20 juli 2025, 00:46:04

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hier dus foto's van Tweety !!

Heb nog geen foto's van dichtbij kunnen maken he , ze is nog een beetje bang gelijk !! Hopelijk ben je er iets mee met deze !!! Grtjs Ann 

Anja

Hoi Ann,

Wat een mooie is het toch. Vind het zo apart dat ie een gele kop heeft en een blauw lijfje.

Groetjes Anja

Anke

Hoi
Tweety is een prachtig grasje hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Tweety is een heel mooi grasje, maar aan het neusdopje te zien kon het wel eens een man zijn. Hopelijk geen probleem. Maar het is echt een scheetje hoor.

Mara

Dierenfreackske

Denk je dat echt dat het een man is en hoe zie je dat ? Kan je ongeveer zien hoe oud hij dan is  ook ? Nee ....dat is geen probleem hoor , voor mij is dat hetzelfde he !! Maar dan moet ik nog aan een pop zien te geraken maar dat zal ook geen probleem zijn maar wel van de kweker hoor rechtstreeks en een tam !! Grtjs ..Maar nu zit hij of zij nog alleen hoor !!!

Anja

Hoi Ann,

Ik denk dat Mara het aan de neusdop ziet. Die is nl blauw en duidt dus op een man. Als deze rose was dan was het een pop.
Tenminste als ik het goed heb.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey....wat foto's van deze nm tewijl Suske lekker zat te babbelen op zijn zitstok en Wiske za gezellig op haar ring te schommelen in de kooi !! Na haar speeluurtje !!!
Suske

Wiske

Ik en mijn parkietjes

Anja

Hoi Ann,

Wat een leuke foto's weer.

Deze vind ik echt lief.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ...ja ...die vond ik ook lief hoor  !
Het zijn zo schatjes !!En Suske wordt tammer en tammer
Hij komt gewoon naast de trosgiert op mijn hand gevlogen en ik mag hem uit de kooi halen als Arthur hier is om eens bij hem te zijn !!
Artur is de kleinste zoon van mijn beste vriendin he !!!
Die komt hier af en toe als hij tijd heeft  (8 jaar)
En zijn ma en pa hebben een druk leven dus kan hij niet altijd komen he maar zijn ma is mijn beste vriendin en woont hier vlakbij dus springt ze wel af en toe binnen he in de week terwijl de kindjes naar school zijn !!!

Anke

Hoi Ann,
Ik heb van je foto's genoten ;D
Wat heb je toch een mooie en lieve valkjes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Hoi Ann

Ik vind het heel erg mooi om je valkjes te volgen en ik heb van je foto's genoten

Mara

Citaat van: Anja op  6 oktober 2007, 18:50:01
Hoi Ann,

Ik denk dat Mara het aan de neusdop ziet. Die is nl blauw en duidt dus op een man. Als deze rose was dan was het een pop.
Tenminste als ik het goed heb.

Groetjes Anja

Hoi Anja

Helemaal juist.

Hoi Ann

Anja heeft het antwoord al gegeven en inderdaad, daaraan had ik het gezien.

mara

Dierenfreackske

Heykes allemaal ..We gaan ons namiddagdutje doen nu want straks komt er bezoek en is het hiet weer volopbabbeluurtje!!
we hebben weer foto's van deze morgen en met Lady die toch
weer iets liever is en niet meer zo onstuimig doet !!!Maarja ..de loopsheid is bijna over want dinsdag is ze drie weken loops !!!Wij zijn dolblij dat ze weer wat rustiger is nu !!
......Weijn ondertussen 16.23 en We hebben daarnet van de zonnige buitenlucht mogen proeven he !! Nu zijn we alweer binnen met de kooien !! En nu zijn we ons aan't oefenen in onze zangkunst.....hihi  !!! Hier foto's van buiten in onze kooi

Suske  puur aan 't genieten van het zonnetje

Nee....dat is mijn terrein hier !!

Suske....kijk eens .weer iets nieuws voor ons !!

Dag Wiske ...leuk he !!

Mogen we echt niet buiten uit de kooi ??

Het is hier zalig Wiske !! Kom je ?

Speeltijd !!

Tweety mag naast ons he !!!

Mara

Hoi Ann

Je hebt echt leuke foto's gemaakt!  :D

Mara

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt.
Leuk om te zien dat Suske en Wiske zo genieten.
Ik kan hier die grote kooien niet op het balcon zetten,, maar als ik de deur open doe zie ik ze hier ook altijd zo genieten ;D
Groetjes Anke