20 juli 2025, 00:08:50

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

lynette

Hoi hoi

weer een prachtige foto's heb weer genoten.
en jullie ook op het strand.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

danielle

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's weer en leuk om jou ook eens te zien!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je al nieuws van de kweker hebt!

Hihi wat een valkje niet kent eet die niet  :P . Soms kan het heel lang duren voordat ze iets eten. Izzie eet bv. geen fruit als ik het in de kooi hang, maar wel als ik vast houd en ik ervan aan het eten ben. Dus moet ze verplicht bij me zitten als ik fruit eet  :P .

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Ja hoor Lynette, wij hebben zeker genoten op het strand , er was niet veel wind en het was erg aangenaam daar ! Beter dan hier !

Hoi de grasjes zijn nu ook uit de kooi samen met Suske en Wiske en ze hebben zich weer geammusseerd hoor ! Wiske zit weer achter Loveley aan  en probeert haar te strikken , weet je , maar Loveley blijft wel rustig zitten bij Wiske hoor !

Ik heb vandaag (daarnet nog ) gebeld naar die kweker en woensdag komen de jonge valkparkietjes binnen maar kan ze niet reserveren dus ik moet ze direct weer buiten ...dus de jongen zijn dan nog maar drie weken oud en dus nog niet zelfstandig hoor ! Ik weet dus nog niet wat ik ga doen , ik kan maar ten vroegste twee valkjes aanschaffen als de voilière klaar is ....en handtam opvoeden verder als de jongen drie weken oud zijn ?  Hmm...dat weet ik zo nog niet , even jullie mening als jullie willen hoor ! Bij Silke gaan ze pas weg als ze 5 weken zijn ? Maar de mutatie die ik nog bij wil heeft Silke niet , dus moet ik ook nog eens naar de andere kweker uit West Vlaanderen die ze wel handtam maakt en opvoed tot de jongen zelfstandig zijn ! Weet je ...ik wil eigenlijk alleen handtamme ...de jongen van Siske haar valkjes ga ik al zelf moeten tam maken en ik wil de andere al handtam kopen he zodat ik alleen maar hoef de band op te bouwen met hen  !
Ik ga ook een nieuw topic openen bij valkje aanschaffen
dus kunnen of willen jullie jullie mening daar ook even neerzetten please ? Grtjs Ann

PHOTOTIME !

Yes ...we zijn vrij

Hey Wiske ..jij weet ook weer wat gedaan zeker

hmmm

Dag Angel , wat kom je doen ?

Takjes slopen ?

Eindelijk , we mogen weer eens uit he

Dag Loveley...ja kom maar , Wiske wacht al op je hoor !

O nee

Daar zit hij

Hallo Loveley...ken je me nog ?

Ik ben nog steeds op jou hoor

Ach lieve Wiske ..

Kom we gaan spelen .

Heb je geen zin om te spelen ......

eigenlijk niet

Wat heb ik je gemist vorig weekend

Ik jou ook

Ha....liefje

Ik moet dan gaan hoor !

Nog even hoor !

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een heerlijke ontroerende foto´s van Wiske en Loveley !! Je kan dus echt zien dat hij helemaal stapel op haar is want hij gaat er helemaal breed voor zitten, ... wat een snuitje trekt hij zeg ... gewoon om te zoenen deze foto´s  :-* :-*

Ik vind het heel erg apart dat een valkje zo erg op een grasje reageert en dan zo verliefd kan zijn  :D
En dan die foto´s van Suske en Wiske met het kattengras, ... ik lig dan echt in een deuk meid want ze trekken het er echt uit met wortel en al, wat een deugnieten zeg !!

De voliere zal best snel gaan straks als ze er eenmaal mee bezig zijn ... dat zal je dan zien!! Ik ga zeker nog even in je andere topic kijken !!

