21 juli 2025, 18:11:03

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kaatje

19 maart 2008, 20:04:14 #1575 Last Edit: 19 maart 2008, 20:06:09 by Kaatje
Hoi Ann,

Wat een superfoto's weer  :D :D En wat verwen jij je heerlijke dieren toch maar weer fijn hè !? Bij jou is het ook elke dag feest, dan lekker kattengras, nu weer lekker vogelmuur  ;D ;D

En dan die foto's he !! Ze zijn weer gewoonweg schitterend, vooral de teksten zijn super en moet er echt vreselijk om lachen, vooral die van Suske en Matthias, ...zeg kijk niet zo, geef mij eens een pintje .... zucht die blijft lang weg dan moet ik zelf maar gaan halen, whahaha !!

En dan dat koppie, volgens mij schrijf jij letterlijk wat Suske denkt want hij heeft hele slimme oogjes !! Ik kan ook echt zien dat je helemaal verzot bent op je valkjes, en dan die foto van Lady, ... zo lief !!

Hee stoor ik !?  ;D ;D

Ik heb werkelijk weer genoten, ... ook de foto's van jou met Wiske, .... zo schattig, ik zie je gewoon genieten  :D

En ja hoor Ann,

Ook als Paco in de rui is, is hij bang van zijn eigen veertjes, rare valk  ;) Paco doet heel erg hard zijn best om weer de oude Paco te worden en ik ben in ieder geval ontzettend trots op hem !!

Geef Suske en Wiske maar een hele dikke knuffel  :-* :-*

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin...natuurlijk dat Paco heel erg zijn best om weer de oude Paco te zijn, super hoor !Ja...ik ben echt ook heel blij voor Paco zelf omdat hij zo'n vechtertje is he ....maarja , wat wil je ....met die drie mooie meiden rondom hem ....hij zal wel geen twee keer moeten nadenken hebben om weer de oude Paco te worden he ! Met al dat lekkers ook om zich heen.

Zo ...ik ga nog een paar andere dagboekjes invullen en ben dan off tot deze nm. 15 u.. want moet nog veel doen vandaag , ook bij de valkjes hoor ...die zitten hier helemaal niet alleen he !Hihihii ;D    Grtjs Ann

Hoi hoi ....eindelijk wou Suske eens in die speelring zitten...en heb ik een paar foto's ervan....geniet er van he , grtjs Ann

Wat ga je nu doen Suske ?

Denken hoor

Wat zou ik nu weer eens uitvinden.........

Zeg , .....krijgen we nog iets te zien of is dat voor overmorgen ..........?

Ah...eindelijk hoor!

He...ik kom ook !

haaa leuk

Moet ik weer naar die lens kijken .....pffff   1 keer hoor , dan ben ik weg !!

Cheeze........ha....nu is 't genoeg hoor!

Ik ben er mee weg , basta , saluu

Dierenfreackske

Yes.............de kweekblokken hangen sinds gisteren bij Silke haar koppels  en dat betekent dat als Melanietje en Micky donsjes hebben ik twee zusjes heb gereserveerd .......ik vind het heel spannend omdat ik een cinnamon geelwang hebt gereserveert samen met het zusje ervan cinnamon bont gepareld . OF twee geelwangen  zusjes ! Ik ben zo benieuwd wanneer het eerste eitje er is daar en dan nog hopen op twee popjes...ik vond dat ik dit even moest melden hier dus bij deze is dit gebeurd he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik heb weer super genoten van je prachtige foto's en leuke teksten erbij.

En ik ga ook voor jou duimen dat Melanietje en Micky snel eitjes leggen en er twee zusjes uit komen ;)

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ok , da's goed , ik duim voor jou en jij voor mij ...deal ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

;D :D ;D :D ;D :D ;) ;)

•=Bonnie=•

Wat een heerlijke foto's Ann :)

BaUkJe

Hey Ann, heb net als iedereen weer genoten van al je foto's!
Arie heeft me toetsjes trouwens nog niet gesloopt ;)
Wel geprobeerd te slopen, maar nog niet dat er 1tje af is gesloopt hahaha

Dierenfreackske

Hihi , Baukje ...je valkje Arie is me der eentje hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Blijf van mijn poten , beul !

