21 juli 2025, 19:50:13

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een ontzettend leuk fimpje, ik had een hele grote smile op mijn gezicht  ;D eerst door de hoepel en daarna op het laatst hup zo er bovenop !! Wat een mooie valkjes heb je toch zeg !!

De foto's zijn echt prachtig en ik dacht ik neem weer even een kijkje, ... ik blijf je boekje nu dan ook echt volgen ( moest even zoeken maar eindelijk gevonden + gelijk om een notificatie gevraagd  ;) ) en ik viel gelijk met mijn neus in de prachige foto's !!!

Echt helemaal te gek  :o :o :o

De kooi is ook echt heel erg mooi om te zien ( filmpje ) en Suske en Wiske zijn werkelijk plaatjes  ;D

Ik wens je een hele fijne zondag !!

Groetjes Karin

Silke *

Hoi Ann,

Weer geweldige foto's!  :D
En ik denk............dat de 2 jonkies dat je hier reserveerde, net zo erge slopers zullen worden  ;D ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Kaatje ..wat leuk  dat je nu ook mijn boekje gaat volgen !!! Goed dat je van de foto's hebt genoten hoor !!
Het zijn inderdaad echte lieve en mooie valkjes al zeg ik het zelf maar dat zijn ze toch allemaal he ,!! Grtjs

Hoi Silke ....Suske en Wiske zullen de twee jonkies die ik zal hebben wel leren hoe ze moeten slopen en waar het gezellig is voor hen he !!! Grtjs Ann

Silke *

Jah, en daar mag je zeker van zijn  :P

Anja

Hoi Ann,

Super super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super superSuper super super

Ik heb met volle teugen genoten. Dank je wel.

Groetjes Anja

Yvette

Je hebt hele leuke foto's gemaakt van je Suske en Wiske en ik heb heel erg veel van genoten

Anke

Hoi Ann,
Ook ik heb weer erg van je foto's genoten!!!
Wat is het toch een heerlijk stel!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Het is zeker heel leuk om nu ook jouw boekje te gaan volgen, ik begin er nu eindelijk een beetje ritme in te krijgen en dan kan ik er wat meer boekjes bij gaan volgen !!

En nu is het dus tijd geworden om ook jouw boekje te volgen want heel in het begin had ik al wat over Suske en Wiske gelezen  :D

Ik ben het dan ook helemaal met je eens dat Suske en Wiske hele mooie en lieve valkjes zijn, en ja hoor .... dat mag je best zelf ook wel zeggen vind ik  :D

Hi hi ... de jonkies nemen het slopen vanzelf over, dat zie ik hier ook en daar geniet ik ook met volle teugen van !! Vandaag weer een hele bos nieuwe takken gekocht, Rick had de oude vervangen en hup .... ze zaten er al gelijk bij om opnieuw te gaan slopen, hahaha !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin...
Wat leuk dat je ook mijn boekje komt volgen zeg !!
Welke takken koop je voor je valkjes ? Heeft dat een naam ?
Misschien hebben ze dat ook hier en kan ik dat ook eens meebrengen voor mijn twee slopers hier !! Grtjs Ann

Hallo Yvette ....leuk dat je weer hebt genoten van mijn twee valkjes !! Ik kom direct ook kijken naar de dagboekjes hoor !!!
Grtjs Ann

Hoi Anke ....ook leuk dat je weer hebt genoten hoor !!
Ik vind ze ook wel een leuk stel hoor !!!

Hoi Anja ....bedankt hoor !!! Ze zitten nu lekker te poetsen hier !! Leuk dat je ook genoten hebt van de foto's !! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Deze takken hebben we in een bos bij de blokker gekocht, geen merk ofzo, ze hebben allemaal diverse diktes, kijk maar in mijn boekje, als het goed is zit er een foto tussen waar ze op moeten staan !!

Ik denk dat je gewoon even langs een blokker moet lopen, ...de bos was ongeveer 10cm in doorsnee en ik kan er weer aardig lang mee vooruit !! Nienah heeft ze niet alleen geprobeerd te slopen maar heeft er ook al ingezeten  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin  ...bedankt voor de tip ! Ik ga morgen eens naar blokker gaan kijken hoor !!! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Even tijd voor foto's  van gisterenavond
Wiske ! Eerst van het kattengras plukken

Suske

Slooptijd

Kaatje

Hoi Ann,

Wat is Wiske toch een prachtig valkje om te zien en de foto's zijn echt weer super !! Om Suske moet ik altijd zo lachen, ik kan me één van de eerste foto's nog zo goed herinneren die van met je mooie lieve hond !! Ook de tekst erbij van als jij duwt dan trek ik, met die plantenpot ... hihi !

Ik heb nog eens terug gekeken maar de foto's zijn helaas niet meer te zien maar in mijn gedachte zie ik ze nog steeds voor me hoor !!! Suske is een lekkere sloopkont, ... fijn om te zien dat je valkjes zo ontzettend genieten bij jou  :D

Groetjes Karin

Yvette

Ik vond hier dat hij Wiske heel erg ondeugend erbij kijkt zo van "Ik doe het lekker toch"

*Manon*

Hoi Ann,

Ik had heel wat bij te lezen.... maar heb heel erg genoten van je prachtige foto's van Suske en Wiske.
Wat zijn ze toch ook mooi hé... en dat gave filmpje Super hoor!!
Dus jij hebt twee valkjes bij Silke gereserveert?
Wat leuk... wanneer krijg je ze en heb je al foto's...??
Ik ben errug nieuwschierig naar ze hoor...

Groetjes Manon