20 juli 2025, 01:54:16

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt en gefeliciteerd met de nieuwe valkjes op komst, Nottie en Faith!!

Hoe is het ondertussen met je lip?

Groetjes Manon

Anja

Hoi Ann,

Mooie foto's heb je weer geplaatst. En de tekst......................ik heb in een deuk gelegen. Geweldig.

Fijn dat je afleiding hebt van de valkjes.

Heel veel liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ja he , de valkjes zijn nu mijn afleiding samen met de mensen bij wie ik ben maar ook jullie he ! Grtjs Ann

Hoi Manon , bedankt ook ! Ik heb nu iets minder pijn , waarschijnlijk door de antibiotica die begint te werken he ! Het komt wel goed met mij hoor ! Is mis mijn hond gewoon te erg !
Ze was altijd zo lief vroeger...ook met de valkjes he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , ik heb mooie foto's gekregen van Silke van Fleur die maandag dan eindelijk naar hier komt , grtjs Ann

En mijn allerliefste Nottie(bij Anke ) waarschijnlijk toch met pareltjes ! Wat een snoepje he

Het valkje Luna en Faith komen later hoor , ik moet ze nog eens zoeken , hihi ! en kopieeren he !

Alvast veel plezier met deze twee schatjes ! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Zoooo,Fleur heeft een mooie kuif !!  :o ;D
Nottie wordt ook vast een heel mooi gepareld valkje.  ;)

Super leuke foto's met tekst !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi thx meid ,  ja , ik denk ook dat Nottie heel mooi wordt , daar ben ik vrijwel al zeker van he !  Ik vind het zo lief dat Anke Nottie vrij houd en onder haar hoede houd tot ze bij mij kan , samen met Faith en Luna !

Grtjs Ann

Caroline

Luna .... ik heb wat gemist??

Nottie wist is dat die naar je kwam .... ook een albinomeisje, Faith weet ik maar .... wie dan Luna??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Ann,

Wat worden je valkjes al groot !! Heerlijk die foto's  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....dit is Luna , het zusje van Evy ( Anke)

Dierenfreackske

26 juni 2008, 07:33:44 #2484 Last Edit: 26 juni 2008, 07:35:22 by Dierenfreackske
Hallo , mag ik jhullie voorstellen aan Faith !
Mijn albinootje (Belle) bij Anke gereserveerd en mijn
tweede albinootje . Deze mooie en lieve foto heb ik van Anke haar dagboekje geplukt , (sorry Anke , hihi )
Ik ben zo blij dat alles ook zo goed met haar gaat en ze goed gevoerd word .

Eerste foto

De valkjes hebben hier al goed rondgescharreld hoor , deze namiddag ga ik vogelmuur en kattengras halen voor ze ! Dan hebben ze weer eens iets te doen om hun bezig te houden , deze namiddag ga ik foto's maken ! Anders is alles heel goed met de valkjes en grasjes ! Happy en Snowy zaten gisteren weer bovenop Shadow ....te ...je weet wel , en Shadow vind dat maar goed !  Yellow zat gisterenavond lief te schommelen , Nala ook , en Wiske , Ayko en Suske zaten op hun nieuwe slijtstokken en ook Kenji . Alix zat dan ook op de schommel met haar kopje naar beneden met de vleugels wijd open , zo lief vond ik dat !

Mysterie en Fike zaten in de grsjes gedeelte te spelen .

Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat is Fleur mooi zeg. En Luna............wow zij is ook erg mooi.
Nottie krijgt pareltjes dan wordt ze vast prachtig. Ben zo benieuwd hoe haar verenpak eruit gaat zien.

En Faith.......zij is superlief. Geniet maar lekekr van je valkjes meid.

Caroline

Oh ja!!!! Nu weet ik het weer.  ::)

Luna komt bij Bonnie vandaag.

Was haar even helemaal vergeten.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Ik lees nu pas over het drama met de lip. Wat zul jij ontzettend geschrokken zijn! Zeker, omdat je het niet van je eigen lieve hond verwacht, komt zo'n knauw extra hard aan. Hoe is het nu met je lip? Zelf denk ik ook dat er toch wel iets met Lady aan de hand geweest zal zijn. Een hond die nooit eerder gebeten heeft, doet dat niet zómaar.
Gelukkig vindt je, zo lees ik dat tenminste. wel veel afleiding bij de valkjes en krijg je er vandaag weer een bij.
Vanaf deze plek (voor mijn pc dus... ;D) wens ik je beterschap toe en sterkte, maar bovenal wens ik je heel veel VALKJESGELUK toe. Mag jij zelf invullen wat valkjesgeluk kan zijn!
Met een vette knuffel van mijn 'vliegtuig' GG&S

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het goed gaat met alle valkjes en grasjes!!
Ga jij ze maar lekker verwennen en dan ons weer verwennen met foto's :)

Je mag altijd foto's van je lieverds uit mijn dagboekje pikken hoor :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: Hermien op 26 juni 2008, 10:10:30
Ik lees nu pas over het drama met de lip. Wat zul jij ontzettend geschrokken zijn! Zeker, omdat je het niet van je eigen lieve hond verwacht, komt zo'n knauw extra hard aan. Hoe is het nu met je lip? Zelf denk ik ook dat er toch wel iets met Lady aan de hand geweest zal zijn. Een hond die nooit eerder gebeten heeft, doet dat niet zómaar.
Gelukkig vindt je, zo lees ik dat tenminste. wel veel afleiding bij de valkjes en krijg je er vandaag weer een bij.
Vanaf deze plek (voor mijn pc dus... ;D) wens ik je beterschap toe en sterkte, maar bovenal wens ik je heel veel VALKJESGELUK toe. Mag jij zelf invullen wat valkjesgeluk kan zijn!
Met een vette knuffel van mijn 'vliegtuig' GG&S

Hoi hoi Hermien,

Ann vertelt in haar andere dagboekje bij het buurthuis wat er verder is gebeurt met haar en haar geliefde Lady.  :'(

Groetjes van Caroline  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.