21 juli 2025, 14:54:29

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ....bedankt voor je lieve berichtje hoor !!
iK voel me grieperig vandaag en ben nog niet online geweest ....alleen nu effe om Suske en Wiske hun dagboekje
in te vullen ! De foto's zijn voor morgen want heb nu echt nog geen zin in foto's verkleinen en dan photobucker en dan nog op het forum....is te lastig nu he !! Ben nog direct te duizelig als ik me voor iets inspan .....snappie .?

Ik ga slapen dan ben ik morgen misschien beter he !!!

Anke

Hoi Ann,
Wat naar dat je ziek bent :(
Ik hoop dat je snel weer opknapt!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Heel veel beterschap en sterkte

Anja

Hoi Ann,

Doe maar lekker rustig aan hoor en heel goed uitzieken.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ann,
Hoe is het nu met je??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey .....hier vlug wat nieuwe foto's  ! We hebben al veel lol gehad maar spijtig dat ons bazinneke de griep had maar nu is ze al beter !! Eindelijk he !! Suske heeft al aan fotografie bestudeerd en Wiske haar bekje is goed gevijld zoals je ziet
met de zitstok waar we alle twee graag vertoeven he !!! Ons bazinneke heeft een vriendin ingeschreven bij vtm voor superhond 2008....hihi  !!! Katrien met Pruts ( Jack Russel) van 3 jaar !!
En wij hebben sinds deze morgen een nieuw vriendinneke bij !! Sunny noemt ze (grasparkietje !) die zitten nu met vier in een kooi ! Sunny,Tweety,Sperrow en Angel !Leuk he !!!
Wiske moest even haar bekje slijpen he !!

Even nagenieten

Suske van de vogelmuur proeven !! Hmmm dat smaakt he !!

Even boekje bladen door fotografie !

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je weer bent opgeknapt :)
Wat lees ik nu? Een vierde grasje erbij? Wat leuk gefeliciteerd!! Ik ben wel benieuwd hoe het grasje eruit ziet :)
Wat zijn Suske en Wiske toch een boeven he.
Zomaar je fotografie boek slopen :o
Groetjes Anke

Silke *

Hoi Ann,

Eindelijk ben je weer beter hè?!  :)
Je hebt er een nieuw grasje bij??  :o
Hoe ziet ze eruit, heb je mss een foto van 'r?

Leuke foto's heb je weer gemaakt hoor  ;D

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Ann,

Gelukkig ben je weer opgeknapt zeg.

Gefeliciteerd met je nieuwe grasje. We willen er wel foto's van zien hè.

Je hebt weer mooie foto's geplaatst.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hallo Silke en Anke en iedereen ....hier de eerste foto van ons nieuwe huisdiertje .....Sunny. is een popje !!
Even vlug voorstellen hoor !!!

Morgen ga ik foto's maken maar nu had ik vlug gewoon snel eentje gemaakt he zodat jullie ze toch al eens konden zien !!
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Dit moest ik toch even kwijt ....Suske heeft gisteren voor de eerste keer zonder trosgierst van haar kooi naar mijn vinger gevlogen en erop gaan zitten ....hij was rap weg want Lady had dit gezien en ging er vlug weer naartoe ...jarloers he ...beetje !! Als ze gewoon met z'n tweeen zijn (geen probleem) maar als ik met Suske of Wiske of de anderen praat is ze stikjarloers joch .!! Soms ietwat vervelend voor hen he , dus meestal wacht ik tot ze even buiten ligt na haar wandeling dan kan ik bezig zijn met hen he !! Want dan is Lady moe en wil ze rustig buiten wat slapen he !!! Voor een uurtje dan en dan is ze weer volop aktief he , de sloeber !!!!

Anja

Wat een moppie zeg die Sunny.

Ben nu al benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Silke *

Hoi ann,

Wat een pracht is Sunny zeg!
Zo mooi en zo zonnig kleurtje!  ;D

Dat jaloers zijn komt jammergenoeg wel vaker voor  :-\

Ik verlang ook al erg naar de foto's hoor!  ;D

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Ann

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Weet je zeker dat het een popje is?

Mara

Anke

Hoi Ann,
Wat een liefje je nieuwe grasje Sunny :-*
Wat knap van Suske dat hij zonder trosgierst toch bij je wilde komen, dat gaf vast een goed gevoel!!!
Groetjes Anke