21 juli 2025, 23:08:23

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi ...Wij zitten nu al in de kooi terug ...maar we zijn heel lang uitgeweest ...tot 18 u ...van 's morgens ...dus we hebben weer vanalles gedaan ! En de vloer helpen poetsen ..hihi !

Grtjs S & W
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat boffen jouw valkjes toch... lekker de hele dag losvliegen!!
Van je foto's heb ik weer genoten, het is gewoon een heerlijk stel die Sus en Wis :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja ..ze hebben zeker niet te klagen he ! Grtjs Ann

caro

Hoi Ann,

Zo te zien gaat het nog steeds goed met de slopertjes ;).

Kijk maar uit met grasjes bij valkjes als je gaat kweken hoor. Ik heb er een zeer slechte ervaring mee :-\ :'(.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi Caroline ..De grasjes gaan appart en de valkjes ook maar voorlopig komen er alleen grasjes  in ! Mijn valkjes blijven nog binnen !
Matthias zou wel bourkes nemen ipv. dwergpapegaaien maar twee maar die dan in de ruimte van de valkjes komen bij mij ! De grasjes gaan appart met vier en daar ga ik eens een nestje van kweken...maar de jongen gaan weg dan waarschijnlijk Misschien een man van Sperrow en Tweety en een pop van Sunny en Angel ! Voor in de voilere bij de grasjes maar anders niet , dan zijn ze met zes in de voilere en met twee binnen samen met twee valkjes binnen !
En dan ga ik zien wat ik nog doe met de bourkes van Matthias ! Naar het schijnt mag dat bij de valkjes samen ? Grtjs Ann

Hoi ...de valkjes en grasjes zijn samen uit hun kooi geweest !
De grasjes en valkjes vonden het gezellig om elkaar te verjagen ...hihi !  ik heb een paar foto's maar moet ze nog uploaden ! Die zijn dus voor straks ! Eerst nog een paar van deze morgen !
Hoi bazinneke ...ben ik niet leif ?

Zo goed ?

En ik , ben ik niet lief dan ?

Ja hoor ...kom Suske ....we gaan spelen

Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat zijn ze lekker met die touwtjes aan het spelen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Wat onzettende leuke foto's heb je weer gemaakt van je Suske en Wiske
En ik blijf van jouw foto's genieten

Dierenfreackske

Hoi Anke ...die touwen vinden ze heel leuk om te spelen en te klimmen hoor ! Grtjs Ann

Hoi Yvette...leuk dat je weer hebt genoten ! Grtjs Ann
Kijk maar eens in je dagboekje , want ik heb de eerste plaatjes voor pasen gemaakt voor je ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,
Wat een leuke foto's weer allemaal, altijd genieten!
Ze hebben het daar wel goed he, lekker lang losvliegen.
Heb jij eigenlijk 2 ventjes? En wanneer komen de 2 vrouwtjes erbij? Zijn die al gereserveert? En bij wie? En welke mutatie's ga je erbij nemen?

Groejes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally ...die zijn inderdaad gereserveerd en bij Silke ...
maar er is wat vertraging ...omdat ze ook in een buitenvoilere zitten en geen binnenblok hebben moet ik wachten !
Ik heb een cinnamon geelwang besteld en zusje ervan.

Maar ik hoop ze tegen mei -juni te hebben want anders moeten Suske en Wiske nog zo lang wachten !Misschien ga ik eerst nog twee andere popjes reserveren om tam te maken
en bij Suske en Wiske te laten en dan moeten de andere in de voilere misschien ...maar dat zien we dan wel ....ik wou die van Silke ook voor hier binnen , dus wie weet zes ! Maar nu voorlopig houden we het bij 2 he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hier dus de foto's met de grasjes ...Loveley en Wiske
eens
Hey ...mag ik bij je komen zitten?

Jaaaaaa

Jij bent zo'n schat ...kom hier Loveley dat ik je een knuffel geef

Ach.....

Even kijken waar Suske uithangt hoor !

Bye.........e

Anke

Hoi Ann,
Joepie alweer foto's!!!!
Deze vind ik wel heeel lief...

Groetjes Anke

Peggy

Hoi Ann,

hè hè ik heb je gevonden hoor...ik spring er maar gewoon midden in je dagboek in en probeer je vanaf nu een beetje te volgen.
Je hebt dus 2 valkjes en een grasparkieteke?  die laatse foto met je valkje en je grasje is idd wel heel erg lieffff ja.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Annelies

Hoi Ann

Wat zijn ze gaaf die foto's en zeker die met valk en gras, wat zou daar nou uitkomen als we die zouden kruisen ???  ;D  ;D

Gr. Annelies

Anja

Hoi Ann,

Wat een mooie foto's vooral deze.

Nou snap ik waarom je valkjes zo veel uit de kooi mogen...ze helpen je met poetsen. De vloer zal wel heel mooi blinken of niet ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja