19 juli 2025, 19:33:09

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ja , als dat een pop is dan is ie voor mij en dan is het Fleurke !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik vind het zo jammer dat Silke niet meer op het forum is he ! Maar gelukkig bestaat msn , euch , als die werkt hier tenminste , we houden contact hoor ! Grtjs Ann

Sally

hallo Ann,

Super die foto's weer. Telkens genieten.
Ze zitten er echt prachig bij, je vogels hebben het maar getroffen met zo'n super mooie Voilere, echt een paradeisje hoor, maar dat had ik al eens gezegd he. :)

Leuk zeg dat er bij Silke een cinnamon bont geelwangetje is geboren.
En de naam Fleur is echt heel erg mooi zeg!
En welke mutatie krijgt Bo?

Leuk die foto van klein "fleurtje?"

Ohja, ik krijg binnen 2 weken ook een tentje van Ann. :D
Hihi...

Groetjes Sally

Anke

Hoi Ann,
Wat leuk dat je valkjes in de voliere al zo bij je komen zitten :)
Ik heb genoten van je prachtige foto's!!
Gefeliciteerd met je toekomstige geelwang popje. Wat een lief snoetje heeft ze :-*

Jk heb keurig twee tentjes ontvangen hoor :)
Er staat er 1 in de gang voor de katjes. En 1 in de huiskamer voor als de valkjes aan het spelen zijn :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Sally , ja , ik vind het ook een mooi snoetje en ze komt binnen voorlopig alvast , zodat ze een maand in quarantaine zit , ik was al onvoorzichtig ,maar nu ga ik me aan de regeltjes houden , want ik zou natuurlijk niet willen dat een van mijn valkjes iets overkomt he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke .....ja , oef  , gelukkig heb je 2 tentjes ontvangen , ik zal waarschijnlijk 1 te veel meegebracht hebben naar beneden denk ik ! Bij mij staat er 1 in de grasjeskooi en 1 in de valkjeskooi !  Hier wordt er bij de valkjes nog niet gewipwapt hoor  ;D ;D Volgend jaar , wie weet misschien Wiske en Ayko he ....dat wil ik toch wel eens zien welke jongen ze gaan hebben hoor ! En dan wil ik een jong houden . ;D ;D Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hier een heleboel foto's die ik nog heb gemaakt van mijn lieverds , maar niet iedereen staat er op want Lola ,Shadow en Nala waren aan het spelen in de grasjes kooi !

Geniet er van he !

Mysterie en Ayko

Mysterie

In volgorde vanaf Suske naar links verdergaan.
Suske Ayko Wiske en Fike

Fike , Suske Ayko Alix en Mysterie

Fike,Ayko Alix en Mysterie

Voorraan zit Fike en Mysterie en achteraan Ayko en Alix

Hier zie je goed dat Fike witter is aan de wangen dan Alix

Fike en Mysterie

Ayko

Hongerige Nala Kenji en Shadow

Yellow

Onze snoeper Suske

En lieve Wiske

Wiske met Ayko op de achtergrond

Fike en Alix

Fike

Fike en Mysterie achteraan

Alix ( donkere wangen)

Alix

Shadow ?

Kenji op de uitkijk

Ons Yellow

Mysterie

Lola staat er jammer genoeg niet bij want ze was in de grasjesgedeelte denk ik aan het spelen, vandaag ga ik ook foto's maken van Lola hoor ! Grtjs Ann

Anja

Goedemorgen Ann,

Dat is nog eens fijn wakker worden met die prachtige foto's van jou.

Ik kan er weer tegen voor vandaag.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg. Heb er van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anja en Mara , fijn dat je genoten hebt he . Grtjs Ann

Kimm

hey ann.

ik zie nu pas de foto van fleur!!!!!!!!! super zeg! hij/zij is mooi hoor. wanneer weet je of het een mannetje is of een popje?
de naam vind ik erg leuk. en bo vind ik ook erg stoer!
verder heb ik weer genoten van je prachtige foto's! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Ann,

Wat een leuke foto's weer. Jij bent er altijd wel vroeg bij op het forum zeg. Slaap je niet goed? Of heb je gewoon niet veel slaap nodig? :P
Ik was vandaag ook om 5u uit bed hoor, maar dan voor te gaan werken. :P

Ik heb van de foto's genoten hoor!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , ach meid , ik was wakker en ben opgestaan om wat chocomelk te gaan warmen voor mezelf , mijn man verklaarde me voor gekinnetje ...
.maar dat kon me geen bal schelen hoor , ik had gewoon geen slaap meer , dus ben ik maar opgestaan ! Grtjs Ann

*Yvon

Citaat van: Dierenfreackske op 29 mei 2008, 19:55:24
Hoi Kim ...kijk eens , als het een pop is , dan is het mijn geelwangpopje

Hoi Ann,ik wil me er niet mee bemoeien hoor.
Maar als ik goed kijk naar Fleurke,zie ik geen geel kuifje.
Dat betekent dat ze dan geen bont is.  ;)

Natuurlijk was het ook weer genieten van je schitterende voliere met de schitterende valkjes en grasjes erin !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , je hebt gelijk hoor , ik heb het nu ook van Silke vernomen dat het een gewone geparelde is en geen bonte geelwang  want ze krijgt een rode pennetje , jammer maar helaas ! Ik wacht geduldig af hoor !  ;D ;D Bedankt voor het advies , ik vind het leuk als iemand iets meer kan vertellen he ! Grtjs Ann