20 juli 2025, 18:18:55

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hallo Anja ,Caroline,Yvette en Jeannine...
Alvast bedankt voor de leuke reacties en ik vind het helemaal niet erg
als iemand niet kan reageren hoor , ik doe het voor de fubn en ook omdat iedereen mag meegenieten wie dat wil !
Ik heb er ook wel veel plezier aan en ik weet dat niet iedereen altijd kan reageren .....ik vergeet dat soms ook trouwens soms he ! Ik zie wel veel maar reageer ook niet altijd bij iedereen ! Het is gewoon leuk en dat blijft het !
Ik vind het leuk van jou Yvette dat je iets gekopieerdt hebt om weer handtekeningen te maken of zo !! Ik ben al weer benieuwd hoor !
Ik vind jullie verhalen en foto's of zonder foto's ook altijd superleuk om te mogen lezen en kijken , ik kan daar ook heel erg van genieten !
Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt. Leuk om te zien dat het goed gaat tussen valkjes en grasjes.

mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...ik vind het ook heel fantastisch om te zien
hoe ze zo samen met elkaar goed overweg kunnen hoor !
Soms even bekvechten maar niets erg he ! Ik vind het zo
grappig om te zien he !

Hoi iedereen....vandaag zijn de grasjes niet uit de kooi
geweest maar ze hebben wel tuinkers gegeten ...overschotje

en ze vonden het leuk maar de valkjes zijn bijna de hele namiddag uit hun kooi geweest zoals altijd !
Deze namiddag kwam ook de DA voor Lady want ze heeft last aan haar oor !
Onstoken zo blijkt dus heb om oordruppels geweest en gegeven ....wat ze blijkbaar niet zo graag had maar het masseren vond ze heel goed ! Ze heeft ook nog eens gezegt dat het wel goed komt met Loveley die steeds aktiever wordt !
Ze speelt en ze klimt weer maar toch niet de Loveley die ik eerst had ! De DA zegt dat ze heel versteld stond dat ze het gehaald had ! Ze dacht echt dat het fataal ging zijn !
Mijn Loveley is terug gelukkig en dat maakt me ook blij hoor !
Ze kan wel niet heel goed vliegen maar in de kooi red ze het
prima en als de andere grasjes uit hun kooi zijn blijft Loveley uit zichzelf in haar kooi met haar vriendinnetje Beauty die na een half uurtje toch ook eens naar de andere gaat en dan komen de valkjes eens gedag zeggen tegen Loveley ....echt grappig om te zien hoor!  In februari gaat mijn man een voilere maken buiten voor de grasjes en valkjes ! ...Ik denk dat ze daar nog veel gelukkiger gaan zijn ! Ik ga het proberen heel gezellig te maken voor de valkjes en grasjes ! De twee nieuwe valkjes die ik bestelde bij Silke gaan eerst binnen bij Suske en Wiske maar in een apparte kooi tot het goed gaat he ! Dan is Matthias van plan zijn eigen vier valkjes aan te schaffen voor in zijn voilere ! Ik ben benieuwd hoor !
Voor alle duidelijkheid ...Matthias gaat zijn eigen voilere hebben naast de mijne  ! Ik ben echt al benieuwd voor volgende zomer en hoe mijn Suske en Wiske op de voilere gaan reageren ....ik ben ook wel bang dat ze niet meer naar binnen gaan willen maar na de zomer doe ik dat wel ! Ik wil niet dat mijn valkjes kou hebben ! Ik weet ook niet of ze dat zouden aankunnen in de winter zonder verwarming  !
Ik ga wel iets hebben beschutting en binnenhokje ofzo maar dat moet ik nog bekijken ! Ik zal wel zien hoor !
! Grtjs Ann

Morgen probeer ik foto's te plaatsen van Loveley !

Yvette

Allereerst ik ben heel erg benieuwd naar je volgende foto's
Wat onzettend vervelend voor Lady met haar ontstoken oor en wens haar namens mij heel veel sterkte

Ik heb voor jou mijn allereerste creatie gemaakt met mijn nieuwe programma maar ik heb dit keer zonder de groetjes van..........

