19 juli 2025, 14:27:04

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Dierenfreackske op 25 februari 2008, 19:35:00
Oef , wat een geluk zeg ! Dank je Anja ! Er komen nog foto's
Grtjs Ann

Waar blijven ze dan ;D ;D ;D

caro

Hoi Ann,

Wat een schitterende foto's, vooral die bij het aquarium
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Hoi Ann,
Wat een geweldige foto's!!
Wahahaha valkjes die visjes kijken ;D ;D ;D
Het was hier weer genieten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik liep er achter in je boekje :-[
Maar heb ontzettend genoten van al je foto's :D
Echt super ;D

Dierenfreackske

Hoi Anja ....rats vergeten hoor , ze komen er aan .... ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                                                                   Grtjs Ann  :D :D

Hoi Jeannine ..dat is niet erg hoor ! Leuk dat je weer genoten hebt hoor !  Grtjs Ann

Hoi Anke ....ja...leuk he ! Grtjs Ann

De foto's die ik vergeten ben ...whaaaa......

Sloperstijd

Peggy

gave foto's ann en ook zo lekker veel  :D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoi ann,

wat een ontzettende leuke foto's allemaal zeg!
ik heb genoten :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

De foto's blijven heel erg leuk om te zien en ook een genot om ze mogen bekijken

natacha

Hallo Ann,

Wat een mooie fotos zeg, u valkjes zijn duidelijk echte slopers. Echt zo schattig.

Groetjes

Dierenfreackske

Hoi ...bedankt allemaal voor de leuke reacties ...
jaja   slopen kunnen ze wel hoor ! Welk valkje niet he !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's weer van je donderstenen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Ik liep ook een beetje achter in je boekje maar ik ben weer helemaal bij hoor !! Gossie possie, ... jij zegt wel dat de valkjes het bij mij goed hebben maar wat heb jij toch ook ontzettend veel leuke dingen voor je schatjes zeg !!

Jouw valkjes mogen ook werkelijk alles hè  :D En ik vind het dan ook zo super om te zien dat je zoon ook zo verzot is op valkjes en wat word hij groot en het lijkt me ook een beer van een knul die wel van aanpakken weet !!

Jij gaat een hele mooie voliere krijgen met 2 van die sterke enthousiaste mannen  :D

De foto's waren weer helemaal top en ik kan er echt geen genoeg van krijgen als ik telkens de foto's zie met de teksten erbij, ... ik heb me werkelijk helemaal bescheurd om de ene foto dat Suske zo schrok bij het aquarium en helemaal verbaast en slank zat, hihi... en dan schrijf jij er nog bij, ... ze komen recht op me af, whahaha ...

Ik zie het gehele plaatje dan al helemaal compleet voor me, hoe dat is gegaan  ;D En dan die heerlijke sloopfoto's, ... speelfoto's en de foto's op je waanzinnige schommel, echt weer met plezier naar gekeken en gelezen !! Je bent me er ééntje hoor, gezellige meid  :D

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een supergave foto's en inderdaad heb ik me ook rot gelachen om die foto bij het aquarium.... eerst heel onderzoekend... dan zich helemaal te pletter schrikkend want ojeeeeeee de vissen vallen me aan!!!

Echt mooi om te zien. Nou die voliere gaat vast schitterend worden hoor. Leuk ook om er mee bezig te zijn hé!!

Groetjes Manon

Anja

Hoi Ann,

Wat een mooie vergeten foto's meid. Zo leuk dat slopen hè. Supernieuwsgierig zijn ze.

Hoe is het met Loveley Ann?

Groetejs Anja

Sally

hallo Ann,

wat een leuke sloop foto's weer zeg.
het is precies een beetje hun hobby he, dat slopen... ;D
Hier zijn ze daar ook goed in hoor, we hebben zelfs gisteren een nieuwe muis moeten halen omdat Pietje bij die oude de draad doorgebeten had, en die deed het dus niet meer...