21 juli 2025, 13:49:17

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi Ann,

We hebben met plezier naar je foto's gekeken.
Leuk om je beestjes zo bezig te zien...en je grasjes hebben inderdaad mooi kleuren  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Kaatje

Hoi Ann,

Ik heb echt weer moeten lachen om je tekst bij de foto's  ;D hele mooie foto's en wat leuk dat de valkjes zo graag bij je zoon willen om te spelen, Paco is Patrick's maatje hoor, als hij Patrick al binnen hoort komen gaat hij al helemaal te keer  :D

Groetjes Karin

Silke *

Hoi Ann,

Jeeeeeetje, al die foto's die ik moest inhalen  :o :o
Mooi mooi mooi mooi mooi mooi waren zeg  ;D
Ik heb erg genoten!

Ik wist niet dat je eeen cursus fotografie doet. Kan wel handig zijn hè voor op het forum  ;D ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ...ja dat doe ik maar moet nog heel veel leren hoor !
Leuk dat je weer genoten hebt van de valkjes en daar doen we het voor he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , hier nog foto's
Suske

Even een takje doorbijten

Mijn leuke plekje

Kaatje

Hoi Ann,

Hele leuke foto's weer  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hallo...nog even iets van gisteren want het was hier de gaan en de komende man gisteren ....dus had ik niet veel tijd om op de pc. te zitten !

Suske vond het heel leuk om haarkapper te spelen ....alleen weet hij
niet goed hoe hij het moet aanpakken ...ook Jonas (zoontje van een collega) vond wou met hem op de foto maar Suske wou niet blijven bij hem dus moest ik vlug zijn !
Ik moet deze ochtend naar Veurne en Nieuwpoort mee met een vriendin , dus Suske en Wiske zijn even alleen met Lady ,
ik ben wel om 12 u. terug ,dus ga ik deze namiddag wel foto's nemen ! Dus ga ik ze vanavond maar kunnen posten  want als Matthias thuis is gaat hij met Suske en Wiske bezig zijn terwijl ik met Lady eens ga wandelen ! Grtjs Ann
Hier Janos met Suske

Yvette

Je hebt weer hele en vooral erg mooie foto's gemaakt van je valkjes en je grasjes
En het is wel heel erg genieten

Dierenfreackske

Bedankt Yvette ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...ik kan niet veel op de pc ....want ik heb zo'n tintelingen in mijn beide handen , dus zal het hopelijk voor morgen zijn !
Ik moet rusten hoor nu ! Anders wordt het een ramp met mij !
Ik vertel verder want heb veel mooie en leuke momenten gehad met Suske en Wiske
Grtjs Fotosessie valentijn gedaan maar da's voor later , hihi !
Beetje te vroeg nog he !

Dierenfreackske

Hoi ...de valkjes zijn al vroeg uit de veren hoor ! Om 8.u zijn ze al uit de kooi gegaan om lekker te slopen en spelen he !
Ik had woensdag even bij interatuin al wat gerief gaan halen om mijn woonkamer rond valentijn in te richten maar ik weet dat mijn lieve valkjes al iets moesten respecteren dus heb ik maar gelijk een sessie gedaan met mijn twee valkjes en valentijnbloemen met riet he ! Ze vonden het heel leuk om daar op te gaan klimmen en te beginnen slopen ...maar daar moeten ze liefst nog even mee wachten want anders is het al gesloopt voor valentijn begint he !! Gewoon voor de fun doe ik dat hoor ! Ik ben nogal een trendy mens he ! Grtjs Ann
hier ook nog wat foto's van Suske die het heel leuk vond om op de spots te gaan zitten ....lekker hoog he en veilig zat ie daar en gelukkig brandde geen licht want het is heel gloeiend heet als je aan zo'n brandende spots komt hoor ! Grtjs Ann

daarna nog even op onze ringen

Hier terug op mijn kooi

Dierenfreackske

Hey iedereen ....De twee valkjes Suus en Wis hebben mijn koekoeksklok ontdekt en zitten er al een hele tijd op !!
Direct krijg ik ze er niet meer af he  ! Grtjs Ann
Wiske

Suske

Sally

hallo Ann

wat een leuke foto's allemaal.
Je hebt zo'n 2 lieverdjes, en ze zijn allebij prachtig.
Wat leuk die inrichting voor Valentijn, en dat je een foto'sessie met de valkjes hebt gedaan daarover.
Maar waar zijn die foto's? :P

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hey Sally ..moet ik die foto's al tonen dan ?
Ik ging ze houden voor op valentijn , hihi ...maar als jullie liever willen dat ik ze nu al toon ?
Ik hoor het wel he ! Grtjs Ann
Een voorsmaakje dan he Sally