20 juli 2025, 01:05:40

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Ann,

Ahja, je had er bij Silke besteld, sorry was ik helemaal vergeten.
Ja dan moet je nog even wachten he... Dus misschien ga je er dan nog 2 bij bestellen om tam te maken? Goh grote plannen heb jij. Dan heb je er misschien 6 binnen zittten. Lekker druk zeg. :D
Vind het wel heel leuk voor jou, zo'n vooruitzicht. :)

En de foto's zijn weer super leuk! en lief. Vooral die van het grasje met Wiske, echt lief is die!

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Ann,

Ik was al een paar dagen niet in je boekje geweest en ik heb lekker veel kunnen lezen en vooral kunnen genieten van alle geweldige leuke foto's  :D

Jullie zijn dus lekker aan het slopen geweest van de haag, dat hebben jullie in ieder geval lekker achter de rug meid !! En wat een grote tuin hebben jullie, .... dat gaat een hele prachtige voliere worden  :D

Ja en de foto's die blijven gewoon schitterend met telkens de teksten eronder, ... ik ben dan wel een paar dagen niet geweest maar ik heb dubbel en dwars kunnen genieten van alle foto's en heerlijke verhalen  :D

Oja, en lekker wezen shopen las ik, ... dus jij hebt jezelf ook al heerlijk verwend las ik ... wat jij zei ... je kan er beter lekker vroeg bij zijn, ... fijn dat je zo lekker hebt kunnen slagen voor kleding  :D

Ik hoop dat Silke lieve donsjes krijgt, .... maar dat kan bijna niet anders  ;)

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke...die vind ik ook heel lief !! Wiske is niet zo brutaal als Suske op dat vlak alhoewel .....??

Hoi Peggy ...aha...je komt ook eens kijken ....leuk
dat je me probeert te volgen ....pas op want ik ben snel hoor !
Enne....ik heb 6 grasjes  op dit moment he !Deze is Loveley.

Hoi Annelies ...nou ja ...een kruising Valk en gras.
hihi ...ze zouden in ieder geval heel speciaal zijn he !

Grtjs Ann

Nog foto's

Dierenfreackske

Hoi Anja...
ik vind die ook heel lief he ! Leuk dat je weer hebt genoten !
Grtjs Ann

Hoi Karin....
Ja ....lekker gaan shoppen ...plezant vind ik !
Ik heb hele leuke kleren voor de lente , hihi !Wel mijn geld kwijt ....maarja !
De tuin valt nogal mee en ja het wordt een prachtige voilere ...denk ik alvast maar daar moeten jullie maar beoordelen als ze er staat he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Heb weer super genoten va alle mooie foto's en heel veel succes met de bouw van je voilere ;)

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...leuk dat je weer genoten hebt van de foto's !
Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Ik heb weer eens mogen genieten van jou prachtige foto's.
Ooh, wat hoor ik. heb je leuke kleren voor de lente gekocht?
En wat heb je allemaal gekocht? :D

Groetjes Sally

BaUkJe

Toch nog aan jezelf ged8 hoor ik wel met nieuwe kleren! ;) Dat moet ook gebeuren he...
Weer mooie foto's!
gr Baukje

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...dank je ..en 't is waar ! Dat moet natuurlijk ook wel eens he !

Hoi Sally ....wat ik allemaal heb gekocht ? Wel ik koop niet
veel want als ik iets koop dan is het van goede kwaliteit , hmm
dus  zomerbroek van terre bleue en rokje ook en, bijpassend topje en gilet vijpassend ...heel leuk vind ik !
Koste me bijna 400 euro .. ::)
Hoi ...ik heb vandaag geen internet gehad sinds vanmiddag tot nu ! Deze morgen wel hoor ! Maar moest ook nog boodschappen doen , ....deze namiddag maar achter speelgoed gegaan voor de valkjes en Grasjes !
En deze namiddag zaten er hier nog vrienden van Matthias zijn klas 3 dus met 4 grote gasten hier was het hier wel
goed ambiance hoor! Maar ze hebben ook terwijl voor de valkjes gezorgd  ! Bij Emiel kwam Suske op zijn hoofd zelf zitten !Leuk he ! En heb een paar foto's gemaakt !
De valkjes zijn nu een beetje aan het bekvechten wie er op de ring mag zitten ...Wiske zit er nu en Suske op de bovenste zitstok !...Straks zal het wel wisselen zijn denk ik ! hihi !
Wiske zit te kwetteren , hihi ! Ik heb niet veel vriendinnen gezien vandaag , want iedereen had het druk en ik ook wel
met fotograferen voor mijn curcus  ! Grtjs Ann

Toch even Matthias zijn 2 maten met de valkjes
Emiel met Suske en Maxim met Wiske

Sunny

Sunny en Sperrow

Het zijn wat willekeuruge foto's geworden van vandaag en gisteren  want ik heb echt de tijd niet meer om meer te doen , naar oudercontact ook nog geweest ! Het viel mee
om te kiezen voor richting volgend jaar , dus dat wordt ASO
volgend jaar ! Zo dat was het ....nu nog wat opruimen ! Grtjs Ann

BaUkJe

1 woord weer: SUPER foto's!! gr Baukje

NOH, WAAR BEN IK NU BELAND?

Dierenfreackske

Hey ...thx Baukje ! Grtjs Ann

Yvette

Wat ontzettend leuk jouw foto's en vooral die grasparkietjes en de kinderen met een valkje op hun hoofd

Dierenfreackske

Hey Yvette ...dank je hoor ! Je , ze vonden het blijkbaar wel leuk met de twee valkjes want af en toe gingen ze toch wel even bij hen hoor ! Grtjs Ann

Anja

Wat een super gezellige foto's heb je weer geplaatst.

Heel veel sterkte met je verkoudheid.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Ann

Je hebt erg mooie foto's geplaatst!
Lees ik het goed dat je binnenkort valkjes erbij krijgt? Ik kan namelijk niet altijd even goed je boekje volgen, het gaat ook zo snel he!

Beterschap met je verkoudheid!

Groetjes
Romy