22 juli 2025, 15:51:06

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Yvette

Je hebt weer hele leuke foto's gemaakt van je Suske en Wiske
Echt heel erg leuk en ik heb weer genoten

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Hoi iedereen ...even de foto's van gisteren en vandaag ...ik
ben woensdag naar het tuincentrum geweest achter oa. deze decoratiebloemen voor valentijn , hihi en mijn twee sloebers
moesten dit eens goed inspecteren ...

Kaatje

Hoi Ann,

Hele leuke foto's weer hoor en wat zijn Suske en Wiske toch een heerlijk eigenwijs stel  :D Hele leuke valentijn bloemen hoor, ik hoop dat de valkjes ze inderdaad nog een beetje heel houden voor als het valentijn is !!

Het zijn natuurlijk wel hele aantrekkelijke bloemen om te slopen zeg  ;D ;D

De foto met het zoontje van je collega is ook heel erg goed gelukt en mooi geworden vind ik !

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin .. straks begin ik nog te blozen he ...nou ja
de bloemen heb ik als decoratie voor in de woonkamer en nog zo'n dingen maar het lukt niet goed om te slopen he !

Ze vinden het wel leuk maar er is toch al iets los hoor !! Ze hebben het toch weer een rietje kunnen slopen , ik hoop ook dat het nog heel is tegen dan  maar ach ...ik laat ze toch maar hun ding doen hoor !Zolang ze maar niet in mijn haar poepen he ! hihi ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een leuke foto's weer. Wat steken S&W mooi af tegen de rode bloemen.
Prachtig weer.

Groetjes Anja

Sally

hallo Ann

Wat een super mooie foto's, met die rode bloemen.
Echt prachtig!
Je bent er wel heel vroeg bij he, voor nu al te decoreren voor Valentijn. :P

Dierenfreackske

Hoi Anja ...leuk dat je weer hebt kunnen genieten en Sally maar ik doe nu nog niets in huis hoor ...het was maar gewoon voor de fotosessie he ..nu rustig alles weg tot
het weekend van valentijn hoor ! Ik moet nu wel al een beetje decoratie halen in de winkel want anders is dat al allemaal weg ! nou ...die mooiste dingen bedoel ik en dan geef ik dat aan de kinderopvang voor volgend schooljaar ! Ze kunnen dat altijd goed gebruiken he ! Grtjs Ann

Yvette

Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt van Suske en Wiske en ze steken inderdaad heel erg mooi af tegen de rode bloemen
En Wiske kijkt op zijn laatste foto's ook heel erg ondeugend

Dierenfreackske

Hey Yvette ...ik vind het ook dat ze goed mooi staan bij dat rood he maar ik vind dat altijd zo leuk dat ze iets nieuws ontdekken he ! Grtjs

Hallo ...Suske en Wiske zijn in een bakje schelpenzand aan het spelen die ik op de box gezet heb voor hen ! Ze vinden het leuk om soms in dat zand te kunnen lopen want in hun kooi lopen ze op de spijlen he ! Hier ook nog foto's van Suske en Wiske op de koekoeksklok maar Suske wou niet blijven dus heb ik nog vlug Wiske even op de foto gezet

Anke

Hoi Ann,
Hoera, ik  mag hier weer genieten van foto's!!
Volgens mij zijn je valentijnsbloemen goedgekeurd door Suske en Wiske :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Kun je de traliebodem niet uit de kooi halen? Bij mijn kooi ging dat wel en dan konden ze scharrelen op de houtsnippers.

Met schelpenzand zou ik wel opletten. Als het in de oogjes komt kan dat lelijke ontstekingen veroorzaken. Ik wil je niet bang maken maar alleen maar waarschuwen.

Je hebt weer mooie foto's geplaatst. Vooral de eerste foto vind ik erg mooi.

Groetjes Anja

Yvette

De kleuren van je foto's vind ik Super

Dierenfreackske

Hallo Anke ,Anja en Yvette ...fijn dat jullie genoten hebben !

Hey iedereen ....
Vanmorgen even met Suske en Wiske bezig geweest en nu zitten ze even in hun kooi om te slapen (middagdutje )

Hoi Anja ...ik vond die eerste foto ook de leukste , hihi !

Dierenfreackske

Hoi Anja ...bedankt voor de info ! Ik zal maar beter houtsnippers leggen ipv. schelpenzand he ! Bedankt
voor de waarschuwing.. dus vanaf nu houtsnippers halen hoor !
Grtjs Ann