19 juli 2025, 13:28:56

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Yvette ...dat is met een ander fototoestelletje gedaan van Matthias he !!! Ik moest dat persé op de computer doen van hem ....!! haha !!! Grtjs Ann

Yvette

Ik blijf het hele aparte foto vinden

Dierenfreackske

Hihi ....dank je hoor !!! Daarnet heeft Wiske nieuwe geluidjes uitgevonden ....het was net alsof ze steeds moest giechelen he !!zo van ....hihihihihi !! Leuk hoor !!! Grtjs Ann
Met Loveley gaat het alweer wat beter !!! Nu bezn ik niet meer bang dat ze er niet door geraakt hoor !!! Ze zat daarnet helemaal in haar etensbakje he !!! Grjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Geweldig nieuws van Loveley!!  :D
Ik hoorde dat Matthias bij mij ook een cinnamon bonte geelwang pop of een cinnamon bonte pop wou reserveren, haha  ;D

Mooie foto's maakte je weer! Wel grappig dat Matthias ze leert dansen,  :D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi ...Silke ...willen wel maar krijgen is een andere zaak hoor !! Hij moet wachten met reserveren tot hij plaats heeft want ik kan niet nog twee andere valkjes in huis pakken als ik er al twee nieuwe bij gaat hebben he !!!! Hij zou wel alles tegelijk reserveren dus heb ik hem uitgelegd waarom hij nog even moet wachten he !!! Ik heb trouwens geen twee kooien over hier !! Dus ....geloof er maar niet al te veel van of ga er maar niet te veel op in !!  Pas als zijn voilere er is ....mag hij zelf wel alles doen ....en zelf betalen dus ......Hij zal er wel mee proberen kweken en wie zal er voor zorgen ?   Ik natuurlijk !!! Kent ge jongens ?? HAHA !!

Dierenfreackske

De valkjes zitten in de kooi en geven een fluitconcert !! Heel gezellig wel ....ze doen tegenwoordig alle geluidjes na enzo !!!

Heel leuk ...ik moet er altijd zo om lachen !!
Hier fototijd !!
Hier ons Loveley omgekeerd in haar etensbakje !!

Wiske

Goed verstopt hoor !

Met Lady

Nee ...ik ga niet wegvliegen hoor !! Ik blijf hier en daarmee uit

Ik ga dan maar aan de kerstboom gaan zitten he

Silke *

Hoi Ann,

Ja hoor, jongens  ::) ::)
En erger nog, ouders  ;D Hier is het omgekeerd, mijn ouders brengen lieve beestjes mee, katten, honden, cavia's, konijntjes en wie mag er voor zorgen? Ons Silke'tje  ;D ;D

Maar, ik denk dat hij geen geelwang pop meer zal kunnen reserveren. Jij bestelde al een pop en een persoon die ik ken wil ook wel een geelwang. Hij komt zeker al kijken als ik geelwangen heb want hij vindt ze prachtig! Zeker Melanietje.

Mooie foto's maak jij toch altijd! Ik vind beide valkjes echt supermooi. En wat moet ik toch altijd opkijken naar je mooie golden retriever!!!!!

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hey hey ...ik bestelde er toch twee ? Grtjs . Ann

Dierenfreackske

Hallo iedereen ....het was een beetje hectisch
vandaag !! Mijn oven was stuk dus dat was ook vlug een nieuwe gaan halen he !!!We hebben die nodig en Matthias is al appelcake aan het bakken met zijne pa !!!
Het ruikt hier al lekker zeg !!! En Suske en Wiske zijn tot 17 u uit hun kooi geweest van 10 u 's morgens !! Morgen is het tijd voor een flinke douchbeurt !!! Nu zijn ze even met elkaar aan 't communiceren maar dat doen ze altijd wel maar ik bedoel alleen zonder ons want ik ben even naar de tv aan het kijken en de mannen zitten in de keuken !! Ze beginnen ook vanalles na te zingen of te fluiten zeg maar !!! Loveley hersteld langzaam maar goed hoor !!! Ik ga morgen gaan ijsschaatsen ....nou ja ....ik ga mee en de mannen schaatsen he !!!! Matthias moet nieuwe schaatsen hebben want zijn voeten zijn weer gegroeid en hij kan er weer niet meer in he !!! Suske en Wiske blijven hier natuurlijk samen met de schoonouders van mij !! Dan zijn ze niet alleen en ze praten wel graag eens tegen de valkjes maar dan wel in de kooi maar 's morgens en in de vroege nm. zijn ze eruit en voor ik vertrek ga ik ze douchen ....dan hebben ze een beetje werk om hun veertjes te poetsen en vervelen ze zich ook niet zo !!!
Zo ...dat  was het voor vandaag !!Grtjs Ann

Yvette

Wat gaat het ontzettend goed met Lovely
En je hebt weer mooie foto's gemaakt

lynette

hoi hoi

Mooie foto's  ;D

Ik wilde je ook nog een fijne kerst wensen beetje laat maar beter laat dan nooit

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Silke *

Hoi Ann,

Ja tuurlijk bestelde je er 2  ;D
Ik had het ff over de geelwangen  ;)
Fijn dat het daar zo goed is allemaal bij jullie!

Groetjes
Silke

Anja

Hoi Ann,

ik had heel wat foto's in te halen zeg. Maar ik heb er van genoten hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's weer!!
Fijn dat Lovely weer opknapt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hallo Silke ...ok ....dan is het goed hoor !!!
Leuk dat mijn hond ook mooi vind ! Ze is wel lief hoor
(wel speels) Ze is nog geen drie jaar ook he !!

Hoi Anja,Anke ,Loveley knapt goed op nu !!
Tof dat je genoten hebt !!

Hoi Lynny....dat is niet erg hoor !!!
Inderdaad beter laat dan nooit he !!! hihi !!

Hallo iedereen ....vanmorgen wou ik de kooi van Loveley verversen en wat gebeurd er ?
Madam sprong eruit !! Ik heb ze voorzichtig met een doek opgepakt en in de grote kooi bij haar vriendjes gezet !!Ze waren allen dolblij vooral zijzelf !! Ze heeft ondertussen al gespeeld,gepoetst ,gegeten,gedronken,en gefluit !!!
Ze kan nu terug bij haar vriendjes blijven en Sunny en beste vriendinnetje Beauty zitten dicht bij haar !!!Ik ben echt tevreden dat Loveley snel beter wordt !!!

Suske en Wiske hebben al weer gespeeld, gesloopt en aan het kattengras en boekje (strip) van hun helden mogen meelezen !!, hihi !!! Had spijtig genoeg niet mijn camera in bereik , verdorie toch !!!Mijn man was een strip van SQuske en Wiske aan 't lezen van Matthias die hier lag te slingeren en
Suske kwam op de sofa meekijken !! Grappig hoor !!!
Hier wat nieuwe foto's van vandaag !!

Wiske

Suske