21 juli 2025, 01:47:44

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Geweldigesuperdeluxefantastischemooieleukegrappigekeiprachtige foto's

*Yvon

Citaat van: Dierenfreackske op 27 februari 2008, 21:17:05
Ik laat jullie graag meegenieten he ! Grtjs Ann

En dat doe je heel goed hoor !!  ;D
De teksten eronder zijn ook meestal wel grappig.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Wat lieve woorden Anja ...ik dacht al ....daar komt gewoon geen eind aan ... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi ...thx Yvon . hoi iedereen.....jullie kunnen er anders ook wel wat van ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Suske ...hou het in de gaten dat ze er weer niet komen bijzitten he !

Spring

Niemand komt bij onze kooi ...he Wiske

Wil jij wel eens weggaan , ettertje

Tjiep tjiep ....dat doe ik lekker niet!

Pfff    krijg nou wat !

Ik ga slapen hoor...slaap zacht iedereen !
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik sluit me helemaal aan bij Anja.
Dat kan ik niet meer overtreffen :D ;)

Dierenfreackske

Hoi ......vandaag wat gewandells met Lady van 8.30u. tot 10.30.u.  en ze is heel moe maar ik ook hihi ! Nu zijn de valkjes in de kooi omdat ze even in de keuken staan anders kan ik ze niet zien he ! Ze zitten te kijken naar Lady die aan de buitendeur(raam) ligt te slapen en ook naar de vogeltjes die rondvliegen in de tuin .  Straks eens gaan kijken naar interatuin en dan onder de zonnebank eens vlug 10 min. en dan weer naar huis ! Straks komt ook een vriendin van me langs ! De valkjes mogen dan weer uit hun kooi in de woonkamer ! Lady is ondertussen al weer wakker en de valkjes hebben het druk om naar haar te kijken terwijl ze rondcrosst in de tuin ! Ik ben benieuwd hoe haar reactie zal zijn als daar een voilere komt ! Waarschijnlijk zal ze dat niet zo erg vinden want ze heeft ruimte genoeg hoor !
Vannamiddag ook de Aquariums proper maken en vers water bij doen enzo.........nog werk dus ! Nog de foto's die jullie te goed hadden hierbij dus ...geniet maar !
Grtjs Ann

Kom er bij Wiske

Wat krijg je nou Angel ?

Hmmmm lekker ...

Krijg ik dat ?

Nee   zoek zelf eentje

Je hebt ook een gevonden zeg

Yvette

De foto's zijn Supergweldig echt Mega Super en de teksten die erbij horen zijn om te gillen

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...ja ...ik vind dit leuk om te doen af en toe dus ....ik laat jullie maar gillen ! Hihihii . Ik hoop dat alles goed is met Joepie ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Ann,
het is werkelijk super ;D ;D

Sally

Hallo Ann,
Weer zoveel mooie foto's. Echt super geweldig!

BaUkJe

Ik moet altijd zo lachen als ik die tekstjes eronder lees hahahaha ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Baukje , Sally en Jeannine ....thanks !   Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Ne het lezen van je berichtje kwam ik toch eens spieken in je boekje. Het zij weer mooie foto's meid. Ik kij ker altijd met heel veel plezier naar.

Beterschap met je man hè.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Ann

Ik heb genoten van je foto's maar had heel wat bij te lezen.

Groetjes

Mara