .....wat een mooie foto's van Nottie en Faith ,   
ik vind het zo'n lief stel he ! Echt supermooie foto's ook !
Je bent echt toppie ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ....ik heb vandaag rijst , paprika,abrikoos en zaad gemengd voor de valkjes , en ik hoop dat ze het gaan lusten .
Het is nu warm en de valkjes zijn een beetje aan 't slapen en 't genieten van het warme weer !
Gisteren heb ik ze drie keer gedouchd , en Wiske , Suske ,Alix en Mysterie zijn in de rui nu !  Ik geef ook extra vitamines.
Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb weer genoten van je hele mooie valkjes !!  :-*

Dat de valkjes zo snel wennen komt ook doordat ze in een voliere zitten.  :D
En ook gelijk tussen hun soort genootjes.
Ze kunnen dan vluchten als het nodig is en ze kunnen rustig aan vriendjes maken met iedereen.  ;) :D
Dat is altijd heel mooi om te zien he ?  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi iedereen , de valkjes hebben zich geammusseerd hier met het water en ze hebben eindelijk eens geproefd van het lekkers die ik had voorgeschoteld voor hen , rijst , appel , paprika , abrikoosje , zaad , komkommer ,......ze hebben heel goed gegeten , .

En nu Mysterie

Dierenfreackske

Hoi hoi ;, deze morgen waren de valkjes al aan het rondscharrelen , en heb toen al hun eten en drinken ververst , nu ben ik rijst aan het koken voor ze om vanmiddag te geven met een beetje verse groenten en fruit erbij ! Eens benieuwd of ze ervan gaan eten ! Gisteren heb ik ze ook de eerste keer zien eten van al het verse groentjes en rijst en fruit erbij ! En wie was eerst ,  Fleur was de eerste die erop af ging en toen kwamen Fike en Kenji erop af ! En tegen de avond was alles bijna op ! Ik heb ze ook valkparkietendonuts gegeven  (soort koekjes speciaal voor valkjes ) en daar hebben ze ook heerlijk van gesmuld hoor ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik had weer behoorlijk wat moois om in te halen ! Fijn zeg dat Fleurke het zo goed doet en wat is ze mooi ! Al je valkjes hebben wel iets prachtigs en stralen ontzettend veel tevredenheid uit  :D

Ze boffen maar met zo'n bazinnetje want dit is werkelijk de lust en je leven, .... dat spat gewoon van het scherm af ! Je volière vind ik net een paleisje, wat ziet deze er toch mooi en schoon uit, echt schitterend  :D

Je verwend ons echt met prachtige foto's, ze zijn mooi en grappig, leuk en lief ! Het zijn echt schatjes om te zien en fijn dat ze allemaal zo met elkaar optrekken, dat is een fantastisch gezicht !

Je boekje gaat echt heel hard, maar dat is logisch met al dat pracht en praal, ik heb echt genoten   :-* :-*

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hey Karin ....je doet me blozen hoor ! Bij jou boffen ze anders ook wel hoor!
Ja , ik denk het wel dat ze tevreden zijn hier he ! Ik vind het heerlijk om
ze te verwennen hoor ! Grtjs Ann

Hoi hoi ..HIER FIKE

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's!!!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...thx ,meid ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een prachtige foto's weer!!
Je MSN heeft weer kuren hoor >:(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi iedereen ........ik heb zo net goed nieuws gekregen van Linda en Rianne dat ze morgen met Crystal en Pearl komen naar hier ! Ik ben zo blij he ! Ik kijk er al naar uit hoor !

Hier is het wel ook goed met de valkjes en grasjes ! Iedereen is lief en straks nog effe foto's neerzetten .
Met Fleur gaat het ook heel goed , ze heeft al veel vriendjes hoor ! Het is een rustig maar speels valkje hoor ! Grtjs Ann

Hey Anke , ja hij heeft het weer hoor !  :-\

Kaatje

Hoi Ann,

Wat leuk dat Linda en Rianne morgen naar je toe komen, samen met Crystal en Pearl  :D Ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu al naar aan het uit kijken bent !

Spannend en leuk hoor, heel erg veel plezier alvast voor morgen en fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en Fleur al heel wat vriendjes heeft  :D

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Ann,
Kiekeboe :)

Knuffel van Nottie en Faith :-*

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey  HIER IS LOLA NET GEDOUCHD

wHAAAAAAUUUUUUUUW Anke ....bedankt voor de mooie foto's van Nottie en Faith en wat super dat Luna en Evy bij Bonnie weg mogen he ! Weet je al wanneer je er om gaat gaan ?  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een verwennerij alweer foto's ;D
Enneh... graag gedaan hoor :)
Groetjes Anke