20 juli 2025, 01:40:03

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

BaUkJe

hahahaha slooptime! ;) Leuk hoor!

Annelies

Hoi Ann

Om bij jouw in je boekje achter te lopen is geen probleem, je hebt dan de hele avond plezier  ;D

Ik vind je duo echt gaaf, soms vraag ik me wel eens af zijn dat jouw spullen of die van hun zelf  ;D  ;D

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Manon ...ik denk het ook dat de voilere wel leuk wordt ...ik hoop alleen dat het volgend weekend niet regend want dan kunnen we niks doen  :( :-[
Grtjs Ann

Hoi Karin ...zeg ...je doet me blozen hoor !
Nou ja ..een beetje dan ...ja ..het zijn echte slopertjes en
ze mogen inderdaad veel maar ik heb niet zo graag dat ze aan meubelen zouden beginnen bijten he ...dat zou effe
te veel van het goede zijn , dus daarom zorg ik een beetje voor afwisseling zodat ze altijd iets nieuws te zien krijgen !
Grtjs Ann

Hoi Anke ...thx meid ! Grtjs Ann

Hoi Anja ...met Loveley gaat het wel goed nu hoor !
Ze blijft wel binnen en niet in de voilere samen met twee
valkjes in een kooi en ik hoop dat dit gaat lukken !
De rest van de grasjes mag in de voilere..o ja ...Beauty blijft ook wel bij Loveley om dat ze heel goed opschiet met haar !
Dus , twee grasjes en twee valkjes samen ,, hopelijk komt dat dus goed ! (voorlopig !)

Hoi ...Suske en Wiske hebben even kennis gemaakt met de paasdinges die ik al uitgezet heb maar lang nog niet alles ! De rest is voor het weekend ! Grtjs

Even Wiske

Dierenfreackske

Hoi Baukje

Thx hoor !

Hoi Annelies ...ah ja ...is dat dan zo ?  Oef , daar doe ik het voor he !

Grtjs Ann

Hoi Sally ...haha , een nieuwe muis ? Hihi...wel leuk !
Grtjs Ann

Hoi Anja ...Ja ...die foto's waren net de mooiste he vond ikzelf dan he !
Dus moest ik deze zeker op het forum plaatsen
Hey..en nieuwsgierig zijn ze wel he ...zijn alle valkjes dat niet ? Ik dacht het wel hier op het forum van de dagboekjes toch he ! Hihi ! Slaapwel hoor Anja want ik ga echt wat vroeger in mijn bed moeten anders ben ik morgen weer een wrak !  Slaapwel ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat heb je het weer gezellig gemaakt met de paasdingetjes.
Denk dat ik dat hier mss ook wel eens ga doen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ...moet je echt doen , dat is heel gezellig voor jou en de valkjes .....eens iets in een anders jasje doen waar ze mogen aanzitten dan he , hihi ! Ik zou dit bv. nooit doen aan mijn mooie spullen waar ze dus niet mogen aan zitten en dus ook niet doen want er is altijd iets wat in hun ogen springt en dat vind ik net zo leuk om met iedereen te delen he !
Grappig wel he ...is trouwens ook niets breekbaars of giftigs aan he ! Ik heb ook zelf uitgeblazen eieren ...die kosten niets en kan je vb. aan een touwtje erdoor met een priem doen he
zodat je twee gaatjes kan maken aan de uiteinden en dan kan je ze door een touwtje doen of zo  om aan hun kooi ofzo ...ga ik
nu ook niet doen want heb de eieren uitgeblazen met een rietje voor de opvang hier , dus ...hihi ..is best wel lastig als je dat zelf moet doen na een paar hoor ! Hihi...moet je ook eens proberen voor hen ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...Bedankt voor je heerlijke mooie kaart ! Ik heb ook goed geslapen hoor ! Grtjs Ann

Yvette

Ik sluit bij Jeanine aan

SUPERFOTO'S

Oh ja en je boekje gaat ineens heel erg hard

Dierenfreackske

Hoi Jeannine .en Yvette..leuk dat je hebt genoten weer !

Dierenfreackske

Eerst even mijn bekkie goed zetten

Ik weet het ....ik ga de grasjes plagen, hihi !

Waarom krijg ik dat ding nooit open !?

Yes...slopen met Wiske

Haha...Wiske ...je vliegt net voor de camera ...goed gedaan hoor !

Haha...dat was een goeie Wiske !

Hoi ik ben net terug van het tuincentrum waar ik 3 kattengrasjes heb meegebracht ! 1voor de grasjes en 2 voor Suske en Wiske ...ze hebben er natuurlijk al een moeten aanvallen he ! Maar eerst nog even andere foto's die ik nog moet plaatsen ,...hopelijk vinden jullie dat niet erg ? Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Super mooie foto's weer. Prachtig!!!
Nog foto's? Laat maar komen hoor. :D Tuurlijk vinden wij dat niet erg.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hier Suske en Wiske hun gekke toeren om aan de enkele blaadjes te komen die er nog niet zo lang aanhingen !
Nu zijn ze dus al allemaal eraf hoor !
Een stukje krulwilgtak (zoals paastakken)(niet giftig !)

Gekke toeren

Anke

Hoi Ann,
Ik val wederom met mijn neus in de driebubbele fotoboter!!
Het zijn weer prachtige foto's!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...haha ...driedubbele , amai ...heb ik gelachen
! Ik laat jullie graag meegenieten he ! Grtjs Ann