Auw...help !

Blijf van mijn schat haar poten Suske

Gaat het Loveley ?

Hey....heb je 't gezien wat Suske naar Loveley deed ?

Ja Tweety ....vreselijk die boys he

Ach    arme Loveley

Sally

Hallo Ann,

Ik heb de foto's kunnen zien, ik heb ze 1 voor 1 bekeken, en heb van alle foto's genoten.
Wat staan Suske en Wiske en de grasjes dr toch altijd zo leuk op. En die Wiske zo verliefd op Lovely, dat snoetje dan en zo lekker breedt gaan zitten. Echt zoo lief! ;D

Die tekstjes die je er ook altijd bij zet, zo leuk om te lezen is dat. Ik heb er nogmaals heel erg van genoten! Je doet me altijd aan het lachen met je leuke foto's en die leuke tekstjes!

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Ann,

Je hebt weer heerlijke foto's gemaakt van je schatjes hoor, ik heb er echt weer van genoten ! Suske en Wiske hebben echt hele ondeugende snuitjes zeg  :D

Hier gaat het typen een beetje lastig met 3 meiden en een knul op je lip  ;D Maar ja, .... je hoort mij voor de rest dan ook niet klagen, heerlijk hoor   ;D  Straks weer lekker met Vicky kroelen op de bank, dat was zo fijn gisteren  :D :D

Ook voor jou alvast hele fijne dagen gewenst meid !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally , fijn dat je weer hebt genoten hoor ! Ja de grasjes laten zich ook niet afschudden door Suske en Wiske hoor !
En Suske en Wiske krijgen echt soms van die gekke kuren ...Suske vliegt letterlijk achter de grasjes om ze te verdrijven als ze soms te dichtbij komen naar zijn zin ,haha ..echt leuk hoor ! Wiske is ook lief tegen de grasjes meestal ...vooral met Loveley en Beauty  maar ook de andere schiet ze meestal goed op !
Suske ook wel als hij zin heeft , haha ! Een echte eigenwijs hoor ! Grtjs Ann

Hoi Karin ...wat ....zit je daar met al jouw valkjes aan de computer op je ? Dat moet inderdaad moeilijk zijn om te typen he ! Ik geloof het graag hoor ! Wat is Vicky ook een lieverdje he ...lekker samen kroelen zeg ! Leuk he !

Ja ...mijn valkjes zijn soms echt ondeugend hoor ! Je hebt wel gelijk dat ze van die snuitjes hebben ! Die van jou kunnen er anders ook wel wat van he !, hhii ! Wat een geluk dat Paco het gered heeft he en nu weer lekker thuis zit bij zijn fam. en dat je een goed paasweekend hebt , met jouw valkjes allemaal samen en Patrick erbij , het is je super gegund hoor meid ! Geniet maar van jouw paasweekend he samen . Je bent echt toppie meid ! Grtjs Ann

Kaatje

Dank je wel Ann,

Maar jij hebt zeker een hele grote bijdrage geleverd, ... je bent er al die tijd ook zo bij betrokken geweest en dit heeft me zo ontzettend gesteund dat je echt een hele grote kanjer en topper bent  :-* :-* :-*

Ze zitten nu even in het spiraal en ik heb net foto's gemaakt van het snoepen van het kattengras  :D  Ja, ja ... wat een lol kunnen ze daar mee hebben zeg, gelukkig trekken ze hier niet de wortel en al eruit, hihi  ;)

Maar donderstenen zijn het zeker ... heerlijke beestjes hebben we toch hè !! Om te zoenen gewoon  :-* :-*

Nogmaals fijne dagen hoor !! Geniet er maar lekker van, samen met je man en zoon, ... de valkjes en de grasjes en Lady, ... dat is ook een schat van een hond hoor !!

Liefs, Karin

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010