19 juli 2025, 23:13:17

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Wat sneu van het hondje van je vriendin.

Je hebt prachtige foto's gemaakt. Heb er weer van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja , het bloed prikken viel wel mee hoor !
Ik ben een taaie he , ik kan wel tegen een prikje  :P

Hey Anja ...ja , erg he van het hondje maar ja , ze hadden geen enkele keus denk ik !
Fijn dat je weer hebt genoten hoor !

Hoi Mara ...ja , het was wel jammer he !
Fijn dat je weer hebt genoten , grtjs

Ann

Dierenfreackske

11 juni 2008, 12:49:53 #2327 Last Edit: 11 juni 2008, 13:37:41 by Dierenfreackske
Hoi hoi ...

Deze morgen  ook naar de voiliere geweest en treurwilgtakken gehangen en ze sloopten er op los , , maar dat deden ze gisteren ook al hoor !

Gisteren avond de plank van het grasjes deel gedaan , voor wat meer wind , maar de valkjes hebben er al goed gebruik van gemaakt , zie foto's !

Suske heeft vandaag ook spagetti meegegeten , maar ook Mysterie en Lola en Nala hebben geproefd hoor !

Nala heeft ook op mijn lens gezeten terwijl ik de valkjes fotografeerde .

De grasjes zijn er ook bij maar alleen als ik er bij ben , dus ze zijn appart als ik er niet ben , dan kan ik ook zien als er iets gebeurd he ! Maar tot nu toe hebben ze nog geen ruzie gemaakt met de valkjes terwijl ik er bij was !

Hier wat foto's weer !

Mysterie

Fike

Lola

Kenji

Kenji en  Nala

Kenji Nala en Fike

Fike en Nala

Mooi stel he

Mysterie

Lola

Fike - Lola

Fike en Lola

Fike

Nala , Fike , Alix ,Lola en Mysterie

Kenji

Kenji en Shadow

Shadow ( onder)   
en Kenji

Shadow

Nala en Kenji

Hopelijk hebben jullie weer genoten , grtjs Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , thx , fijn dat je weer hebt genoten he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Deel 1 treurwilg slopen

Fike

Nala  ,   eerst nog wat snoepen

Wiske gaat eerst dutten

Zoiets heb ik nog nooit gezien

Bekkie scherp maken om straks mee te doen , maar eerst ga ik dutten nog

Ik doe verder

Alix

Ice Tea

Mysterie

En met Nala

Sunny en Beauty op de achtergrond

Mysterie weer

Kenji

Mysterie en Lola

Kenji

Mysterie

Nala

Wiske geen zin om te slopen

En Suske

De andere valkjes sliepen nog og gingen nog niet slopen ,
Steraks deel 2

Grtjs Ann

Gerdy

ik weet niet hoe ik het moet verwoorden..maar echt schitterend zijn je foto's...je ziet ze echt genieten..ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga naar wilgenbomen en dan stiekem er wat takken af halen.

gr gerdy

Mara

Hoi Ann

PRachtige foto's... Ik meen me te herinneren dat je treurwilgentakken niet in een voliere mocht doen. Maar kan me ook vergissen hoor...

Groetjes

Mara

•=Bonnie=•

Annelies

Hoi Ann

Schitterende foto's weer net of ze echt in de boom zitten.  ;D

Gefeliciteerd met je beauty van Bonnie wat een mooie parel zeg om te  :-*

Gr. Annelies

Sally

Hallo Ann,

Ik sta weer serieus achter bij iedereen en ga dit zo spoedig mogelijk inhalen. Of toch terug in de boekjes springen want ik denk niet dat het te doen is om alles bij te lezen.
Ik wil je alvast zeggen dat ik weer enorm van je foto's heb genoten. En het foto'tje dat Bonnie in je boekje heeft gezet, echt geweldig dat koppie. Ik versta hier onder dat dit je nieuwe aanwinst wordt?

Ook wil ik zeggen dat de tentjes goed ontvangen zijn.
Gisteren heb ik ze aangekregen, en vandaag heb ik Kenji en Pietje laten kennis maken met het tentje.
Ik heb voor te wennen er Trostgierst in gedaan, en ik moet zeggen ze gingen er heel erg snel inzitten. ;)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hey Gerdina ...ja , leuk he ! Grtjs Ann

Hoi Mara ...volgens mij kan een treurwilg echt geen kwaad , maar de takken doe ik er weer uit daarna , eens alles gesloopt is , alle wlgensoorten zijn heel goed  volgens mijn da en ook treurwilg,  vorig jaar heb ik dat ook dikwijls gedaan hoor , en nooit problemen gehad , integendeel zelf,  alleen maar dolle pret hoor , ook krulwilgentakken zijn heel goed , net als vogelmuur , bladen van paardebloemen , niet de bloem zelf hoor , want die is wel giftig! Alleen het groen .
Ook nog geen tentjes Mara en Gerdina ? Grtjs Ann ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat een beauty is ze ! Bedankt voor de foto hoor ! Ik ben naar de bank geweest in de namiddag , en wat was het ?   Gesloten , morgen is het de hele dag open , dus dan ga ik weer e, gaat mijn valkje echt pas van mij zijn he ! Grtjs Ann

Hoi Annelies , dank je , jaaaaaaa  he , het is een beauty he !
Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Tentjes zijn aangekomen. Of mijn valkjes er ingaan, geen idee. Maar ik denk wel dat ik er mijn petekindje een heel groot plezier mee doe. En Beau ook.  ;D

GRoetjes

Mara

Anke

Hoi Ann,
Wat een heerlijke foto's heb je gemaakt.
En zo lekker veel ;D

Wat een geweldig lieve foto van Luna!!! :-* :-*
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 11 juni 2008, 16:59:41

Groetjes Anke
Kiekeboe  :D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes