19 juli 2025, 22:20:41

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

Wat een schatten die S&W om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Wat fijn dat Loveley weer bij haar vriendjes zit.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hallo Anja ...ja ...het is tof voor haar dat ze weer bij der vriendjes is die Loveley !!
Ze voelt zich beter daar !!! Ik heb een goede keuze gemaakt denk ik !!!En Suske en Wiske zijn net gewassen (douche)
nog steeds met de plantenspuit maar lekker goed he !!!
Ze vonden het heel leuk !! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Als ze ervan genieten met de plantenspuit waarom niet? Toeen ik nog 2 valkjes had( goh das lang geleden) deed ik dat ook zo.
Toen las ik op dit forum dat er mensen waren die gingen douchen met hun valkje.
Daar stond ik eerst wel raar van te kijken maar ik heb het toen zelf ook maar eens geprobeerd.
Dit ben ik blijven herhalen en je weet hoe het nu gaat :D :) :) :)

Groetjes Anja

Sally

Hallo Ann,
wat een leuke foto's heb je er weer opgezet.
Heb er weer van genoten!

groetjes Sally

Dierenfreackske

Hihi ....ik wil dat ook wel eens wat ik vind het zo leuk om je foto's te zien !!! Hoe jij en je valkjes ervan genieten !! Dat moet gewoon zalig zijn he !!! Alleen zou ik niet graag willen dat ze tegen de spiegel vliegen !! Ik zal er iets moeten aanhangen zeker ? Ik heb beneden alleen een ligbad waar ze op de antislip(nieuwe voor hen) kunnen staan ofzo ? Ik ga het zeker eens proberen hoor !!! Maar nu nog niet ....in de zomer eens !!! Hahaha ! Grtjs

Dierenfreackske

Hoi Sally ....daar doen we het voor he !!! Grtjs Ann

Anja

Citaat van: Dierenfreackske op 27 december 2007, 17:25:42
Hihi ....ik wil dat ook wel eens wat ik vind het zo leuk om je foto's te zien !!! Hoe jij en je valkjes ervan genieten !! Dat moet gewoon zalig zijn he !!! Alleen zou ik niet graag willen dat ze tegen de spiegel vliegen !! Ik zal er iets moeten aanhangen zeker ? Ik heb beneden alleen een ligbad waar ze op de antislip(nieuwe voor hen) kunnen staan ofzo ? Ik ga het zeker eens proberen hoor !!! Maar nu nog niet ....in de zomer eens !!! Hahaha ! Grtjs

De spiegel zou je af kunnen dekken. Ben benieuwd wat ze er van de zomer vanvinden in het ligbad. goede optie om zo'n antislipmat er in te leggen.

Mag ik vragen waarom je wacht tot de zomer?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Eigenlijk zomaar , ik kan het misschien wel eens proberen he !!! Ik ben eigenlijk wat bang want ze blijven nog niet altijd zitten en als ik dan door de keuken ga en ze vliegen weg dan vliegen ze misschien tegen iets aan ofzo ....ach ...denk je dat ze zouden blijven zitten ? Ik kan de kooi niet meedoen maar misschien hun nieuwe reismandje !?  Om naar de badkamer te verhuizen? Ik hoop dat ze blijven zitten in het bad !!!
Ik ga eerst alles goed bedenken zodat ik geen fouten maak he !!  , misschien ook iets kopen om aan het bad te bevestigen een zitstok enzo ? Hihi !! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Hi hi Suske leest een Suske en Wiske ;D
Inderdaad jammer dat je dat niet kon vastleggen!!
Fijn dat Lovely het zo goed doet terug in de grote kooi :)
Van de foto's heb ik weer genoten, wat zien die twee er toch eigenwijs  uit :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hallo Anke ....ze zijn ook echt eigenwijs hoor !!
Grappig was het wel Suske leest Suske en Wiske ....hihi !!
Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Ja hoor, dus 2 valkjes  ;)
Mooie foto's weer! Echt genieten!
Fijn dat Loveley weer bij haar vriendjes zit, dat wil zeggen dat het beter en beter gaat met haar!  :D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hallo Silke ....het gaat beter en beter met
ons Loveley ? ECHT WAAR !!

Ik mag er niet aan denken moest een van mijn grasjes of valkjes sterven , dat moet vreselijk rot zijn hoor !!!
Maarja ....je hebt dit natuurlijk nooit in de hand he !!!
Het is de eerste keer dat ik twee valkjes heb en Wiske was al eens flink gegrepen....en gelukkig is het goed gekomen en nu Loveley ....ook terug beter !! Maar het moet eerg een rotgevoel zijn als  één van je valkjes het niet haalt !!
Het is gewoon vreselijk !!
Nou ....ik hoop gewoon dat mijn valkjes gewoon gelukkig en samen oud worden , haha !! Maar dat wil iedereen he !!!
Belle vind ik ook een prachtige naam voor een lief en mooi en
eigenwijs valkje , haha ...!! Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Tja, je hebt het nooit in de hand  :-\ Ik heb hier al erg veel sterfgevallen gehad, maar soms leer ik er ook wel uit!

Ik moet nog een lijst overlopen, maar Belle is mss een naam die ik kan geven, ik weet het nog niet  :)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Haha Silke ...je raakt er wel uit denk ik he!!

Dierenfreackske

Wiske heeft mijn gordijnen getest !!
Een echte acrobaat wordt het !

Suske