Bedankt weer voor de leuke foto´s en de teksten, die maken het weer helemaal compleet he !!!  :D :D

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

17 maart 2008, 23:57:25 #1564 Last Edit: 17 maart 2008, 23:59:05 by Jeannine
Hoi Ann

Geweldige foto's

Dierenfreackske

Hoi Karin ...nou ja , die Wise stapel op een grasje , raar he toch , ik moet dringend werk maken om de voilière in orde te maken voor de grasjes , eigenlijk vind ik het wel jammer voor Loveley hoor dat haar vriendjes buiten moeten ...mijn man wil een kleiner stukje in de voilière maken voor Loveley en Beauty in te houden en soms voor Suske en Wiske bij Loveley en Beauty te kunnen laten om eens te laten spelen samen en te knuffelen , hihi ! Ik weet niet hoor hoe ik dat ga kunnen , maar normaal ging beauty en Loveley samen binnen blijven ! Ik denk dat ik het mijn man uit zijn hoofd moet zetten dat die twee binnen blijven he !Wiske heeft de hele tijd bij Loveley gebleven hoor vandaag !Dat kattengras kost me aardig wat want dat kost 1.95 euro per potje en ze trekken de wortel inderdaad ook uit zo'n twee potjes per dag als ik ze meebreng, niet alle dagen hoor maar toch drie keer in de week twee potjes , en ook de grasjes doen dit alleen zitten ze te plunderen ook al heb ik nog maar vers schelpenzand in hun kooi gedaan dan ligt dat weer helemaal vol met eigrond en verdroogd gras , hihi ! Leuk dat je in mijn ander topic hebt gekeken  ! En leuk dat je weer hebt genoten hoor ! Grtjs Ann

Hoi Jeannine , jij ook tof dat je de foto's weer leuk vond en hebt genoten hoor ! Daar doen we het voor trouwens he ! En fijn dat Chantal al een donsje heeft toch ? Grtjs Ann

Yvette

Je foto's zijn weer super
En die Lovely en Wiske toch dat ze stapel op mekaar zijn

Dierenfreackske

Foto's ! Hoi Yvette ....! Grtjs Ann

Eerst mijn salto maken

Wat heb je daar gevonden ?

Haha...een overgebleven valentijn veertje

Ja ...

Ja...kijk eens

BaUkJe

Heyyy Ann, ik lig alweer een aantal dagen achter op je boekje... maar ben weer bij!!! Wat een leuke foto's allemaal weer.... Dus laatst lekker uitgewaaid op het strand!! Leuk hoor.. ook de foto's van de parkietjes natuurlijk ;) gr Baukje en Arie... (Arie kijkt weer mee bovenop de laptop, en zit te gapen hihihi, hij heeft namelijk een aantal snelle rondjes gevlogen....) Ik ga strax ff kijken om wat leuke speeltjes voor hem bij de Welkoop...

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een gezellige foto's weer en ik zie nu dus ook dat we hetzelfde touw hebben met die knopen erin  :D :D Hier hangen ze er geregeld in en hebben dan volop lol !!

Hihi ... dat valentijnveertje wat over gebleven is, ... Paco is bang van veertjes, ... zelfs van zijn eigen veertjes, whahaha  :D Ik durf nu voorzichtig een beetje vooruit te gaan kijken, want nu Paco met de antibraak is gestopt is het een heel ander valkje ...

Hij heeft alleen vanmiddag een beetje gedut en dan een half uurtje, voor de rest is hij lekker op en lekker bezig om zich weer op te frissen voor de meiden !! Ook zit hij weer rechtop, ... hij werd dus echt duf en suf van die medicatie !

Ik vind de foto's weer geweldig, maar ik blijf de foto's van Wiske met Loveley ook vreselijk lief vinden, ... heerlijke valkjes en grasjes heb je hoor !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...het is niet erg hoor als je eens wat achterloopt op mijn boekje ! Zolang je er maar van geniet he ! , Zit Arie weer op de laptop , die sloeber ook he ....heeft hij nog geen toetsen gesloopt ? Hihi ! Mijn pc hebben ze nog niet aangevallen hier , gelukkig maar !

