20 juli 2025, 19:39:46

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi ann,

jeetje dat jij zo vroeg wakker bent en uitgeslapen :o
dat is voor mij midden in de nacht hoor ;D
meid ik heb genoten van je foto's. het ziet er elke keer zo leuk uit he. leuk hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , leuk dat je weer hebt genoten , ja ...ik ben soms vroeg wakker en dan kan ik toch niet meer slapen , dus begin ik maar met mijn werk beneden he ! Koffie , beetje was en afwas insteken ,enzo ...tegen 6 u was alles weer netjes he .

Hoi ..deze morgen gaan wandelen met mijn goede vriendin Ann (en naamgenoot) en de hondjes , en om 10 u terug thuis
...Lady was moe en dan ben ik bij de valkjes gaan kijken , maar ze zijn nu aan het dutten nog ! Rond de middag  zijn ze weer parraat he en dan ga ik de grasjesvoiliere poetsen , vers eten , poepjes opruimen , beetje plankjes mooi maken en het houtsnip verversen , ook een werk he ....dan kunnen ze zich met het mooie weer volop laten gaan in de houtsnip !

Wij liggen ook niet graag op een vuile matras he ....hihi ! ;D

Gisteren zat er een grasje Snowy gewoon bovenop Shadow , ik vraag me af wat haar bedoeling was , gewoon spelen of
iets anders ? Ze waren beiden heel lief voor elkaar wel
, ik zet nu eerst een foto in Matthias zijn verhalen , want had het hem beloofd dat ik het eerst bij hem ging doen , want hij vond het zo'n mooie foto's . Dus heb ik ze deze avond ook wel al hier neergezet he ! 

Ik had net gebeld met Katrien (beste vriendin) en ze moet naar de neuroloog volgende week , ze heeft overal pijn , en tintelingen en rug hals , ....ik denk dat ze zo op is als wat !
Ik ga deze namiddag eens tot daar met de hond terwijl mijn schoonouders hier zijn bij de valkjes en poetsen .

Ik ga ook wel nog foto's maken en de pony van Artur gaan verzorgen , binnenkort moet hun paard Woplin...bevallen , het is uitgerekend voor 15 juni dus het is niet zo lang meer he !
Ik ben al benieuwd om het nieuwe veulentje te zien !

Ik ga deze avond nog foto's plaatsen hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

die van mij zijn ook een middagdutje aan het doen nu. ze waren vroeg op.
lekker hoor dat er bij jou wordt schoon gemaakt. heerlijk.

groetjes kim

Kaatje

20 mei 2008, 13:25:51 #2103 Last Edit: 20 mei 2008, 17:40:53 by Kaatje
Hoi Ann,

Wat gaat jouw boekje ontzettend snel !! Maar je plaatst ook zulke waanzinnige foto's, dat ik ook weer lekker een heleboel mooie en grappige foto's heb kunnen bewonderen  :D

Je volière is echt schitterend, daarmee blijf ik ook in herhaling vallen maar het is nu eenmaal waar  ;D

Je verwend ze ook maar waar je ze verwennen kan hè, echt super om te zien hoe jij met de valkjes en je grasjes bezig bent en het ook heerlijk vind om schoon te maken ! Eerlijk gezegd heb ik ook nog niet 1 keer gehad dat ik dacht, ik moet de kooi weer schoonmaken en ik doe het ook elke dag met plezier ... lekker weer een schoon huisje en 's avonds maak ik hun bed ook weer op  ;)

Ik heb echt genoten en je hebt werkelijk een heerlijk stel !! Aiko heeft echt een ondeugende snoet, wat een ventje joh, heerlijk !!!

Vandaag weer lekker genieten van het weer en van je volière  :D

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Ann

Hele mooie foto's heb je geplaatst. Echt prachtig!

Mara

Yvette

Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt en vooral die verhaaltjes die erbij horen om je te bescheuren

Dierenfreackske

Hoi...Yvette ...leuk dat je er weer bent meid , veel succes met de buggy voor Demi en geef Joepie een knuff.   grtjs Ann

Hoi Mara....thx he meid ! Tof dat je de foto's leuk vind hoor !
Grtjs Ann

Hoi Karin ...ja he , mijn boekje loopt wel hard al zeg ik het zelf , hihi !

;D ;D

Ik moet me inhouden of ik ga in mijn voiliere gaan wonen he ...hihi ;D  ...nee echt waar , het is gewoon zalig tussen mijn lieverds hier buiten ! Ik ben al benieuwd of er een koppeltje gaat gevormd worden hier !

Ik verwen mijn valkjes graag he !
;D grtjs Ann   geef je meiden en Paco een zachte knuffel van me !

Hoi hier nog de foto's van Snowy met Shadow gisteren , hihi ! Zo grappig vond ik !

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's weer!!
Hi hi Shadow en Snowy.... dat worden grasvalkjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hihi...leuk ! :P.....Valkjes met Valkjes is natuurlijk makkelijker he ! Grtjs Ann ;D ;D

Anke

Ja maar die heeft iedereen al ;D

Msn is weer :censuur :censuur
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

IK WEET HET !! :D ;) :P ::) ;D ;D

Grtjs Ann

Kimm

:o  :o  :o wat zijn die verliefd zeg!
was ik maar een vogel ;D  ;D  ;D

mooi hoor ann, heb je weer super gedaan!!!

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim...ik vond ze ook zo lief ! Grtjs. Ann

Hoi iedereen.... gisteren was er nog een koude wind uit NO.
en tegen de avond was die inneens weg , toen kwamen alle valkjes en grasjes naar de grote voiliere , waar ze eens hun vleugels strekten , (geen fotocamera bij) Jammer want het was heel leuk om te zien hoe ze allemaal gezellig aan he vliegen en slopen waren en tegen dat het donker werd  hadden Suske , Wiske en Ayko nog zin om hun avondwandelingetje te doen he ! Dan had ik mijn camera gezet maar er was dan iemand op bezoek en dus heb ik niet zo'n mooie foto's he , hier een 4 tal die ik maar heb , en ook niet zo duidelijk , maar je ziet hoe een lol ze hebben met z'n drietjes he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

die genieten hoor! en ik ook weer van de foto's!
volgens mij slaap jij met een camera ;D
vast gebonden aan je lijf ;D  ;D  ;D  ;D
leuk hoor ann!!!

groetjes kim

Romy

Hoi Ann

Ik vind de foto's van het valkje met het grasje SUPERvertederend  :-*
Ook je andere foto's zijn heel mooi om te zien!

Groetjes
Romy