21 juli 2025, 22:26:45

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Bello

Zo kom ik ff op tijd in je boekje neuzen, zie ik zoveeeeeeeel mooi valkjes op de foto!!!

Een voliere is toch wel heel erg mooi en leuk voor de valkjes.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerdy

Hoi Ann,

Wat een super foto's echt weer een genot..lekker genieten..al je valkjes zijn mooi..maar voor mij schiet Kenji er boven uit..ik vind die bonte witmaskers zo mooi..helaas heb ik er zelf nog geen ..maar wil ik toch wel hebben hoor.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Dorothé ...bedankt hoor !

Hoi Gerdy

Ja , tof dat je mijn valkjes leuk vind , en ik vind bonte witmaskertjes ook mooi ! Eigenlijk vind ik alle valkjes zo mooi met hun eigen specifieke karaktertje  he ! Leuk dat je weer genoten hebt hoor! Grtjs Ann

Anja

Alles goed hier Ann? En met Suske en Wiske en de rest van de vogels?

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...alles is hier echt heel goed en ook met Suske en Wiske , ik ben al gaan kijken en heb al de voiliere verschoont ! Vers  water en eten en gisteren avond de poepjes opgeruimd en morgen ga ik nieuwe houtsnip in doen en de oude eruit ! Vandaag (straks ) maak ik foto's . Ik ga wel vier of 5 keer per dag een kwartier in de voiliere telkens om met ze bezig te zijn en soms foto's ! Suske en Wiske roepen me dan al en zitten al vol ongeduld aan de deur te wachten achter mijn! Maar als ik zeg , om mee te gaan in hun kooi , dan zijn ze weg hoor ! Hihi , ze begrijpen het heel goed hoor ! Ze komen altijd bij me als ik kom en Ayko ook , en ook Kanji sprong gisteren gewoon eens op mijn arm en bleef effe zitten maar zodra ik maar een beetje bewoog was ie weg hoor !
Nala en Shadow ook hoor ! Maar de 5 nieuwste valkjes , Yellow , Mysterie,Lola , Alix en Fike zijn nog een beetje bang .
Maar als ik binnen kom dan vliegen ze zo niet direct weg als ik passeer hoor ! Ze worden heus wel tam , dat zijn ze echt niet hoor ! Ze zaten waarschijnlijk in een kleine kooi waardoor ze nooit konden vliegen en je ze makkelijk kon vastnemen , maar tam ?   Hmm.... dat doe ik wel zelf op mijn manier ! Het komt zeker goed ! En ik denk als ik veel in de voiliere ga ze wel gaan tam worden ! Ik heb tijd zat want ik moet echt toch niets anders doen in de week  buiten met Lady te wandelen en vriendinnen gaan opzoeken  . Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een slimmerikken die S&W. Moest er gewoon van lachen hoor. Het gaat je wel lukken om de andere tam te krijgen. Gewoon lekker op jou manier.

Kijk al uit naar je foto's.

Groetejs Anja

Kimm

hoi ann,

wat leuk dat dat zo gaat in de voliere. fijn hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Wat gaat het toch goed bij jou in de voliere :)
Ik vind je enthousiaste verhalen heerlijk om te lezen.
Doe jij maar lekker op jouw manier tam maken hoor!

Succes met de houtsnippers vervangen, dat is vast een hele klus!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja hoor , dat ben iok van plan he !  ;D ;D

Hoi hoi ....ik ga het donsje van Lientje en Timo toch nemen hoor , het is zo mooi , al is het toch geen geelwang maar een cinnamon gepareld bont.  Ik was er al verliefd op toen ik het de eerste keer zag !Het heeft wel hele lichte wangen.
Dus de naam zal veranderd worden omdat ik de naam wou voor de geelwangetjes van Melanie en Micky.

Dus wordt het een andere naam ........??????

Ik had deze morgen gezien dat Wiske haar oogje dicht was aan de ene kant , het is een beetje ontstoken maar heb direct water gekookt en gewacht tot het lauw was en besprenkeld , ik hoop dat het morgen beter is , zo niet , dan moet mijn da maar komen , zondag of niet !  De rest van de valkjes doen het ook prima , heb daarnet een appeltje fijn gesneden voor hen op een plankje gelegd! Ik hoop dat ze er van eten he !
Grtjs Ann

Lola

Nala

Lola

Ayko

Anke

31 mei 2008, 19:40:30 #2214 Last Edit: 31 mei 2008, 20:14:03 by Anke
Hoi Ann,
Met of zonder gele wangen, het is een schatje dat ukje :-*
Ik kan me goed voorstellen dat je er verliefd op bent geworden.

Arme Wiske een ontstoken oogje... hopelijk is het snel weer over dankzij je behandeling.

Van je foto's heb ik genoten, je valkjes staan er weer prachtig op!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...de oogjes zijn allebei open , het ziet er beter uit al ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Ben benieuwd wat de nieuwe naam wordt van dat valkje. Of heb ik er over heen gelezen.

Mooie foto's weer Ann. Dat is toch altijd genieten bij jou.

Arme Wiske met het oogje maar ik lees dat het al wat beter gaat. Geef haar maar een knuffie van me.

Groetejs Anja

Caroline

Hoi hoi Ann, leuke foto's weer hoor.

Ik moet altijd zo lachen als ik bij jou lees .... de dierenarts moet maar even komen op zondag ....  :o bij ons mag je blij zijn dat je heel Nederland door kan rijden om bij een dierenarts langs te mogen komen op zondag.  ;)

Succes met het oogje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...thx meid .....gelukkig is Wiske's oogje al open geweest deze avond , het is waarschijnlijk van een tocht he .....en we hebben de binnenruimte goed tochtvrij gemaakt vandaag zodat Wiske volledig rustig kan slapen zonder een piepklein windje !  Het is een stuk dat je er kan uit doen in de hitte zodat ze niet te veel bakken in de zomer ! Als het slecht weer is schuiven we de plank er gewoon weer voor he !

Fijn dat het niet te ernstig is met Summer .....het blijft toch altijd een, operatie he en het is altijd een risico als ze moeten verdoofd worden he ! 8 Jaar is nog niet zo oud he , gelukkig als je weet dat een retriever tocg gemiddeld 13 jaar of ouder kan worden he !  Het is een beauty van een hond hoor meid ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

arme wiske met het oogje. maar ik lees al dat het helemaal super verzorgt wordt door jou. dat zal wel goed komen!
mooie foto's ann, ik heb weer genoten meid :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010