Hoi Karin ...maar natuurlijk is je Paco heel suf geweest van de Medicatie , het zal duidelijk veel beter gaan , je zal het zien , er zal weer volop leven in zitten , en ja...natuurlijk is Paco een heel ander valkje he , met dat medicijngedoe ...maarja , het moest he , maar nu zal hij heel rap beteren hoor!  Tegen het weekend is hij weer volop de Paco van eerst ! Hihi ! Ik hoop dat ik gelijk heb hoor ! Hihi, is Paco bang van zijn eigen veertjes  ,? Haha..en als hij in de rui is ook ? Haha..grtjs

hoi hoi ...mijn twee valkjes zijn hier aan het poetsen , Wiske doet dat altijd heel voorzichtig ,terwijl Suske eropaf gaat en grondig en snel poetst ! Dan even strekken en dan gaan ze spelen denk ik ! Suske hangt met zo'n veertje los aan zijn kuif en wil dat Wiske het eraf doet maar Wiske trekt het hem niet aan hoor ! Het hangt al twee dagen zo'n veertje zo raar aan zijn kuif half los denk ik ! Maar ik mag niet hoor ! Hihi, eigenwijs valkje ! Ik ga toch maar naar een andere kweker ,die hier ook bij de kwekers vermeld staat , uit de buurt waar ik ook al gebeld heb. Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...Suske en Wiske waren al vroeg uit hoor deze morgen , Wiske maar roepen , hihi .. hij komt toch altijd zo lief achter een kus bij mij , hihi zo'n paar keer hoor ! En dan is hij weer weg ! Deze morgen ook al gaan wandelen met Lady en vogelmuur meegebracht en toen ik thuis kwam hebben ze het direct aangevallen , vooral Suske is er verlekkerd op . In de grasjes kooi heb ik ook een bundeltje gemaakt en aan een elastiekje en in de kooi gehangen ,  ze vlogen er met ze allen, direct op hoor ! Het was ook weer en tijdje geleden dat ik vogelmuur gaan halen ben he ! De valkjes zitten nu op de grasjeskooi te slopen aan hun sloopmandjes ! Hier de foto's van toen ik de vogelmuur had opgehangen he !

Ha...hier ligt iets , een stukje......??

Toch maar eerst een beetje zaadjes eten

Ik ga al Suske

He ...daar hangt vogelmuur voor ons ...komt ge ?

vogelmuur dus

Kom Suske ...het ziet er heerlijk uit !

Doe jij maar Suske...ik ga hier eerst een beetje slopen ..

Haha...slooptijd

Haha...hier is 't lekkerder hoor !

Hmm lekker..

Sally

Hallo Ann,

Goed dat alles daar goed gaat met de valkjes.
Spijtig dat je niet kunt doorwerken aan de voilere he, maar het is ook zo'n raar weer. Zaterdag was het wel lekker weer he.

Pff ik zou zo graag genieten van jou foto's maar ik kan ze niet zien :( ikk rijg allemaal kruisjes... Vind het wel heel erg jammer, kom morgen nogeens kijken of ik ze dan wel kan zien want vind jou foto's altijd wel heel erg mooi om te bekijken.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally ..bedankt voor je lieve reactie , en ja ...zaterdag was het mooi maar we moesten foto's naar zee gaan maken voor de communie van Matthias , die zaterdag was dus gepland ! hihi ! Maar we hebben de tweede week vanaf paasmaandag een hele week om alles te maken he ! Dus dan moet ze af zijn ! Grtjs Ann

Hoi hoi ...Suske en Wiske zaten daarnet alle twee op de zetel en vonden het gezellig daar met het zonnetje op hen !

Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...fototijd ..foto's van vandaag !

Hey Lady ...al wakker .

Gaap

Stoor ik ?

Zeg ...kijkt zo niet , ben al weg

Dit is beter

Geef me eens een pintje

Die blijft lang weg

Ik zal er zelf moeten om gaan he

Denk denk

Even aan de pc gaan kijken bij ons bazinnetje...hmm

Kom Suske

Hier Suske

Ha...eindelijk hoor

Kom er maar af Wiske ...Suske is al weg !