19 juli 2025, 13:29:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Ann

Als eerste sterkte met de nare berichten die je ons brenkt, getver wat vervekend meid.

Je hebt wel weer stappels leuke foto´s geplaatst zeg .
En dan dat eitje, dat is echt gaaf ik ga volop voor je duimen hoor onwijs gave mutaties ook. ;)

Gr. Annelies

Anke

Hoi Ann,
Heel veel sterkte!! Ik  hoop dat je vader weer snel opknapt!
Je zal ook wel erg geschrokken zijn van het vliegongelukje van Suske :o Gelukkig viel de schade mee.

Een lach en een traan gaan vaak samen, zo ook hier. Want je hebt natuurlijk wel heel goed nieuws gekregen van Silke ;D
Gaaf hoor,  het eerste eitje en misschien wel jouw eitje!!
Ga maar vast lekker voorgenieten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...mijn pa mocht deze morgen naar huis , dus , en hij was beter hoor !

Ik hoop ook dat het eitje mijn eitje is , maar dat weet ik natuurlijk nog niet want het moeten twee poppen zijn dus misschien de eerste pop ? Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het weer beter gaat met je vader.
Enneh... oei spannend hoor wachten op popjes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

0Hihi , Anke , gelukkig wel , mijn pa mocht deze ochtend naar huis .. grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Fijn dat je vader deze ochtend naar huis is mogen komen.

Groetjes Sally

Anja

Hoi Ann,

Fijn dat je vader alweer thuis is meid.

Ik ga voor je duimen dat er een popje uit het ei gaat kruipen hoor.

hoe is het verder met S&W en met Loveley?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ... Suske , Wiske , Loveley en de andere grasjes maken het heel goed hoor ! Loveley blijft nu met de grasjes in de kooi tot de voiliere er is ! En dan mogen ze erin he ! Ik heb een leuk stuk speelgoed besteld voor de grasjes  voor de voiliere ...even een foto zoeken he
Voor de grasjes dus ...

Ik hoop dat ik dat vrijdag aankrijg , ik heb nog veel speelgoed besteld maar heb nog niets ontvangen van Dierenvilla , dus hoop ik deze week ,,,ik weet niet hoelang je daar normaal moet op wachten , hopelijk niet al te lang meer , want het ene pakket is volgende woensdag twee weken betaald he !
De valkjes zijn nu uit de kooi aan een beetje aan het slopen , en Suske fluit een serenade hoor ! ,  en mooi fluiten dat hij kan , maar Wiske zit nu te slopen .

Sunny is een beetje bitcherig tegen Loveley , ze trekt soms aan haar staartveren ...soms kan ze haar evenwicht niet goed houden en valt ze op haar rug maar komt weer overeind hoor ! Ik weet niet of ik ze bij de voilierevogels kan doen . Hoedanook , Beauty blijf zeker bij haar ! Waarschijnlijk gaan we een apparte kooi in de voiliere voorzien voor Loveley en Beauty . Zo , dat was het voor nu , ik hoop dat het niet te veel gaat regenen  vannamiddag , zodat we verder kunnen werken aan de voiliere , want het is meer werk dan verwacht hoor ! Al slecht weer geweest ook waardoor we wat achterlopen he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een prachtig speelgoed zeg. Geweldig.

Nou hier regent het nog steeds en het ziet er niet naar uit dat het nog droog zal worden.

Fijn te lezen dat alles goed gaat met de birdies.

Geef ze maar allemaal een dikke knuffel van me.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....dat zal ik doen he , en jij de jouwe van me ook een hele lieve zachte knuffel en Yabber is een echt superlief valkje net als zijn zus he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi  , Suske en Wiske zitten lekker hun veertjes te poetsen  , heb nieuwe trosgierst gehangen , en foto's gemaakt met Suske  want Wiske was al weer weg ! Grtjs Ann

Ben ik niet lief als ik eet ?

Anke

Hoi Ann,
Je hebt een geweldig speeltje voor de grasjes gekocht hoor!
Van je foto's heb ik weer genoten!
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik vond het zo leuk voor de grasjes he ..
Leuk dat je weer hebt genoten , grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Leuk speelgoedje heb je gekocht voor je grasjes, die gaan zich zeker niet vervelen.

En de foto's zijn ook heel erg leuk weer. Ik heb ervan genoten.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hihi ....nee he Sally , die gaan zich echt wel niet vervelen met zo'n reuzeding he ! Grtjs Ann