20 juli 2025, 15:27:38

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Ann

Als eerste gaaf dat je vader weer thuis is en beter.

Wat heb je een gaaf ding gekocht voor je grasjes zeg, kunnen ze lekker klimmen en klouteren.

Hoop voor jouw ook dat je spullen deze week binnen komen, anders moet je gewoon even bellen joh, mss is er wel iets fout gegaan en zitten jullie op elkaar te wachten  :D :D

Foto's waren weer leuk hoor  ;D

Gr. Annelies

natacha

Hallo Ann,

Wat een tof speeltje heb je voor je grasjes gekocht, ik had dit speeltje nog nooit gezien maar ziet er heel tof uit.
De fotos zijn zoals altijd heel schoon. :) Je ziet u valkjes altijd zo genieten.

Groetjes
Natacha

Ps, heel goed nieuws dat  u vader beter is.

Dierenfreackske

Hoi Annelies en Natascha...bedankt voor de lieve woorden hoor ! Ik zag dat speeltje staan  en was meteen verkocht natuurlijk ...ik heb het nog niet maar als ik het  heb ga ik het direct in elkaar steken en aan de grasjes geven , haha ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat gaat jouw boekje toch ook ontzettend hard zeg !! Jemig hoe gaat het nu met Suske !? Volgens mij wel goed want ik heb er gelukkig verder niets over gelezen maar wat zal jij geschrokken zijn toen hij tegen het raam aan vloog en achter de kooi was beland  :-\

Verder heb je echt weer schitterende foto's gemaakt en wat heb je een ontzettend leuk speeltje voor de grasjes besteld, ik denk dat ze hier erg van zullen genieten straks .... je volière wordt echt een plaatje  :D

Ook las ik het van je vader, .... gelukkig is hij inmiddels weer thuis en uiteraard hoop ik dat alles nog steeds goed met hem gaat !!

Ik heb genoten van je foto's en het speeltje wat je gekocht hebt, ...ik hoop dat je het snel in ontvangst mag nemen !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ik ook hoor ! Leuk dat je weer hebt genoten he !
Ik hoop dat mijn speelgoed voor de valkjes deze week binnenkomt eh !

hihi ...slecht weer hier , bach
Fototijd nu

natacha

Hallo Ann,

Fotos trekken moet 1 van je hobbys zijn  ;D, ze zijn in ieder geval weer prachtig.
Ik ben ook zo, als ik iets bestel dan kan ik niet wachten  ;D
Ik heb blijkbaar iets gemist, is suske tegen het raam aan gevlogen? Laat jij de gordijnen open en gaat dit vrij goed? Ik vind het hier echt spijtig dat ik steeds de gordijnen moet dichtdoen eer ik de valkjes uit de kooi kan halen.

Groetjes
Natacha

Anke

Hoi Ann,
Je hebt ons weer verwend met prachtige foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Je bent ons weer heerlijk aan het verwennen met je prachtige foto's. Meid wat is het altijd een genot om in je boekje te komen buurten. Echt waar.

Groetjes Anja

BaUkJe

Hey ann, ik liep alweer een aantal blz. achter.... maar ben weer bij gelezen! ;) Leuke foto's!!!! gr Baukje

Sally

Wat een super mooie foto's weer Ann!
Altijd genieten. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi iedereen , sorry dat ik niet direct kon antwoorden , maar ik heb het super super druk ...vormsel Matthias communie die voor de deur staat , dus veel voorbereiding , van het ene naar andere lopen , haha ! Ook een beetje helpen aan de voiliere als ze me nodig hebben , mijn beestjes aandacht geven , en vanalles en nog wat !
Foto's
Vandaag

Ik geniet

Ik ben de snelste

...en de grootste smulbek

hmmm lekker

Dierenfreackske

Hoi Anja ...straks ga ik nog blozen , haha ! Fijn dat je genoten heb , daar doe ik het voor he ! grtjs Ann

Hoi Baukje ,Sally en Anke , bedankt voor het compliment he ! Grtjs Ann

Hey Natascha ...hihi   ja , hoor , ik doe veel foto's en dat is een van mijn hobby's ja ! Ja , ik was heel erg geschrokken ,maar het was niets , Suske was meer geschrokken door het vensterraam , deur die open ging he !

Hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden he ! Grtjs Ann

Hoi iedereen , gisterenavond een beetje moeten helpen aan de voiliere he , de steun moest er nog net in en vandaag de deur voor de grasjes kooi , nog scharniertjes gaan halen he ! en dan beginnen met de draad voor de grasjes en valkjes !

Fototime .. ;D ;D

Kimm

hoi ann,

mooie foto's weer hoor! dat was weer genieten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , leuk dat je genoten hebt hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Nog een paar foto's van gisteren