Dierenfreackske

Hoi Yvette....wat een mooie creatie van Wiske ..
Echt heel erg bedankt ! En wat een leuke foto van Wiske heb je gekozen zeg ! Ik vind het een knappe foto ook ! Hihihhi....

Hoi iedereen ..hier de foto's van Loveley die ik vandaag maakte voor jullie en van Suske ,Wiske en Beauty

Suske en Wiske hingen terwijl aan de spotsen of liever zaten
daar

De grasjes ,Suske en Wiske hebben daarnet rijst met geplet eiwit,sla,appel,beetje kipcurry erin..gekregen , want Suske kwam op mijn hoofd zitten terwijl ik kip met rijst en currysaus aan het eten was , maar had net niet geproefd dus besloot ik maar wat in hun bakje te doen waar ik ook de rest in had gedaan , tot nu toe zijn ze er nog niet gaan kijken maar de grasjes zijn al helemaal verzot erop en zijn van de sla en rijst met appel aan het smullen !
Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,
Wat vervelend dat Lady een oorontsteking heeft.
Veel sterkte voor haar hoor!

Je hebt allemaal hele mooie foto's gemakt van je schatjes.

Groetjes Sally

Anke

Hoi Ann,
Het was weer genieten van de foto's!!
Wat zielig voor Lady dat ze een oorontsteking heeft :(
Geef haar maar een dikke knuffel!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Jij hebt lieve schattige grasjes echt heel erg lief
En ook hele leuke foto's heb je van hun gemaakt

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik sluit me helemaal bij Yvette aan :D
Trouwens Yvette heeft weer iets heel moois voor je gemaakt.
Prachtig :)

Dierenfreackske

Dank jullie wel voor de lieve reactie's en Lady haar oor is al wat beter ....gelukkig want oorpijn is heel vervelend he ! Ik geef druppels drie keer per dag tot en met maandag mag ik
! Ik kan ze ook niet steeds binnen laten want dat wil ze niet !
Dus is ze gisterennamiddag nog mee geweest achter kattengras voor de valkjes en grasjes en heb haar ook een nieuwe softbal en een bot meegebracht zodat ze zich niet al te veel verveeld ! Over de valkjes nu .

Gisteren zijn ze terug samen met de grasjes uit hun kooi geweest en heb de schrik van mijn leven gehad ....Loveley was ook plots eruit en ja ...ze vliegt weer maar het gaat nog iets minder ....nog een beetje oefenen en het komt goed ! Ze is ook weer vanzelf in haar kooi gegaan ! Matthias had het deurtje laten openstaan nadat de valkjes weer weg waren !

Maar ik heb het toch op foto ! Ze bleef gezellig op haar laddertje zitten en wat heen en weer....het gaat echt heel goed met haar nu ! Ze is nog steeds heel levendig nu want gisteren zo plots uit de kooi ! Ik schrok er wel van hoor !

Suske en Wiske hebben veel gesloopt hoor met de grasjes en Sunny en Wiske hadden zin om samen op de speelplank te blijven zitten bij elkaar , terwijl de andere grasjes al in de kooi waren gegaan !
Suske is ook op mijn tijdschrift beland !Ik denk dat ze wou meelezen in mijn tijdschrift van hart voor dieren , hihi  !
Even wat foto's plaatsen nu
Suske op slooptocht

Suske en Angel

Wiske komt effe kijken

Suske en Loveley op het laddertje

Wiske en Loveley

Mico

Hoi hoi Ann,

Wat goed dat Lovely ook weer uit de kooi is geweest..je zal inderdaad wel geschrokken zijn want dat verwacht je natuurlijk niet he  :D ;)
Je hebt ook weer hele mooie foto's gemaakt...wat is Suske een lekkere sloopert  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Yvette

Ik heb weer van je foto's genoten
Echt in 1 woord SUPER

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corin ...het zijn inderdaad sloopertjes !
Hoi Yvette ...thanks !
Grtjs Ann

hier nog foto's
Loveley

Suske en Wiske een uur geleden

Zo ...dat waren ze voor vandaag ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Silke *

Hoi Ann,

Ook bij jou: Sorry dat ik ff van het forum verdwenen ben, maar nu ben ik weer helemaal terug.

Je hebt heel mooie foto's gemaakt en gelukkig is het met Lady's oortje al wat beter  :)

Groetjes
Silke